zou dan eerder Daka in het Alexandrium adviseren dan die op de Coolsingel...quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
run2day op de meent, of daka op de coolsingel.
Welke functies wil je hebben op dat horloge?quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef bblaaa8 het volgende:
Hallo, totale beginner hier. Aangemeld voor de dam tot damloop van 10 mijl, dus dat wordt nog even trainen. Ik kan nu ongeveer een half uur aan een stuk rennen/joggen. Ik zoek nog een simpel horloge om de tijd bij te houden, iemand een aanrader?
Tijd.quote:Op zondag 1 april 2012 12:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Welke functies wil je hebben op dat horloge?
Gps is wel prijzig ja. Als je alleen tijd wil hebben moet je gewoon bij de kijkshop of v&d het meest goedkope horloge kopen met stopwatch functie. Heb er jaren terug één gekocht van 10 euro en die doet het ook nog steedsquote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Tijd.GPS lijkt me erg leuk, maar volgens mij zijn horloges met die functie allemaal erg duur.
Same here, kon voor een paar tientjes een garmin forerunner 305 overnemen, omdat iemand een hippere versie wildequote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Miss kun je tweedehands eentje met GPS kopen? Heb de mijne voor 50 euro overgekocht van een Fokker die het te lang vond duren voor de satelliet gevonden was(wat vaak overigens best meevalt).
Doe long sleeve aan, jasje eroverheen en als het te warm blijkt, doe je het jasje weer uit. Is gelukkig dun dus kun je makkelijk rond je middel knopen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:25 schreef Niara het volgende:
Ik ben nog altijd blij met de gps in m'n telefoon![]()
En aargh, ik heb hetzelfde dilemma. De zon schijnt echt fel mijn kamer binnen en het is gewoon warm. Stiekem wil ik met korte mouwen gaan lopen maar daar ga ik denk ik spijt van krijgen...
Superveel succes met trainen bblaaa8!
Dankje ^^ Ik hou van mensen die voor mij knopen doorhakken!quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe long sleeve aan, jasje eroverheen en als het te warm blijkt, doe je het jasje weer uit. Is gelukkig dun dus kun je makkelijk rond je middel knopen.
Good luck!
Maar da's ook sportquote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef mazaru het volgende:
Gisteren heel de dag op de zwarte markt in Beverwijk rondgelopen, mijn benen voelen als dieplood![]()
Ik sla over vandaag.
Balen zegquote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef GotC het volgende:
Meh, toch teveel last van mn rug. Na 1 minuutje weer omgekeerd en terug gelopen
Nog niemand begonnen over goee schoenen begonnen als eerste prioriteit?quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef bblaaa8 het volgende:
Hallo, totale beginner hier. Aangemeld voor de dam tot damloop van 10 mijl, dus dat wordt nog even trainen. Ik kan nu ongeveer een half uur aan een stuk rennen/joggen. Ik zoek nog een simpel horloge om de tijd bij te houden, iemand een aanrader?
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niemand begonnen over goee schoenen begonnen als eerste prioriteit?
Om de tijd bij te houden zou je ook diverse apps kunnen gebruiken op je smartphone, als je die mocht hebben.
Zelf heb ik het eerst met endomundo gedaan op mijn smartphone. Tegenwoordig gebruik ik een gps horloge. Zelf vind ik het zijn geld wel waard.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?
Of een bhquote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?
nee, foon in je bra is zó breezahquote:
En het zit nog ruk ook. Ik heb eens geprobeerd m'n sleutels in m'n bra te stopenquote:
Ik doe hm nu in de 'kontzak' van mn hardloopbroek, maar heb heel lang met dat ding gewoon in mn handen gelopen. En 1 losse sleutel in de andere.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Ik zweet te veel en ben dan bang dat er vocht inkomt. Ik heb een zakje in mijn broek waar hij precies inpast, met een ritsje.quote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, foon in je bra is zó breezah.
Mijn flesjesgordel deed vervelend vandaag. Steeds omhoog schuiven. Normaal geen last van, maar nu ik hier had lopen vertellen dat ik nooit problemen had met dat ding natuurlijk wel
.
Ook ooit 1x gedaan. Nooit mee!quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En het zit nog ruk ook. Ik heb eens geprobeerd m'n sleutels in m'n bra te stopenook geen succes!
haha, ik stop hem ook in mijn zak, maar dan nog is hij vochtig van het zweet op mn rug ofzo. moet er dus op letten dat ik het scherm niet tegen mijn lichaam doe maar andersom zeg maar.quote:Op zondag 1 april 2012 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Ik zweet te veel en ben dan bang dat er vocht inkomt. Ik heb een zakje in mijn broek waar hij precies inpast, met een ritsje.
als ik hem in dat zakje doe, dan wikkel ik er altijd een papieren zakdoekje omheen. Anders slaat inderdaad de wasem van mijn rug er nog in.quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, ik stop hem ook in mijn zak, maar dan nog is hij vochtig van het zweet op mn rug ofzo. moet er dus op letten dat ik het scherm niet tegen mijn lichaam doe maar andersom zeg maar.
Lijkt op een top met een semi-bh erinquote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit een beetje te neuzen op de Zalando site naar sportkleding. Maar dit hè
[ afbeelding ]
Is dat nou een shirt op een BH? Het heet Nike Performance SHAPE LONG BRA - Tops - Roze, dus het lijkt een lange BH. Maar het staat bij de tops? Ik snap m niet
Ik had zo'n ding voor een tientje (nu kwijt):quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je alleen tijd wil hebben moet je gewoon bij de kijkshop of v&d het meest goedkope horloge kopen met stopwatch functie. Heb er jaren terug één gekocht van 10 euro en die doet het ook nog steeds
Goed plan, maar zou de GPS dan nog werken?quote:Op zondag 1 april 2012 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
als ik hem in dat zakje doe, dan wikkel ik er altijd een papieren zakdoekje omheen. Anders slaat inderdaad de wasem van mijn rug er nog in.
Maar nu we het er zo over hebben denk ik dat het slimmer is om er een boterhamzakje omheen te doen, dan blijft hij helemaal droog.
quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Toch handig dat hij óók nog laat zien wat voor dag 't is. Als je dat vergeten bent dan is dat echt méga handig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het in Spanje is?quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
ziet iemand iets raars aan deze workout?
endomondo.com/workouts/45774743
dat klopt wel :-)quote:
Dat zal toch geen invloed hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed plan, maar zou de GPS dan nog werken?
Uitgaande van je vorige data kan dit niet kloppen. Je bent dan ineens een fors stuk sneller. Welke stad is dit?quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
Dat je supersnel gelopen hebt?!quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
Playas de las Americas, Arona.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Uitgaande van je vorige data kan dit niet kloppen. Je bent dan ineens een fors stuk sneller. Welke stad is dit?
Of deze in Rotterdam : Runnersworld op de Hoogstr ( 119b) en inderdaad Run2Day op de Meent ( 75 )quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Arnold_fan het volgende:
Kent iemand een goede winkel in de omgeving van Rotterdam of Gouda waar ze hardloopschoenen verkopen?
Ik heb het even voor je uitgemetenmet afstandmeten.nl. Ik kom dan op ongeveer 6 kilometer voor je run. Dat lijkt mij dan een stuk aannemelijker.quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
Doen!quote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen maar positiefs over Garmin gehoord, wil er ook een
12,23. Evengoed blij meequote:Op zondag 1 april 2012 16:48 schreef SEMTEX het volgende:
Runkeeper is bij mij de weg weer kwijtgeraakt. Ik erger me er niet meer aan, ik vind het inmiddels wel lollig dat ik die Amerikaanse voiceover weer een absurd hoge afstand hoor opnoemenIk gok dat ik 14 a 15km heb gelopen in 1:24, ik ga zo de afstand natrekken met afstandmeten.nl , zie al dat ze me in de bossen compleet is kwijtgeraakt. We gaan iig lekkâh ri. de Halve marathon en dat is prio 1
Ga je niet te hard met je afstanden, Semtex?quote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
12,23. Evengoed blij meeNu eens wat Runkeeper ervan maakt als ik hem importeer.
Tja, wat is wijsheid? Mijn lichaam doet geen pijn, en het gaat gewoon lekker. Wat zou jij aanraden?quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga je niet te hard met je afstanden, Semtex?
het is net alsof ik bij runkeeper aan een max gebonden zit. Van mijn route van 10 van vrijdag maakte hij 8,75 en van mijn route van vandaag ook, terwijl ik echt meer gerend heb dan vrijdag. Onbetrouwbaar, zelfs handmatigquote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
12,23. Evengoed blij meeNu eens wat Runkeeper ervan maakt als ik hem importeer.
+1quote:
Ah, als je lichaam het ok vindt is er niks aan de hand. Je bent er oud en wijs genoeg voor om goed naar je lichaam te luisteren.quote:Op zondag 1 april 2012 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, wat is wijsheid? Mijn lichaam doet geen pijn, en het gaat gewoon lekker. Wat zou jij aanraden?
Klopt, binnen ga je altijd trager, omdat je dan gebonden bent aan de band die je tempo aanhoudt. De eerste keer buiten ging ook prut, omdat ik veel te warme kleding droeg. Met mijn hardloopjack ging ik meteen sprongen vooruit. Ik volg nu elke keer dezelfde route, een lang recht stuk richting Geldrop. Het loopt gewoon lekker en nodigt uit om elke keer verder te lopen. Ik denk elke keer: Hey, ben ik al hier? Ik kan best nog een stukje verder. Zo probeer ik mezelf elke keer uit te dagen meer kilometers te lopen. Ik kwam onderweg een bewegwijzeringspaddestoel tegen die aangaf: "Waalre 3,7km". De volgende keer, of misschien de volgende week zou ik die 3,7km er dan bij willen pakken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, als je lichaam het ok vindt is er niks aan de hand. Je bent er oud en wijs genoeg voor om goed naar je lichaam te luisteren.
Maar ik meen me te herinneren dat je nog niet eens zo lang geleden 8 km rende en veel langzamer was (dat was toen wel binnen). Ik vind dat jij met grote stappen vooruit gaat. Zolang dat goed gaat is dat, maar het zou jammer zijn als je er op den duur toch een blessure van krijgt.
Ik vind van wel. Ik kreeg de eerste keer blaren, al lag dat ook deels aan verkeerde (te dunne) sokken. heb je die ook al?quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef Fuszy het volgende:
Als je nieuwe schoenen hebt, is het dan handig om een kleiner rondje te lopen? Ik heb ze al iets meer dan een dag binnen aangehad om ze een beetje in te lopen.
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?quote:Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik kreeg de eerste keer blaren, al lag dat ook deels aan verkeerde (te dunne) sokken. heb je die ook al?
Ik heb heel lang niet meer op de loopband gestaan, maar kan me herinneren dat ik toen juist op hogere snelheden liep; meer demping, geen tegenwind, glad oppervlak.quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Klopt, binnen ga je altijd trager, omdat je dan gebonden bent aan de band die je tempo aanhoudt.
Klinkt goed.quote:Zo probeer ik mezelf elke keer uit te dagen meer kilometers te lopen.
Ah, dat wilde ik net vragen. Je hebt geen haast. Waar is die HM?quote:Ik ben ook wel eens bang dat ik te snel ga, loop pas in oktober de 21maar goed, we zien wel.
Ik denk dat je vanzelf merkt wat fijn voor je is. Ik denk dat te dunne sokken sowieso niet goed zijn. Je hebt ook speciale hardloopsokjes, met wat dikkere zones op de plekken van de tenen en hiel. Het werkt voor mij fijn, omdat je gewoon veel zweet tijdens het lopen. Mocht ook jij blaren krijgen, dan zou ik hardloopsokken aanschaffen. Ik heb een setje van Nike voor 14,95 gekocht, maar zag ze ook merkloos bij Perry sport voor 7,95.quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?
Zelf heb ik blijkbaar makkelijke voeten, want ik heb tot een tijdje geleden altijd gewone sokken gehad die ik ook normaal overdag droeg. Nu heb ik wel sportsokken, maar merk weinig verschil, alleen zijn de sportsokken iets dikker en zit het bij de hiel iets meer gevuld (had bij mijn nieuwe schoenen het gevoel dat ik eruit zou lopen).quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?
Oeh, 't is maar goed dat je er niks aan over hebt gehouden en nu gelukkig wel goed aangemeten schoenen hebt.quote:Heb maanden op tennisschoenen gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |