Er valt weinig meer te volgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat bangazelfmoordmeisje had gisteren nog 700 volgers en nu 5778
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 29 maart zijn: Lidy en Hans van der Wal, Mark Tuitert, Marc Lammers, Dirk Jan Roeleven. Tafelheer is Arie Boomsma en muziek is er van Kyteman.
Is dat dan echt leuker dan een meedeinende Pierre Wind op Madonna?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand een gifje maken van een meedeinende Mathijs tijdens het gesprek met Armin gisteren?
Ik ook, hij houdt er een leuke (muzikale) filosofie op na.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef Norrage het volgende:
Oeh Kyteman vanavond, ben benieuwd....
Oeh Mark, hij is even dun en ribbelig als de jouwe, maar dat zachte wat eruit komt smaakt echt véél beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
"Jij bent toch Mark Tuitheuuurrrrtt, die schaatser?
Mag ik deze bueno in je gebleekte anus stoppen? Hou jij hem even vast?"
[ afbeelding ]
Nee....gewoon nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oeh Mark, hij is even dun en ribbelig als de jouwe, maar dat zachte wat eruit komt smaakt echt véél beter.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Mooie line up.
Gaat een topshowtje worden, mensen!
Ja, Kunnen we lekker zuur gaan doen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Mooie line up.
Gaat een topshowtje worden, mensen!
Ik kom weer eens onder mijn steen vandaan en hoor ineens van Bangalijsten.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kom weer eens onder mijn steen vandaan en hoor ineens van Bangalijsten.
Ik had het hier op FOK! gelezen, maar hoe weet je dat je op zo een lijst staatquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor Arie zou ik mijn geaardheid even opzij zetten.
Eerst die paperclip uit haar snuit swaffelen.quote:
Jij bent allang getrouwd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
lolquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eerst die paperclip uit haar snuit swaffelen.
dat dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef Sheepcidus het volgende:
die lijstjes bestonden vroeger toch ook al
Deze man weet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Die reputatie is niet onterecht mathijs
BN'ers die zo'n lijst gaan samenstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ah Matthijs denkt: nieuw onderwerp gevonden, dat wordt een reeks.
quote:
Katja op 1quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef BobW het volgende:
[..]
BN'ers die zo'n lijst gaan samenstellen?
Ik zie weer een klink anders reekstquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef BobW het volgende:
[..]
BN'ers die zo'n lijst gaan samenstellen?
Dies niet meer makkelijk volgens mij.quote:
Lenny Kravitz is wel coolquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef marcodej het volgende:
Mensen met ijzer door hun lip...of neus... of wenkbrauw...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Deze vat ik niet, door zijn kale kop of ben ik nu heeeeeeeeeeeel dom?
Ik ook dacht ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar alleen van het bericht dat ze was aangereden, dat ik op AT5 las
Hebben die allemaal wat???quote:
Dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef thettes het volgende:
Het is een vorm van rouwverwerking, maar meer ook niet lijkt mij..
Ik dacht K3-plegischquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef starla het volgende:
Als je quadriplegisch bent kun je niet staan...
Doodgereden door een marokkaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom is ze dood?
Doodgereden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom is ze dood?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:43 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik lees anders een boel gezeik hier
Nee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw was me nog nooit opgevallen eik..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef arucard het volgende:
Lijkt net alsof er een groot komedietalent heen is gegaan zo, met al die fragmenten.
quote:
Oei, als-ie maar genoeg hulp gekregen heeft.quote:De 25-jarige Mohamed S. heeft in maart vorig jaar, de 26-jarige cabaretière die op de fiets zat, met zijn auto op het Amsterdamse Mercatorplein geschept, en daarna is hij doorgereden. Van der Wal overleed kort daarop in het ziekenhuis aan haar verwondingen. De politie wist de bestuurder te traceren doordat hij een kentekenplaat had verloren op de plaats van het ongeval.
Ik ben spastisch, alles wat ik doe is toch wel leukquote:
Wel voor vrouwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Is cabaret ook een paralympische sport?
Wow..da's wel heel fout.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.quote:
Nou, wel een beetje een excuusgehandicapte inderdaad.quote:
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef hexje het volgende:
[..]
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.
Grenzen met cabaret? Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.
Ethiek is voor sensuelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En de Floortjes van der Wal van dit land maar creperen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
En maar lachen bij dat Catshuisoverleg
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef StephanL het volgende:
Nee?Dan ben je een van de weinige warenschijnlijk. Misschien valt het ook niet zo op door de make-up, maar ziet het wel.
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dit soort teksten weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.
Kom op, niet zo aanstellen hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?
Dat ze spastisch was maak jij een issue van, ik niet.
Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er komen na 'Sport Anders'?
Hans andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er komen na 'Sport Anders'?
Volgens mij vooral publiek vanwege de zieligheidsfactor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef Strani het volgende:
Waarschijnlijk was ik ook geen fan geworden van deze cabaretiere maar ze hád publiek, en niemand van jullie was ooit gedwongen haar te bezoeken of zelfs maar te kennen.
Belachelijke reacties hier.
Martquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.
Gesponsord door Mart Smeets.
Dat klinkt beter dan die anderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.
Gesponsord door Mart Smeets.
Nee, ik maak er een issue van dat ik niet om haar grappen kon/kan lachen. Maar omdat ze spastisch was mag dat van sommige niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?
Dat ze spastisch was maak jij een issue van, ik niet.
Ik vind het een beetje strafbaar klinken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel raar, ik krijg opeens trek in een kinder-bueno
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.quote:
Je zou voor deze opmerking eigenlijk de brandstapel verdienen.quote:
Dat schijnt een titel geweest te zijn van een oppasfilmpje van Robert M.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel raar, ik krijg opeens trek in een kinder-bueno
Het is om te lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.
Dat vind ik ook onzin, natuurlijk mag dat wel. Bij mij ligt de grens bij onnozele grappen maken over een overleden iemand. Dat ze spastisch was interesseert me weinig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, ik maak er een issue van dat ik niet om haar grappen kon/kan lachen. Maar omdat ze spastisch was mag dat van sommige niet.
Liever op een brandstapel dan naar Mart luisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou voor deze opmerking eigenlijk de brandstapel verdienen.
Ik zie jouw aanstellerige opmerkingen ook liever niet, maar daar ga ik toch ook niet over lopen klagenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor heeft verschillende gradaties. Laten we het daar maar op houden.
Wellicht dat we hier kunnen spreken van een fatsoenskloof?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor heeft verschillende gradaties. Laten we het daar maar op houden.
Je bent op dreef vandaag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijnt een titel geweest te zijn van een oppasfilmpje van Robert M.
Jawel hoor, je gaat er toch op in?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik zie jouw aanstellerige opmerkingen ook liever niet, maar daar ga ik toch ook niet over lopen klagen
Wie is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Modus het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zag Margje Teeuwen laatst op TV. Die heeft toch een paar jezusgrote tieten.
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht dat we hier kunnen spreken van een fatsoenskloof?
Daar krijgt-ie een Klöppend lid van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef whitetiger300 het volgende:
Waarom zit Arie te twitteren tijdens een uitzending?
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.
Misschien ben ik er al wel achter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?
Arie is te druk homo's op het platteland uit de kast te drukken, waardoor ze voor de rest van hun leven worden aangevallen in het plaatselijke café.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ja Arie een normaal mens weet dit soort dingen.
Ja als je alles letterlijk gaat nemen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.
Foei. Niet zo onfatsoenlijk.quote:
Is het niet uit de kast trekken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie is te druk homo's op het platteland uit de kast te drukken, waardoor ze voor de rest van hun leven worden aangevallen in het plaatselijke café.
Hoe neem je dit niet letterlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja als je alles letterlijk gaat nemen..
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef Mylene het volgende:
Oh, dat is een sporter. Ik dacht dat het acteur was van Kinder chocolade.
Mijn woordkeuze voor drukken duidt erop dat het al dan niet naar de wens van de homo in kwestie is.quote:
Je bent er overheen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe neem je dit niet letterlijk?
Overigens ben ik er wel overheen hoor, maar voor discussion's sake.
Als je als man hierover doordraaft verdien je eigenlijk geen penis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.
Hij zou het bijvoorbeeld voor de grap kunnen zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe neem je dit niet letterlijk?
Overigens ben ik er wel overheen hoor, maar voor discussion's sake.
Drukken betekent dat Arie het dus ook vanuit te kast moet doen, itt trekken dat hij erbuiten staatquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn woordkeuze voor drukken duidt erop dat het al dan niet naar de wens van de homo in kwestie is.
Een echte man maakt zich nog zorgen over fatsoen. Kleine jongetjes doen dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je als man hierover doordraaft verdien je eigenlijk geen penis.
Jij snapt 'm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Drukken betekent dat Arie het dus ook vanuit te kast moet doen, itt trekken dat hij erbuiten staat
quote:
Niemand is onschuldig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Met nadruk op was. Das 70 jaar geleden manquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die chick was echt Nice van shocking blue
Nee 70-er jarenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met nadruk op was. Das 70 jaar geleden man
You don't sayquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met nadruk op was. Das 70 jaar geleden man
er zijn gewoon volwassen mensen die nooit een aflevering van Telekids hebben gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef Strani het volgende:
Verdomme, ik zie Waaromniet1988's naam en bedenk me ineens dat EK88 alweer 24 jaar geleden is
Iets zegt mij dat hij hier 4 straten vandaan woont.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Waar was jij toen Robbie van Leeuwen de telefoon opnam?
Dat kán en mág toch niet zo zijn!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
[..]
er zijn gewoon volwassen mensen die nooit een aflevering van Telekids hebben gezien.
Waarschijnlijk trekt Arie uiteindelijk toch aan het langste eind.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef Oidipous het volgende:
Arie wordt kortgehouden door Matthijs, grappig om te zien.
Ik moest het jarenlang doen met de zondagochtend-TV van de VPRO, van 9 tot 11.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef thettes het volgende:
telekids![]()
rembo en rembo, purno de purno
ik sprak iemand die nog nooit had gehoord van Boes Boes, hulk hogan, teddy ruxspin en over de roooie, hij was 17.quote:
Juli 2010 inies..quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef Strani het volgende:
Verdomme, ik zie Waaromniet1988's naam en bedenk me ineens dat EK88 alweer 24 jaar geleden is
Haha da's wel heel confronterend jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik sprak iemand die nog nooit had gehoord van Boes Boes, hulk hogan, teddy ruxspin en over de roooie, hij was 17.
ik heb me nog nooit zo oud gevoeld![]()
![]()
hij's een muzikale genie, de Nederlandse beethovenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is hij een prima bandleider.
Ik denk Benoordenhoutquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hij hier 4 straten vandaan woont..
Maar dat geniale kan er juist voor zorgen dat ie met niemand kan samenwerken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
hij's een muzikale genie, de Nederlandse beethoven
Ben blij als hij dood isquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat geniale kan er juist voor zorgen dat ie met niemand kan samenwerken.
Hij kan dat wel.
Wat kan jij eigenlijk zoal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kan hij nog iets, in tegenstelling tot die knoop in je zakdoekster.
Het mag alleen niet als het over gehandicapten gaat denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kan hij nog iets, in tegenstelling tot die knoop in je zakdoekster.
Nooit meegekregen , was toen 1quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |