Dat zei de vorige ook al.quote:
Ik zit er automatisch vuistdiep in.quote:
Ik ben het gewend hoor.quote:
Niet altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er automatisch vuistdiep in.
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.quote:
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.quote:
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. mehquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Vuistdiep in
[..]
Lol als je als vrouw dit al niet lukt ...................................
Ik kan goed koken hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. meh
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbrandenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.
Het staat tot nu toen 2-2. Nog best een goede score.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet altijd
[..]
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbranden
Inb4 'ga terug naar de keuken'quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging wat ik hoor ??
Nou, nee. Ik ben een meisje, en meisjes zijn niet zo vergeetachtigquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.
Nee dat was mijn insteek nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Inb4 'ga terug naar de keuken'
En ik kan goed koken ja, beter dan al m'n leeftijdsgenoten
Is dit een subtiele manier om een date vragen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat was mijn insteek niet
Meer een kookdate hihihi![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om een date vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |