Nu wil ik al helemaal niks meer. Zie, alle mannen zijn hetzelfdequote:
Probeer je me nou te hosselen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Kan ik al, leek me leuk als jij iets lekkers zou komen koken
Nounou alleen etenquote:
Dit klinkt als iets wat volwassen personen zouden doen, een kookdate.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nounou alleen eten. Ben wel benieuwd wat je voor me op tafel zou zetten
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?quote:
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelligerquote:
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Nou, ja, ergens wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Cool, doen we ooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelliger
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?
Nee dat zou ik ovoxo niet aan doen, ik help gezellie mee
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit, getsie dat klinkt zo ver weg
Tijdens 1 van je zaprondesquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijken
Hm dat is wel ver weg hoor, mag het ook snellerquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met praten
Ken ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ovoxo het volgende:
Ik kijk liever Gossip Girl of pretty little liars
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilmsquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ovoxo het volgende:
Ik kijk liever Gossip Girl of pretty little liars
heldquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilms
laten we het op ooit houdenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is wel ver weg hoor, mag het ook sneller![]()
Je played de juiste kaarten mattie, hoed af voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik moet toegeven. Ik heb ook wel een seizoen of twee Gossip Girl gekeken. En ik hou ook wel van meisjesfilms
Okayquote:
Ik merk er anders niks van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
Je played de juiste kaarten mattie, hoed af voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |