Het ging mij meer om de tattooquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
[..]Ga gewoon naar redtube als je tieten wil zien
Haha ja iddquote:
Riep iemand?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
[..]Ga gewoon naar redtube als je tieten wil zien
Klopt. Sneu van derksen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Aissati zei toch gewoon dat hij hem richting 2e paal plaatste... die heeft nergens gezegd dat het bewust was volgens mij
Jack zei dat dat Aissaiti zei dat het een bewussie was.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Aissati zei toch gewoon dat hij hem richting 2e paal plaatste... die heeft nergens gezegd dat het bewust was volgens mij
Plaats picca dan en ik doe 't.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
durf je wss niet in mijn gezicht te zeggen
Beetje overdreven voor zo'n oud-speler hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Echt dikke boeien of Frank kijkt of niet
Who cares?
Hihihohohohahahquote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
Het Ajax ophemelen is wel weer in volle gang zeg, ongelofelijk.
iets met EK 2000.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje overdreven voor zo'n oud-speler hoor.
De Boer bashen mag nietquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
hquote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
Begin me ook steeds meer aan hem te storen ja. Vroeger was ie nog een beetje objectief, nu hemelt ie gewoon degene op waar ie de meeste lekken heeft.quote:
Wat wil je met een ip-adres dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pas als jij je ip adres hier neerzet
Zul je weinig mee opschieten vrees ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met mijn foto wel ?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zul je weinig mee opschieten vrees ik.
Ajaxquote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
quote:
Zeik dan niet zoquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
nee tegen je beeldschermquote:Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet 't toch in je face zeggen of niet?
Rightquote:Op maandag 26 maart 2012 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij haalt teveel dingen door elkaar, leer lezen aub.
Als het aan Genee ligt wel!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
Gaan we dit filmpje de komende 5 weken nou nog 600 keer zien?
Lijkt me wel iets voor de OPquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
Minstensquote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
Les nr. 1 voor een aankomend tv persunalitie.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi hoe Derksen altijd de inhoudelijke discussie uit de weg gaat en terugvalt op allerlei algemene teksten 'zoals rijke club', 'grote spelersgroep', 'veel uitstraling', 'personality' ipv gewoon specifieke spelers te beneomen en hun kwaliteiten aan te stippen. Ik hoor hem bijv. nooit over een Cavani, een Hamsik etc...volgens mij weet hij niet eens dat die bij Napoli spelen. Sterker nog, ik denk dat hij nog geen 2 spelers kan noemen die bij een Man Utd op het middenveld staan.
Heeft ie redacteurs voor.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi hoe Derksen altijd de inhoudelijke discussie uit de weg gaat en terugvalt op allerlei algemene teksten 'zoals rijke club', 'grote spelersgroep', 'veel uitstraling', 'personality' ipv gewoon specifieke spelers te benoemen en hun kwaliteiten aan te stippen. Ik hoor hem bijv. nooit over een Cavani, een Hamsik etc...volgens mij weet hij niet eens dat die bij Napoli spelen. Sterker nog, ik denk dat hij nog geen 2 spelers kan noemen die bij een Man Utd op het middenveld staan.
quote:
Ik denk serieus dat hij geen voetbalwedstrijden kijkt buiten de Eredivisie en buitenlandse absolute topwedstrijden.quote:
Les nr 2. Schnabbelen in de provincie.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij geen voetbalwedstrijden kijkt buiten de Eredivisie en buitenlandse absolute topwedstrijden.
Voetbal kijken is voor hem echt werken, buiten de verplichte nummertjes draait hij liever een cdtje van Mickey Newbury of Jimmy LaFavequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij geen voetbalwedstrijden kijkt buiten de Eredivisie en buitenlandse absolute topwedstrijden.
Maar VI kijk je nog altijd graag?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Steve McClaren. Ik begin hem meer dan zat te worden met zijn clicheteksten.
Voor Willem II een geweldige spelerquote:
Dat merk je ook wel. Derksen's analyse over Sunderland; die gaan als blinde paarden aanvallen en dan 1 steekpaas op Van Persie en Arsenal wint. En die man zit al 40 jaar in het vak, neemt iemand in het voetbalwereldje hem überhaupt serieus als het aankomt op zijn voetbalkennis?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft behoudens die titel van Twente ook nauwelijks ergens anders iets gepresteerd toch?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Steve McClaren. Ik begin hem meer dan zat te worden met zijn clicheteksten.
Dat bedoel ik dus met die algemeenheden van hem. Het is gewoon een zelfbeschermingsmechanisme om niet te hoeven zeggen dat hij het allemaal niet volgt. Hou dan je bek denk ik dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel. Derksen's analyse over Sunderland; die gaan als blinde paarden aanvallen en dan 1 steekpaas op Van Persie en Arsenal wint. En die man zit al 40 jaar in het vak, neemt iemand in het voetbalwereldje hem überhaupt serieus als het aankomt op zijn voetbalkennis?
belediging voor het waterquote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef davihaa het volgende:
Wat een zuig-uitzending. Anita een waterdrager noemen.
Bij Middlesbrough heeft ie de UEFA-cup finale gehaald.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft behoudens die titel van Twente ook nauwelijks ergens anders iets gepresteerd toch?
Hij is een beetje de Grant & Forsyth van de eredivisie: omdat hij Engels spreekt denken de fans dat hij een internationale topper is, maar hij presteert alleen hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft behoudens die titel van Twente ook nauwelijks ergens anders iets gepresteerd toch?
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is een beetje de Grant & Forsyth van de eredivisie: omdat hij Engels spreekt denken de fans dat hij een internationale topper is, maar hij presteert alleen hier.
Bij Wolfsburg bakte hij er ook niet veel van, maar Magath bakt er ook niet echt veel van. Bij Nottingham ging het ook niet lekker. Dus hij bakte er niet zo veel van na zijn eerste periode bij Twente.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Precies. Bovendien wordt zijn gebrek aan voetbalkennis ook een beetje gecamoufleerd door mensen als Van der Gijp. Schelvis en van Hanegem.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met die algemeenheden van hem. Het is gewoon een zelfbeschermingsmechanisme om niet te hoeven zeggen dat hij het allemaal niet volgt. Hou dan je bek denk ik dan.
Nee joh, waarom?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Die ballen van Sylvie moeten wel nep zijn toch?
Ze zagen er redelijk kunstmatig uit... maar ik heb er verder geen verstand van natuurlijkquote:
Ooit een vrouw in een push-up gezien?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zagen er redelijk kunstmatig uit... maar ik heb er verder geen verstand van natuurlijk
quote:
Die krijgen gratis geld.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Jivis het volgende:
Dit item vind ik meer wat voor Studio Voetbal ofzo.
Dat zou het hoogtepunt van de show zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Jivis het volgende:
Dit item vind ik meer wat voor Studio Voetbal ofzo.
Net wakker?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef satecl het volgende:
Ondeugend meisje achter Schelveccio zeg!!
Ja maar je kunt die Derksen ook echt elke keer met zijn eigen woorden om de oren slaanquote:
Net wakker?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een chick zeg daar op de tribune.. (bril en tattootiet)
Dat Zijn Teksten idd.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Jij zit met Jupiler bier in je nek de hele avond haha
hahaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Jij zit met Jupiler bier in je nek de hele avond haha
Had veel meer moeten spelen 2 jaar terugquote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Afellay fit voor het EKhij gaat schitteren.
doe jij maar in volgend topicquote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé TS, Klein deeltje kan hersteld worden
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij schitterd altijd vriendquote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Afellay fit voor het EKhij gaat schitteren.
in de finalequote:Op maandag 26 maart 2012 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij schitterd altijd vriend
Assist tegen Real
Deze ook nog:quote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé TS, Klein deeltje kan hersteld worden
Idd. Wat dit betreft heeft Derksen ook recht van spreken, die heeft zelf in dezelfde situatie gezeten en is daar uit gekomen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ze hebben gelijk over Jan. Oprechte bezorgdheid.
Doe dat niet op tv zou ik dan zeggen.. Maar goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ze hebben gelijk over Jan. Oprechte bezorgdheid.
Boeiend. Te dik is te dik en als hij op deze manier tot bezinning komt is dat alleen maar positief.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Doe dat niet op tv zou ik dan zeggen.. Maar goed.
Ook niet helemaal waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Man, in Marokko is zelfs het ontbijt warm.²
Was idd wat vreemd om het zo op tv te zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Doe dat niet op tv zou ik dan zeggen.. Maar goed.
Prachtige speler, had zo in het elftal van Barcelona ingepast kunnen worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Nakamura, vond het altijd een geweldige speler![]()
Schitterende traptechniek iig.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Nakamura, vond het altijd een geweldige speler![]()
Wat een gek.
Tuurlijk, en je weet niet wat ze al achter de schermen gezegd hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeiend. Te dik is te dik en als hij op deze manier tot bezinning komt is dat alleen maar positief.
Bourgondisch zijn is goed, maar je kan ook doorslaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
Jan heeft schijt en is gewoon een echte Bourgondiër. Baas.
Jawel man, warm brood met warme thee met een heerlijke warme olijfolieomelet.quote:
Warm brood met warme thee kun je hier in NL ook gewoon krijgen hoor. En een omelet ook. Niks marokkaans aan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel man, warm brood met warme thee met een heerlijke warme olijfolieomelet.
Is toch heerlijk man.
Heerlijk man.²
Ach, we gaan toch allemaal dood. Die paar jaar extra kan Jan gestolen worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bourgondisch zijn is goed, maar je kan ook doorslaan.
Niemand die daar ook maar om glimlachte aan tafel. Altijd zo pijnlijk met Schelvis.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima showtje. Gijpie in topvorm, Johan inhoudelijk sterk. Jammer dat Schelveccio weinig in het stuk voorkwam, maar zijn 'ik zeg: doen!' maakte het helemaal goed.
Een Marokkaande omelet is gemaakt met verse uitjes, warme olijfolie, echte eggs, Marokkaanse peterselie, tomaat, olijven en Spaanse peper.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Warm brood met warme thee kun je hier in NL ook gewoon krijgen hoor. En een omelet ook. Niks marokkaans aan.
Heb dat zelfs helemaal gemist? Wanneer zei hij dat dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Niemand die daar ook maar om glimlachte aan tafel. Altijd zo pijnlijk met Schelvis.
En dat eten ze daar 's ochtends?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Marokkaande omelet is gemaakt met verse uitjes, warme olijfolie, echte eggs, Marokkaanse peterselie, tomaat, olijven en Spaanse peper.²
Dit zijn geen paar jaar. Zo extreem als hij erbij loopt, kost hem dat 20 jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, we gaan toch allemaal dood. Die paar jaar extra kan Jan gestolen worden.
Beetje op het einde, ging volgens mij over Dost?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Heufd het volgende:
[..]
Heb dat zelfs helemaal gemist? Wanneer zei hij dat dan?
Ik lach, thuisquote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Niemand die daar ook maar om glimlachte aan tafel. Altijd zo pijnlijk met Schelvis.
Ja, is toch heerlijk man. Waarom denk je dat zo'n gezonde rode gloed hebben?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat eten ze daar 's ochtends?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |