nee, foon in je bra is zó breezahquote:
En het zit nog ruk ook. Ik heb eens geprobeerd m'n sleutels in m'n bra te stopenquote:
Ik doe hm nu in de 'kontzak' van mn hardloopbroek, maar heb heel lang met dat ding gewoon in mn handen gelopen. En 1 losse sleutel in de andere.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?
Ik doe het ook niet hoor. Ik zweet te veel en ben dan bang dat er vocht inkomt. Ik heb een zakje in mijn broek waar hij precies inpast, met een ritsje.quote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, foon in je bra is zó breezah.
Mijn flesjesgordel deed vervelend vandaag. Steeds omhoog schuiven. Normaal geen last van, maar nu ik hier had lopen vertellen dat ik nooit problemen had met dat ding natuurlijk wel
.
Ook ooit 1x gedaan. Nooit mee!quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En het zit nog ruk ook. Ik heb eens geprobeerd m'n sleutels in m'n bra te stopenook geen succes!
haha, ik stop hem ook in mijn zak, maar dan nog is hij vochtig van het zweet op mn rug ofzo. moet er dus op letten dat ik het scherm niet tegen mijn lichaam doe maar andersom zeg maar.quote:Op zondag 1 april 2012 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Ik zweet te veel en ben dan bang dat er vocht inkomt. Ik heb een zakje in mijn broek waar hij precies inpast, met een ritsje.
als ik hem in dat zakje doe, dan wikkel ik er altijd een papieren zakdoekje omheen. Anders slaat inderdaad de wasem van mijn rug er nog in.quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, ik stop hem ook in mijn zak, maar dan nog is hij vochtig van het zweet op mn rug ofzo. moet er dus op letten dat ik het scherm niet tegen mijn lichaam doe maar andersom zeg maar.
Lijkt op een top met een semi-bh erinquote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit een beetje te neuzen op de Zalando site naar sportkleding. Maar dit hè
[ afbeelding ]
Is dat nou een shirt op een BH? Het heet Nike Performance SHAPE LONG BRA - Tops - Roze, dus het lijkt een lange BH. Maar het staat bij de tops? Ik snap m niet
Ik had zo'n ding voor een tientje (nu kwijt):quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
Als je alleen tijd wil hebben moet je gewoon bij de kijkshop of v&d het meest goedkope horloge kopen met stopwatch functie. Heb er jaren terug één gekocht van 10 euro en die doet het ook nog steeds
Goed plan, maar zou de GPS dan nog werken?quote:Op zondag 1 april 2012 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
als ik hem in dat zakje doe, dan wikkel ik er altijd een papieren zakdoekje omheen. Anders slaat inderdaad de wasem van mijn rug er nog in.
Maar nu we het er zo over hebben denk ik dat het slimmer is om er een boterhamzakje omheen te doen, dan blijft hij helemaal droog.
quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Toch handig dat hij óók nog laat zien wat voor dag 't is. Als je dat vergeten bent dan is dat echt méga handig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het in Spanje is?quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
ziet iemand iets raars aan deze workout?
endomondo.com/workouts/45774743
dat klopt wel :-)quote:
Dat zal toch geen invloed hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed plan, maar zou de GPS dan nog werken?
Uitgaande van je vorige data kan dit niet kloppen. Je bent dan ineens een fors stuk sneller. Welke stad is dit?quote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Jumparound het volgende:
Het waren er maar 7
Maar wel (te) snel?
ziet iemand iets raars aan deze workout?
endomondo.com/workouts/45774743
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |