Juist wel, dan kan het namelijk alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het maakte het eerder erger dan beter.
Inmiddels ook bijna twee maanden terug alweer.
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.
Succes! en anders vanavond het wegdrinkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Nu een workshop van een uur geven. Fingers crossed.
als in goedemorgen...quote:
Ruilen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |