Ik heb werk hoor, over een weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de Mac zoeken ze nog mensen geloof ik
hebben ze geen leen-partners ofzo..?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell wekenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Ik heb nog allemaal was van mijn vakantie die opgehangen en gestreken moet wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet dus jij mag het zelfs niet eens vragen
Hoop hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hebben ze geen leen-partners ofzo..?
Stomme nederlandse mannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell weken
haha dat zou wat zijn. Heb hem nog maar 2x gesproken, dus geen idee hoe hij in z'n heupen is. En of ie uberhaupt leuk isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Da's hetzelfde.
Anders vraag je je schoonmaker toch mee naar salsa-dansen?
jaaaa.... ipv loon!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Da's hetzelfde.
Anders vraag je je schoonmaker toch mee naar salsa-dansen?
Hij vond m'n handboeien dan wel weer interessantquote:
Huh hoe kan da?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:05 schreef Joysa het volgende:
Hihi RE, volgens mij is er iets verkeerd gegaan met reeksen
De versieren sc zit er aan vast?
Vrouwen die mannen geen tijd gunnen om los te komen in hun heupenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha dat zou wat zijn. Heb hem nog maar 2x gesproken, dus geen idee hoe hij in z'n heupen is. En of ie uberhaupt leuk is
Een leenpartner zit vaak in een hoger niveau, dus die kunnen het vaak al welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen geen tijd gunnen om los te komen in hun heupen
En dat weet je met een leenpartner ook niet!
Skrillexquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leenpartner zit vaak in een hoger niveau, dus die kunnen het vaak al wel
Skrillex faalt. Alleen die ava is wel leuk.quote:
Ik was eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Ja deze keer was je niet snel genoeg.quote:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?quote:
Ja en zo denken al die vrouwen dus.... oftewel er zijn niet genoeg leenpartnersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Afwisseling van partner is niet verkeerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Als je boven hun uitkomt ben je gewilt door iedereenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef STING het volgende:
Hehe, als het te lang duurt is het vooral![]()
maar voor de rest idd![]()
Een echte baas begeleidt met beleid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
Wat voor nieuwe dingen doe jij wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef heloef het volgende:
Salsa dansen, als ik een ding nooit ga doen.
Iehw, gross.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik stel voor dat mannen met andere mannen salsa dansen zodat we samen door de hel kunnen gaan en zodra we de skillz hebben regelen we alle chicks![]()
![]()
Ik ben scherp vandaag
Is goed, wanneer schrijven we ons in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager porde me toen ik mijn ex aan de kant had gezet, of ik met mijn zus wilde gaan (hij had wss geen zin meer)
Werken.quote:
Phewquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet MET hem te dansen.. gewoon saampjes naar les
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Dat leer je toch op de lesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ook mijn plan, dan kun je samen vloeken en een bro band opbouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtes
Je kunt dat afwisselen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aan
Misschien willen sommige vrouwen wel een slechte partner, zodat ze zich wat minder onzeker voelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Leiden moet in je zitten hoorquote:
Ik heb het ooit gedaan een paar lessen, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Ik werd er vooral aan herinnerd dat de ene vrouw de andere niet is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Heb het in Curacao onlangs gezien en gedaan. Vond het erg leukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef STING het volgende:
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop op
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef heloef het volgende:
Ik kan mijn eigen project nog niet eens leiden, laat staan een dans.
Iedereen doet gewoon zijn werk, maar luisteren doen ze niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit welgeteld 12 minuten de leiding over een project gekregen op werk.Dat ging niet helemaal best.
Iedereen werkte wel heel hard.En ik schreeuwde heeeeel veel.
Ik verwacht piemelgrappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Dan ga ik je toch niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Verkeerd gereekstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Hij is gelinkt aan de AVNZMG-slowchat, omdat de mods de knopjes in de war hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Bedankt Requote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Re heeft het weer gefixed ja.
Tenminste, als ik de reeksen bekijk lijkt het weer te kloppen.
Maar wel liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Wat een moeite hè voor een SC
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
Tnx!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |