Is het niet uit de kast trekken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie is te druk homo's op het platteland uit de kast te drukken, waardoor ze voor de rest van hun leven worden aangevallen in het plaatselijke café.
Hoe neem je dit niet letterlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja als je alles letterlijk gaat nemen..
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:55 schreef Mylene het volgende:
Oh, dat is een sporter. Ik dacht dat het acteur was van Kinder chocolade.
Mijn woordkeuze voor drukken duidt erop dat het al dan niet naar de wens van de homo in kwestie is.quote:
Je bent er overheen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe neem je dit niet letterlijk?
Overigens ben ik er wel overheen hoor, maar voor discussion's sake.
Als je als man hierover doordraaft verdien je eigenlijk geen penis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. Als je zegt dat je blij bent dat een verder compleet onschuldig iemand dood is, dan maakt je dat zeer onfatsoenlijk.
Hij zou het bijvoorbeeld voor de grap kunnen zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe neem je dit niet letterlijk?
Overigens ben ik er wel overheen hoor, maar voor discussion's sake.
Drukken betekent dat Arie het dus ook vanuit te kast moet doen, itt trekken dat hij erbuiten staatquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn woordkeuze voor drukken duidt erop dat het al dan niet naar de wens van de homo in kwestie is.
Een echte man maakt zich nog zorgen over fatsoen. Kleine jongetjes doen dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je als man hierover doordraaft verdien je eigenlijk geen penis.
Jij snapt 'm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Drukken betekent dat Arie het dus ook vanuit te kast moet doen, itt trekken dat hij erbuiten staat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |