zou dan eerder Daka in het Alexandrium adviseren dan die op de Coolsingel...quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
run2day op de meent, of daka op de coolsingel.
Welke functies wil je hebben op dat horloge?quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef bblaaa8 het volgende:
Hallo, totale beginner hier. Aangemeld voor de dam tot damloop van 10 mijl, dus dat wordt nog even trainen. Ik kan nu ongeveer een half uur aan een stuk rennen/joggen. Ik zoek nog een simpel horloge om de tijd bij te houden, iemand een aanrader?
Tijd.quote:Op zondag 1 april 2012 12:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Welke functies wil je hebben op dat horloge?
Gps is wel prijzig ja. Als je alleen tijd wil hebben moet je gewoon bij de kijkshop of v&d het meest goedkope horloge kopen met stopwatch functie. Heb er jaren terug één gekocht van 10 euro en die doet het ook nog steedsquote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Tijd.GPS lijkt me erg leuk, maar volgens mij zijn horloges met die functie allemaal erg duur.
Same here, kon voor een paar tientjes een garmin forerunner 305 overnemen, omdat iemand een hippere versie wildequote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:
Miss kun je tweedehands eentje met GPS kopen? Heb de mijne voor 50 euro overgekocht van een Fokker die het te lang vond duren voor de satelliet gevonden was(wat vaak overigens best meevalt).
Doe long sleeve aan, jasje eroverheen en als het te warm blijkt, doe je het jasje weer uit. Is gelukkig dun dus kun je makkelijk rond je middel knopen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:25 schreef Niara het volgende:
Ik ben nog altijd blij met de gps in m'n telefoon![]()
En aargh, ik heb hetzelfde dilemma. De zon schijnt echt fel mijn kamer binnen en het is gewoon warm. Stiekem wil ik met korte mouwen gaan lopen maar daar ga ik denk ik spijt van krijgen...
Superveel succes met trainen bblaaa8!
Dankje ^^ Ik hou van mensen die voor mij knopen doorhakken!quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe long sleeve aan, jasje eroverheen en als het te warm blijkt, doe je het jasje weer uit. Is gelukkig dun dus kun je makkelijk rond je middel knopen.
Good luck!
Maar da's ook sportquote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef mazaru het volgende:
Gisteren heel de dag op de zwarte markt in Beverwijk rondgelopen, mijn benen voelen als dieplood![]()
Ik sla over vandaag.
Balen zegquote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef GotC het volgende:
Meh, toch teveel last van mn rug. Na 1 minuutje weer omgekeerd en terug gelopen
Nog niemand begonnen over goee schoenen begonnen als eerste prioriteit?quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef bblaaa8 het volgende:
Hallo, totale beginner hier. Aangemeld voor de dam tot damloop van 10 mijl, dus dat wordt nog even trainen. Ik kan nu ongeveer een half uur aan een stuk rennen/joggen. Ik zoek nog een simpel horloge om de tijd bij te houden, iemand een aanrader?
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niemand begonnen over goee schoenen begonnen als eerste prioriteit?
Om de tijd bij te houden zou je ook diverse apps kunnen gebruiken op je smartphone, als je die mocht hebben.
Zelf heb ik het eerst met endomundo gedaan op mijn smartphone. Tegenwoordig gebruik ik een gps horloge. Zelf vind ik het zijn geld wel waard.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?
Of een bhquote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Goeie schoenen heb ik. Telefoon is wel een optie maar hoe neem je die mee, dan moet je wel ritszakken hebben oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |