Valt wel mee hoe vol 'ie is, als je nog kunt FOK!ken. Of dacht je dat ze 70 jaar geleden die luxe hadden?quote:
Nee, dan zou je boos zijn geworden omdat we te veel SC-en.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef Re het volgende:
... teveel topics dus... game on zou ik zeggen (dacht even dat het het originele topic was
)
Dan wil je ook vast even reeksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef Re het volgende:
... teveel topics dus... game on zou ik zeggen (dacht even dat het het originele topic was
)
Weggemod?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef twi het volgende:
Maak ik eens een smakeloze grap, wordtie om onterechte slowchatredenen weggemod....
sowwiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef twi het volgende:
Maak ik eens een smakeloze grap, wordtie om onterechte slowchatredenen weggemod....
Gelukkig schitterde ik nog welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat jij schitterde in afwezigheid.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb jij de tig discussies daarover gemist
Al gedaan, maar het maakte het eerder erger dan beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gedraag je daar ook naar.
Het klinkt als rebound tijd voor jou.
Juist wel, dan kan het namelijk alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het maakte het eerder erger dan beter.
Inmiddels ook bijna twee maanden terug alweer.
en ik ben zelf ook nog niet de optimale ik en ik hoef geen meisje dat genoegen neemt met minder dan dat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |