Wel voor vrouwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Is cabaret ook een paralympische sport?
Wow..da's wel heel fout.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.quote:
Nou, wel een beetje een excuusgehandicapte inderdaad.quote:
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef hexje het volgende:
[..]
En toch nog 100 maal grappiger dan haar beste grap.
Grenzen met cabaret? Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Maar voor jullie blijkbaar niet.
Ethiek is voor sensuelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En de Floortjes van der Wal van dit land maar creperen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
En maar lachen bij dat Catshuisoverleg
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:44 schreef StephanL het volgende:
Nee?Dan ben je een van de weinige warenschijnlijk. Misschien valt het ook niet zo op door de make-up, maar ziet het wel.
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dit soort teksten weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, blij dat ze dood is.
Maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Vaak willen ze als gewone mensen behandeld worden. Bij deze.
Kom op, niet zo aanstellen hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je maakt ook makkelijk grappen over gewone mensen die dood zijn?
Dat ze spastisch was maak jij een issue van, ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |