Wie is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Modus het volgende:
Schiet me ineens te binnen, zag Margje Teeuwen laatst op TV. Die heeft toch een paar jezusgrote tieten.
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht dat we hier kunnen spreken van een fatsoenskloof?
Daar krijgt-ie een Klöppend lid van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef whitetiger300 het volgende:
Waarom zit Arie te twitteren tijdens een uitzending?
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het! Gelukkig krijgen de meeste mensen iets meer fatsoen zodra ze wat ouder worden. Er is hoop.
Misschien ben ik er al wel achter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ik kan het gewoon niet uitstaan wanneer mensen zo nodig hun eigen hardheid moeten tonen, zonder enig respect. Maar daar komen die mensen zelf ook nog wel achter.
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Maakt een harde grap je gelijk onfatsoenlijk?
Arie is te druk homo's op het platteland uit de kast te drukken, waardoor ze voor de rest van hun leven worden aangevallen in het plaatselijke café.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ja Arie een normaal mens weet dit soort dingen.
Ja als je alles letterlijk gaat nemen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |