Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er komen na 'Sport Anders'?
Hans andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou er komen na 'Sport Anders'?
Volgens mij vooral publiek vanwege de zieligheidsfactor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef Strani het volgende:
Waarschijnlijk was ik ook geen fan geworden van deze cabaretiere maar ze hád publiek, en niemand van jullie was ooit gedwongen haar te bezoeken of zelfs maar te kennen.
Belachelijke reacties hier.
Martquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.
Gesponsord door Mart Smeets.
Dat klinkt beter dan die anderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien Sportpresentatoren Anders, en dan gewoon 17 keer Mart Smeets.
Gesponsord door Mart Smeets.
Nee, ik maak er een issue van dat ik niet om haar grappen kon/kan lachen. Maar omdat ze spastisch was mag dat van sommige niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?
Dat ze spastisch was maak jij een issue van, ik niet.
Ik vind het een beetje strafbaar klinken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel raar, ik krijg opeens trek in een kinder-bueno
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.quote:
Je zou voor deze opmerking eigenlijk de brandstapel verdienen.quote:
Dat schijnt een titel geweest te zijn van een oppasfilmpje van Robert M.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heel raar, ik krijg opeens trek in een kinder-bueno
Het is om te lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.
Dat vind ik ook onzin, natuurlijk mag dat wel. Bij mij ligt de grens bij onnozele grappen maken over een overleden iemand. Dat ze spastisch was interesseert me weinig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, ik maak er een issue van dat ik niet om haar grappen kon/kan lachen. Maar omdat ze spastisch was mag dat van sommige niet.
Liever op een brandstapel dan naar Mart luisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou voor deze opmerking eigenlijk de brandstapel verdienen.
Ik zie jouw aanstellerige opmerkingen ook liever niet, maar daar ga ik toch ook niet over lopen klagenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor heeft verschillende gradaties. Laten we het daar maar op houden.
Wellicht dat we hier kunnen spreken van een fatsoenskloof?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor heeft verschillende gradaties. Laten we het daar maar op houden.
Je bent op dreef vandaag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijnt een titel geweest te zijn van een oppasfilmpje van Robert M.
Jawel hoor, je gaat er toch op in?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik zie jouw aanstellerige opmerkingen ook liever niet, maar daar ga ik toch ook niet over lopen klagen
Wie is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Modus het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zag Margje Teeuwen laatst op TV. Die heeft toch een paar jezusgrote tieten.
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht dat we hier kunnen spreken van een fatsoenskloof?
Daar krijgt-ie een Klöppend lid van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef whitetiger300 het volgende:
Waarom zit Arie te twitteren tijdens een uitzending?
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.
Misschien ben ik er al wel achter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?
Arie is te druk homo's op het platteland uit de kast te drukken, waardoor ze voor de rest van hun leven worden aangevallen in het plaatselijke café.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ja Arie een normaal mens weet dit soort dingen.
Ja als je alles letterlijk gaat nemen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |