DIE IS ZO LEUKquote:
Ik wil hem eigenlijk stelen voor mijn fobo maar ik durf niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
DIE IS ZO LEUK
Die zag ik ergens in een fobo
Edit; oh STING's fobo
Ik denk dat STING je dan op eetquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk stelen voor mijn fobo maar ik durf niet.
Begrijp ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang hij blauw is durf ik het niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh nee ze zitten hier ook al.quote:
Hij gaat zo moeilijk hard dat hij wel moet blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, is nog niet gereekst. Is aan de R&P moderators om deze SC goed te keuren of te sluiten.
Ow ik dacht van welquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, is nog niet gereekst. Is aan de R&P moderators om deze SC goed te keuren of te sluiten.
Ah oke, nou hopelijk wordt ie goed gekeurdquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ja maar van jou wist ik het al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
SC=STING Chat, dan kan ik natuurlijk niet ontbreken
Jullie doen dat ook bij vrouwenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jaja scheer ons maar weer over 1 kam
Nou, ik voel me gebitchfuckt en das ook niet fijn. Al die dooie mussen de laatste tijd.quote:
Knul, jongen, jochie. Kies maar.quote:
Ja maar jij loopt te hard van stapel, beetje rustiger aan doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ik voel me gebitchfuckt en das ook niet fijn. Al die dooie mussen de laatste tijd.
Noes, mijn jeugdigheid wat doe je.quote:
Ja maar ik heb de boel niet onder controle. En dan ga ik lekker controllen en alles regelen zodat het weer recht loopt. En dan mn zinnen weer op bepaalde projectjes zetten. Wat natuurlijk niet werkt. Als ik mij als buitenstaander zou zien zou ik het wel vermakelijk vinden, maar als Skv is het niet tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt te hard van stapel, beetje rustiger aan doen
Als je dat weet, waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de boel niet onder controle. En dan ga ik lekker controllen en alles regelen zodat het weer recht loopt. En dan mn zinnen weer op bepaalde projectjes zetten. Wat natuurlijk niet werkt. Als ik mij als buitenstaander zou zien zou ik het wel vermakelijk vinden, maar als Skv is het niet tof.
Omdat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom doe je het dan?
Ja, dat ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het menselijk is![]()
![]()
bliep bliep geen fout hier bliep!
Dat altijd toch? Op die manier groei jequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat ookhaha. Als je er maar van leert, toch.
Wat, heet ovoxo zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks te melden.
Het meisje waar ik nu interesse in heb heeft dezelfde naam als het meisje dat mij een maand geleden leuk vond.
Wat leeeeeeeeeeeeeuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks te melden.
Het meisje waar ik nu interesse in heb heeft dezelfde naam als het meisje dat mij een maand geleden leuk vond.
Echt ik ga KT omleggen.quote:
Ja, iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat altijd toch? Op die manier groei je
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik heb KT al een tijdje niet meer in DM gehad!
Gelukkig, dan is het mijn beurt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ook.
Gebroken hart en alles.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ook.
Wie zegt dat ik het over ovoxo had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
Hé, blijf allemaal eens van ovoxo af met jullie vieze woorden!!
Ik ben op en top gentleman ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
Hé, blijf allemaal eens van ovoxo af met jullie vieze woorden!!
Dat zei de vorige ook al.quote:
Ik zit er automatisch vuistdiep in.quote:
Ik ben het gewend hoor.quote:
Niet altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er automatisch vuistdiep in.
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.quote:
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.quote:
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. mehquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Vuistdiep in
[..]
Lol als je als vrouw dit al niet lukt ...................................
Ik kan goed koken hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. meh
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbrandenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.
Het staat tot nu toen 2-2. Nog best een goede score.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet altijd
[..]
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbranden
Inb4 'ga terug naar de keuken'quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging wat ik hoor ??
Nou, nee. Ik ben een meisje, en meisjes zijn niet zo vergeetachtigquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.
Nee dat was mijn insteek nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Inb4 'ga terug naar de keuken'
En ik kan goed koken ja, beter dan al m'n leeftijdsgenoten
Is dit een subtiele manier om een date vragen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat was mijn insteek niet
Meer een kookdate hihihi![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om een date vragen?
Nu wil ik al helemaal niks meer. Zie, alle mannen zijn hetzelfdequote:
Probeer je me nou te hosselen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Kan ik al, leek me leuk als jij iets lekkers zou komen koken
Nounou alleen etenquote:
Dit klinkt als iets wat volwassen personen zouden doen, een kookdate.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nounou alleen eten. Ben wel benieuwd wat je voor me op tafel zou zetten
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?quote:
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelligerquote:
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Nou, ja, ergens wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Cool, doen we ooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelliger
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?
Nee dat zou ik ovoxo niet aan doen, ik help gezellie mee
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit, getsie dat klinkt zo ver weg
Tijdens 1 van je zaprondesquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijken
Hm dat is wel ver weg hoor, mag het ook snellerquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met praten
Ken ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ovoxo het volgende:
Ik kijk liever Gossip Girl of pretty little liars
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilmsquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ovoxo het volgende:
Ik kijk liever Gossip Girl of pretty little liars
heldquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilms
laten we het op ooit houdenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is wel ver weg hoor, mag het ook sneller![]()
Je played de juiste kaarten mattie, hoed af voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilms
Okayquote:
Ik merk er anders niks van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
Je played de juiste kaarten mattie, hoed af voor jou
Haal een foto van een leuke acteur in je hoofd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:34 schreef ovoxo het volgende:
Ik kan niet slapen, de foto van m'n ex blijft maar in m'n hoofd
Niks helpt atm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haal een foto van een leuke acteur in je hoofd.
B&J emo etenquote:
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdommequote:
Denk aan mij hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdomme
Het is maar een vent joh. Er zijn zoveel leukere dingen op de wereld. Schoenen en handtassen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdomme
Ja, wel iemand die belangrijk voor me was en is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Het is maar een vent joh. Er zijn zoveel leukere dingen op de wereld. Schoenen en handtassen bijvoorbeeld.
Maar het is je ex, doe je jezelf nog onnodig pijn door contact met 'm te houden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef ovoxo het volgende:
Ja, wel iemand die belangrijk voor me was en is.
Heb geen contact met hem. Hij had me verwijdert en geblokkeerd van alles. Ik mocht nooit meer contact op nemen met hem en hij haatte me en wenste me geen geluk in m'n leven. Vorige week woensdag feliciteerde hij me ineens met m'n verjaardag en vroeg of we konden praten. Vandaag zag ik ineens z'n foto in mijn news feed en hij heeft me dus gedeblokkeerd van Facebook..quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Maar het is je ex, doe je jezelf nog onnodig pijn door contact met 'm te houden?
Kan je alleen maar aanraden om hem zelf te blokkeren om zo min mogelijk met hem geconfronteert te worden. Dooddoener, maar met de tijd slijt het. Ken helemaal niks van je historie, maar als je maar biljft aanmodderen dan blijf je er in zwelgen, en dat is kut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb geen contact met hem. Hij had me verwijdert en geblokkeerd van alles. Ik mocht nooit meer contact op nemen met hem en hij haatte me en wenste me geen geluk in m'n leven. Vorige week woensdag feliciteerde hij me ineens met m'n verjaardag en vroeg of we konden praten. Vandaag zag ik ineens z'n foto in mijn news feed en hij heeft me dus gedeblokkeerd van Facebook..
Hij deed alsof ik niet bestond voor 3 maanden (sinds december dus) en ineens kwam hij weer in m'n leven. Hij zei tegen me dat als ik wat wilde zeggen, ik er wel de tijd voor mocht nemen en dat hij me niet zou blokkeren. De drang om wat te zeggen wordt groter en groter, maar het mag/kan nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je alleen maar aanraden om hem zelf te blokkeren om zo min mogelijk met hem geconfronteert te worden. Dooddoener, maar met de tijd slijt het. Ken helemaal niks van je historie, maar als je maar biljft aanmodderen dan blijf je er in zwelgen, en dat is kut.
Oh wacht, dit was een serieuze post. Kut.
Valt wel mee hoe vol 'ie is, als je nog kunt FOK!ken. Of dacht je dat ze 70 jaar geleden die luxe hadden?quote:
Nee, dan zou je boos zijn geworden omdat we te veel SC-en.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef Re het volgende:
... teveel topics dus... game on zou ik zeggen (dacht even dat het het originele topic was
)
Dan wil je ook vast even reeksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef Re het volgende:
... teveel topics dus... game on zou ik zeggen (dacht even dat het het originele topic was
)
Weggemod?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef twi het volgende:
Maak ik eens een smakeloze grap, wordtie om onterechte slowchatredenen weggemod....
sowwiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef twi het volgende:
Maak ik eens een smakeloze grap, wordtie om onterechte slowchatredenen weggemod....
Gelukkig schitterde ik nog welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat jij schitterde in afwezigheid.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb jij de tig discussies daarover gemist
Al gedaan, maar het maakte het eerder erger dan beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gedraag je daar ook naar.
Het klinkt als rebound tijd voor jou.
Juist wel, dan kan het namelijk alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het maakte het eerder erger dan beter.
Inmiddels ook bijna twee maanden terug alweer.
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.
Succes! en anders vanavond het wegdrinkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Nu een workshop van een uur geven. Fingers crossed.
als in goedemorgen...quote:
Ruilen?quote:
Ik heb werk hoor, over een weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de Mac zoeken ze nog mensen geloof ik
hebben ze geen leen-partners ofzo..?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell wekenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Ik heb nog allemaal was van mijn vakantie die opgehangen en gestreken moet wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet dus jij mag het zelfs niet eens vragen
Hoop hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hebben ze geen leen-partners ofzo..?
Stomme nederlandse mannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell weken
haha dat zou wat zijn. Heb hem nog maar 2x gesproken, dus geen idee hoe hij in z'n heupen is. En of ie uberhaupt leuk isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Da's hetzelfde.
Anders vraag je je schoonmaker toch mee naar salsa-dansen?
jaaaa.... ipv loon!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Da's hetzelfde.
Anders vraag je je schoonmaker toch mee naar salsa-dansen?
Hij vond m'n handboeien dan wel weer interessantquote:
Huh hoe kan da?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:05 schreef Joysa het volgende:
Hihi RE, volgens mij is er iets verkeerd gegaan met reeksen
De versieren sc zit er aan vast?
Vrouwen die mannen geen tijd gunnen om los te komen in hun heupenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha dat zou wat zijn. Heb hem nog maar 2x gesproken, dus geen idee hoe hij in z'n heupen is. En of ie uberhaupt leuk is
Een leenpartner zit vaak in een hoger niveau, dus die kunnen het vaak al welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen geen tijd gunnen om los te komen in hun heupen
En dat weet je met een leenpartner ook niet!
Skrillexquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leenpartner zit vaak in een hoger niveau, dus die kunnen het vaak al wel
Skrillex faalt. Alleen die ava is wel leuk.quote:
Ik was eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Ja deze keer was je niet snel genoeg.quote:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?quote:
Ja en zo denken al die vrouwen dus.... oftewel er zijn niet genoeg leenpartnersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Afwisseling van partner is niet verkeerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Als je boven hun uitkomt ben je gewilt door iedereenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef STING het volgende:
Hehe, als het te lang duurt is het vooral![]()
maar voor de rest idd![]()
Een echte baas begeleidt met beleid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
Wat voor nieuwe dingen doe jij wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef heloef het volgende:
Salsa dansen, als ik een ding nooit ga doen.
Iehw, gross.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik stel voor dat mannen met andere mannen salsa dansen zodat we samen door de hel kunnen gaan en zodra we de skillz hebben regelen we alle chicks![]()
![]()
Ik ben scherp vandaag
Is goed, wanneer schrijven we ons in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager porde me toen ik mijn ex aan de kant had gezet, of ik met mijn zus wilde gaan (hij had wss geen zin meer)
Werken.quote:
Phewquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet MET hem te dansen.. gewoon saampjes naar les
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Dat leer je toch op de lesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ook mijn plan, dan kun je samen vloeken en een bro band opbouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtes
Je kunt dat afwisselen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aan
Misschien willen sommige vrouwen wel een slechte partner, zodat ze zich wat minder onzeker voelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Leiden moet in je zitten hoorquote:
Ik heb het ooit gedaan een paar lessen, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Ik werd er vooral aan herinnerd dat de ene vrouw de andere niet is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Heb het in Curacao onlangs gezien en gedaan. Vond het erg leukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef STING het volgende:
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop op
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef heloef het volgende:
Ik kan mijn eigen project nog niet eens leiden, laat staan een dans.
Iedereen doet gewoon zijn werk, maar luisteren doen ze niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit welgeteld 12 minuten de leiding over een project gekregen op werk.Dat ging niet helemaal best.
Iedereen werkte wel heel hard.En ik schreeuwde heeeeel veel.
Ik verwacht piemelgrappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Dan ga ik je toch niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Verkeerd gereekstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Hij is gelinkt aan de AVNZMG-slowchat, omdat de mods de knopjes in de war hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Bedankt Requote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Re heeft het weer gefixed ja.
Tenminste, als ik de reeksen bekijk lijkt het weer te kloppen.
Maar wel liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Wat een moeite hè voor een SC
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
Tnx!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Als we jou toch niet haddenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |