Ja maar ik heb de boel niet onder controle. En dan ga ik lekker controllen en alles regelen zodat het weer recht loopt. En dan mn zinnen weer op bepaalde projectjes zetten. Wat natuurlijk niet werkt. Als ik mij als buitenstaander zou zien zou ik het wel vermakelijk vinden, maar als Skv is het niet tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt te hard van stapel, beetje rustiger aan doen
Als je dat weet, waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de boel niet onder controle. En dan ga ik lekker controllen en alles regelen zodat het weer recht loopt. En dan mn zinnen weer op bepaalde projectjes zetten. Wat natuurlijk niet werkt. Als ik mij als buitenstaander zou zien zou ik het wel vermakelijk vinden, maar als Skv is het niet tof.
Omdat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom doe je het dan?
Ja, dat ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het menselijk is![]()
![]()
bliep bliep geen fout hier bliep!
Dat altijd toch? Op die manier groei jequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat ookhaha. Als je er maar van leert, toch.
Wat, heet ovoxo zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks te melden.
Het meisje waar ik nu interesse in heb heeft dezelfde naam als het meisje dat mij een maand geleden leuk vond.
Wat leeeeeeeeeeeeeuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks te melden.
Het meisje waar ik nu interesse in heb heeft dezelfde naam als het meisje dat mij een maand geleden leuk vond.
Echt ik ga KT omleggen.quote:
Ja, iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat altijd toch? Op die manier groei je
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik heb KT al een tijdje niet meer in DM gehad!
Gelukkig, dan is het mijn beurt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ook.
Gebroken hart en alles.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Laat ik het maar even duidelijk zeggen, heloef en ik gaan niet daten of wat dan ook.
Wie zegt dat ik het over ovoxo had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
Hé, blijf allemaal eens van ovoxo af met jullie vieze woorden!!
Ik ben op en top gentleman ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
Hé, blijf allemaal eens van ovoxo af met jullie vieze woorden!!
Dat zei de vorige ook al.quote:
Ik zit er automatisch vuistdiep in.quote:
Ik ben het gewend hoor.quote:
Niet altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er automatisch vuistdiep in.
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.quote:
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.quote:
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. mehquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Vuistdiep in
[..]
Lol als je als vrouw dit al niet lukt ...................................
Ik kan goed koken hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van training, ik heb er vroeger ook 50 laten aanbranden.
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, ik was even tv aan het kijken en ik vergat dat ik een pizza in de oven had. meh
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbrandenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro en tevens protip: Stel je wekker in, stop in je broekzak, problem solved.
Het staat tot nu toen 2-2. Nog best een goede score.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet altijd
[..]
er zijn nog zo veel meer meisjes, yey.
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een pizza heb laten verbranden
Inb4 'ga terug naar de keuken'quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een uitdaging wat ik hoor ??
Nou, nee. Ik ben een meisje, en meisjes zijn niet zo vergeetachtigquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En straks vergeet je het weer, luister nou maar gewoon.
Nee dat was mijn insteek nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Inb4 'ga terug naar de keuken'
En ik kan goed koken ja, beter dan al m'n leeftijdsgenoten
Is dit een subtiele manier om een date vragen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat was mijn insteek niet
Meer een kookdate hihihi![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om een date vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |