Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, als die rebound na een avond weer over is voel je je nog kutter dan daarvoor. Vooral omdat je even zo'n hoogtepunt hebt 's nachts, dat er toch nog iemand is ofzo.
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als het dan de week er op niet lukt dan voel je je weer kut.
Succes! en anders vanavond het wegdrinkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Skv het volgende:
Nu een workshop van een uur geven. Fingers crossed.
als in goedemorgen...quote:
Ruilen?quote:
Ik heb werk hoor, over een weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de Mac zoeken ze nog mensen geloof ik
hebben ze geen leen-partners ofzo..?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell wekenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wil je je opgeven voor salsa lessen, gaan ze zeuren over een eventuele partner
Ik heb nog allemaal was van mijn vakantie die opgehangen en gestreken moet wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet dus jij mag het zelfs niet eens vragen
Hoop hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hebben ze geen leen-partners ofzo..?
Stomme nederlandse mannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, er komen alleen maar dames op af en heren stoppen dankzij de eerste hell weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |