Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbrandenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.
Het staat tot nu toen 2-2. Nog best een goede score.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet altijd
[..]
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbranden
Inb4 'ga terug naar de keuken'quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging wat ik hoor ??
Nou, nee. Ik ben een meisje, en meisjes zijn niet zo vergeetachtigquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.
Nee dat was mijn insteek nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Inb4 'ga terug naar de keuken'
En ik kan goed koken ja, beter dan al m'n leeftijdsgenoten
Is dit een subtiele manier om een date vragen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat was mijn insteek niet
Meer een kookdate hihihi![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om een date vragen?
Nu wil ik al helemaal niks meer. Zie, alle mannen zijn hetzelfdequote:
Probeer je me nou te hosselen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Kan ik al, leek me leuk als jij iets lekkers zou komen koken
Nounou alleen etenquote:
Dit klinkt als iets wat volwassen personen zouden doen, een kookdate.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nounou alleen eten. Ben wel benieuwd wat je voor me op tafel zou zetten
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?quote:
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelligerquote:
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Nou, ja, ergens wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat er met een kookdate bedoeld werd? De vrouw in de keuken parkeren terwijl de man op de bank wacht met een krantje tot het klaar is?
Cool, doen we ooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, vind ik trouwens ook gezelliger
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SBS6/net5 Diner date wel eens gezien?
Nee dat zou ik ovoxo niet aan doen, ik help gezellie mee
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit, getsie dat klinkt zo ver weg
Tijdens 1 van je zaprondesquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ik en NET5 kijken
Hm dat is wel ver weg hoor, mag het ook snellerquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex zei, tot ooit, en het jaar erop begonnen we weer met praten
Ken ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ovoxo het volgende:
Ik kijk liever Gossip Girl of pretty little liars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |