Doodgereden door een marokkaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom is ze dood?
Doodgereden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom is ze dood?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:43 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik lees anders een boel gezeik hier
Nee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw was me nog nooit opgevallen eik..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef arucard het volgende:
Lijkt net alsof er een groot komedietalent heen is gegaan zo, met al die fragmenten.
quote:
Oei, als-ie maar genoeg hulp gekregen heeft.quote:De 25-jarige Mohamed S. heeft in maart vorig jaar, de 26-jarige cabaretière die op de fiets zat, met zijn auto op het Amsterdamse Mercatorplein geschept, en daarna is hij doorgereden. Van der Wal overleed kort daarop in het ziekenhuis aan haar verwondingen. De politie wist de bestuurder te traceren doordat hij een kentekenplaat had verloren op de plaats van het ongeval.
Ik ben spastisch, alles wat ik doe is toch wel leukquote:
Wel voor vrouwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Is cabaret ook een paralympische sport?
Wow..da's wel heel fout.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.quote:
Nou, wel een beetje een excuusgehandicapte inderdaad.quote:
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef hexje het volgende:
[..]
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.
Grenzen met cabaret? Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.
Ethiek is voor sensuelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En de Floortjes van der Wal van dit land maar creperen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
En maar lachen bij dat Catshuisoverleg
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef StephanL het volgende:
Nee?Dan ben je een van de weinige warenschijnlijk. Misschien valt het ook niet zo op door de make-up, maar ziet het wel.
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dit soort teksten weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.
Kom op, niet zo aanstellen hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?
Dat ze spastisch was maak jij een issue van, ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |