Haal een foto van een leuke acteur in je hoofd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:34 schreef ovoxo het volgende:
Ik kan niet slapen, de foto van m'n ex blijft maar in m'n hoofd
Niks helpt atm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haal een foto van een leuke acteur in je hoofd.
B&J emo etenquote:
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdommequote:
Denk aan mij hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdomme
Het is maar een vent joh. Er zijn zoveel leukere dingen op de wereld. Schoenen en handtassen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook niet. Ik mis 'm ineens zo erg, verdomme
Ja, wel iemand die belangrijk voor me was en is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Het is maar een vent joh. Er zijn zoveel leukere dingen op de wereld. Schoenen en handtassen bijvoorbeeld.
Maar het is je ex, doe je jezelf nog onnodig pijn door contact met 'm te houden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef ovoxo het volgende:
Ja, wel iemand die belangrijk voor me was en is.
Heb geen contact met hem. Hij had me verwijdert en geblokkeerd van alles. Ik mocht nooit meer contact op nemen met hem en hij haatte me en wenste me geen geluk in m'n leven. Vorige week woensdag feliciteerde hij me ineens met m'n verjaardag en vroeg of we konden praten. Vandaag zag ik ineens z'n foto in mijn news feed en hij heeft me dus gedeblokkeerd van Facebook..quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Maar het is je ex, doe je jezelf nog onnodig pijn door contact met 'm te houden?
Kan je alleen maar aanraden om hem zelf te blokkeren om zo min mogelijk met hem geconfronteert te worden. Dooddoener, maar met de tijd slijt het. Ken helemaal niks van je historie, maar als je maar biljft aanmodderen dan blijf je er in zwelgen, en dat is kut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb geen contact met hem. Hij had me verwijdert en geblokkeerd van alles. Ik mocht nooit meer contact op nemen met hem en hij haatte me en wenste me geen geluk in m'n leven. Vorige week woensdag feliciteerde hij me ineens met m'n verjaardag en vroeg of we konden praten. Vandaag zag ik ineens z'n foto in mijn news feed en hij heeft me dus gedeblokkeerd van Facebook..
Hij deed alsof ik niet bestond voor 3 maanden (sinds december dus) en ineens kwam hij weer in m'n leven. Hij zei tegen me dat als ik wat wilde zeggen, ik er wel de tijd voor mocht nemen en dat hij me niet zou blokkeren. De drang om wat te zeggen wordt groter en groter, maar het mag/kan nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je alleen maar aanraden om hem zelf te blokkeren om zo min mogelijk met hem geconfronteert te worden. Dooddoener, maar met de tijd slijt het. Ken helemaal niks van je historie, maar als je maar biljft aanmodderen dan blijf je er in zwelgen, en dat is kut.
Oh wacht, dit was een serieuze post. Kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |