quote:
Ah oke. Dacht even dat m'n tv kleuren verkeerd waren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
De OP is dood
[..]
Zit er tussen in.
Doen ze de laatste itjd sowieso weinig.. over die wedstrijden (belangrijke) hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit voor kutshow
Waarom hebben ze het niet over AJAX - psv
Hij kijkt analoogquote:
Nee man. Tenminste iemand met een mening. Niet zo'n duffe meningloze pop als de meeste andere trainers in de eredivisie.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef vincerusso het volgende:
Verbeek is nu wel triest aan het worden hoor
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem op EL moeten zien na de wedstrijd
Die man vindt zichzelf echt te geweldig...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man. Tenminste iemand met een mening. Niet zo'n duffe meningloze pop als de meeste andere trainers in de eredivisie.
Tot nog toe doet ie het overal bijzonder goed als trainer, dus hij haalt wel z'n gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man vindt zichzelf echt te geweldig...
Feyenoord?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tot nog toe doet ie het overal bijzonder goed als trainer, dus hij haalt wel z'n gelijk.
Precies.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou ook gaan reageren als Gert Jan Verbeek, ik zou echt gek worden van die simpele vragen die 25x gesteld worden.
Nu ga ik er op lettenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/96845]Scarface2004[/url.] het volgende:
Verdomme, heb je die liplikkende klootzak ook weer
Ah ok, ik wist niet dat je een insider was.quote:
Ach kom op zeg, je weet toch ook wel dat die verwende, luie tiefusmiljonairs destijds geen zin hadden om hard te werken en iets van Verbeek aan te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Ah ok, ik wist niet dat je een insider was.
Ligt toch ook aan Verbeek, je kan niet iedere spelersgroep hetzelfde behandelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, je weet toch ook wel dat die verwende, luie tiefusmiljonairs destijds geen zin hadden om hard te werken en iets van Verbeek aan te nemen.
Precies.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ligt toch ook aan Verbeek, je kan niet iedere spelersgroep hetzelfde behandelen.
Oude profs moet je ook anders mee omgaan dan ze ineens veel krachttraining te laten doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, je weet toch ook wel dat die verwende, luie tiefusmiljonairs destijds geen zin hadden om hard te werken en iets van Verbeek aan te nemen.
De spelersgroep van destijds wilde alleen als een groep verwende prinsesjes behandeld worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ligt toch ook aan Verbeek, je kan niet iedere spelersgroep hetzelfde behandelen.
Daar sloeg ie idd wat in door. Had wat meer opgebouwt moeten worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Oude profs moet je ook anders mee omgaan dan ze ineens veel krachttraining te laten doen.
Ben wel eens in de uitzending gekomen ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef bjanaan het volgende:
Gebeurd het eens dat een FOK!ker een mailtje naar de uitzending stuurt?
Vast maar dan wel anoniem graagquote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef bjanaan het volgende:
Idd, maar dat is zo persoonlijk dat het geen zin heeft om een filmpje gedwongen aan een heel team op te leggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat dat best kan werken hoe die motivatie filmpjes.
Ik mag hopen met je voornaam en achternaam en niet je USnaam?:pquote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben wel eens in de uitzending gekomen ja.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef bjanaan het volgende:
Mijn voornaam en een ander z'n achternaam.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik mag hopen met je voornaam en achternaam en niet je USnaam?:p
Guidetti pakt 1 keer een rode kaart (na 3 hattricks) en hij wordt direct het lijstje uitgepleurd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die Aisatti moet eerst 5 wedstrijden achter elkaar MOTM worden voordat hij in dat lijstje mag staan vind ik.
Dit is Gilette speler van de week, niet Gilette speler van 5 wedstrijden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die Aisatti moet eerst 5 wedstrijden achter elkaar MOTM worden voordat hij in dat lijstje mag staan vind ik.
Waarom? Als je je stelselmatig misdraagt tyf je maar lekker op uit zo'n selectie in mijn ogen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:59 schreef Merkie het volgende:
Van der Gijp heeft hier helemaal gelijk in.
Door beide partijen ongetwijfeld. Dat bleek wel uit de transferperiode.quote:
Zeker, maar alleen als er een poging tot doodslag was kun je een jaar schorsing rechtvaardigen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Door beide partijen ongetwijfeld. Dat bleek wel uit de transferperiode.
Sowieso is Derksen zo'n beetje de lelijkste en meest wansmakelijk geklede en uitziende man van Nederland, die heeft nergens recht van spreken over wat betreft uiterlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef Jivis het volgende:
Johan die roze schoenen belachelijk vindt maar zelf op schoenen in alle kleuren van de regenboog loopt.
Maar onderschat aub de kracht van zijn bankrekening niet. Hij heeft een hoop fast cash.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso is Derksen zo'n beetje de lelijkste en meest wansmakelijk geklede en uitziende man van Nederland, die heeft nergens recht van spreken over wat betreft uiterlijk.
Johan veranderd zijn mening elke week.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Anno2012 het volgende:
Pasgeleden hoorde ik johan iets zeggen over dat het voetbal voor het publiek is, en niet voor het geld. En nu gert jan er wat van zegt is het '' ja maar dat is nu eenmaal het voetbal,en dan moet gert jan maar niet ,etc,etc,etc''
Iets wat v. Basten al eerder opgevallen is.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Johan veranderd zijn mening elke week.
Ja, dat is bekend.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Geo4kant faalt met zijn spelling iedere dag.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guilty.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Geo4kant faalt met zijn spelling iedere dag.
Hij kan Johan iig goed aan...vorige keer maakte hij Derksen af.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef Stiggie het volgende:
Ik zou graag v. Basten als analist zien bij VI af en toe. Lijkt me leuke tv... veel beter dan willem
Waarom denk je dat hij er nooit meer isquote:Op maandag 26 maart 2012 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan Johan iig goed aan...vorige keer maakte hij Derksen af.
okquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:08 schreef AryaMehr het volgende:
Johan is een hypocriet, demagoog en een soort van nepotist.
Een nepotist jonge, dat weet toch iedereen?quote:
Idd schandalig hoe hij over Kluivert sprak... Kluivert is absoluut niet heilig maar hij ging veel te veur.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, als ik in het voetbalwereldje zat en Derksen gaat weer eens tekeer tegen mij, zoals bij Kluivert, dan had ik hem gewoon een paar tikken gegeven.
Ring is binnen, mensen blijven toch wel kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
Serieus VI, er is ook gevoetbald dit weekend...
Niet echt het goede woord, iemand die nepotisme bedrijft is iemand die zijn vriendjes voortrekt in bepaalde functies. Bij Johan is meer het geval dat hij bepaalde figuren die in het voetbalwereldje zitten die hij mag of die hem van informatie voorzien voor zijn magazinetje een hand boven het hoofd houdt.quote:
Inderdaad. Nog klasse van Kluivert dat hij er eigenlijk niet op in is gegaan. Je kan veel van Kluivert zeggen, maar het is gewoon een sympathieke jongen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Idd schandalig hoe hij over Kluivert sprak... Kluivert is absoluut niet heilig maar hij ging veel te veur.
Heb je 100% gelijk in, zijn waarheid is inherent aan het belang. Dat was mij inderdaad al eerder opgevallen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet echt het goede woord, iemand die nepotisme bedrijft is iemand die zijn vriendjes voortrekt in bepaalde functies. Bij Johan is meer het geval dat hij bepaalde figuren die in het voetbalwereldje zitten die hij mag of die hem van informatie voorzien voor zijn magazinetje een hand boven het hoofd houdt.
Ohja? heb je daar een voorbeeld van?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
"Je moet nooit anderen kleineren"
En als Ajax zoiets doet, dan vinden ze het daar aan tafel prachtig en is het 'bravoure' en hoort het daar.
Nee hoor, Derksen zei hetzelfde over Lukoki bij De Cler toen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
En als Ajax zoiets doet, dan vinden ze het daar aan tafel prachtig en is het 'bravoure' en hoort het daar.
Idd. Echt triest hoe Feyenoord altijd maar weer wordt afgezeken daar.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
En als Ajax zoiets doet, dan vinden ze het daar aan tafel prachtig en is het 'bravoure' en hoort het daar.Hoe hypocriet dat Guidetti nu dan wel gezeik krijgt.
Nee, dat is Studio Ajax op NOSquote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
En talloze keren (terecht) bij Suarezquote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, Derksen zei hetzelfde over Lukoki bij De Cler toen.
Derksen vindt altijd dat de arrogantie van Ajax mooi is, omdat het daar past.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? heb je daar een voorbeeld van?
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
En als Ajax zoiets doet, dan vinden ze het daar aan tafel prachtig en is het 'bravoure' en hoort het daar.Hoe hypocriet dat Guidetti nu dan wel gezeik krijgt.
je bedoeld die mentaal zwakke idioten die gek werden?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt mee dat ze het niet over de Feyenoord supporters hebben die tussen de fans van De Graafschap zitten
TraTop3 fans zijn overalquote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt mee dat ze het niet over de Feyenoord supporters hebben die tussen de fans van De Graafschap zitten
Iedere uitwedstrijd zitten er honderden Feyenoorders buiten het uitvak.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Klopt toch ook?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen vindt altijd dat de arrogantie van Ajax mooi is, omdat het daar past.
Het zit ze daar diep dat ze hun bron kwijt zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Echt triest hoe Feyenoord altijd maar weer wordt afgezeken daar.
7quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Maar Ajax wint toch al 6 wedstrijden op rij en PSV faalt alleen maar?
Docos hier om de hoek jwzquote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Derksenv. Rhijn wordt een hele grote.
Bekerfinale lijkt mij niet falen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Maar Ajax wint toch al 6 wedstrijden op rij en PSV faalt alleen maar?
Is dat zo ja? Wist ik niet, jammer dat het knokken was dan bij de graafschapquote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedere uitwedstrijd zitten er honderden Feyenoorders buiten het uitvak.
Derksen zit er altijd naastquote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Derksenv. Rhijn wordt een hele grote.
Daar zijn ook hele goede voorbeelden van. Eigenlijk is Derksen maar een nitwit. Kan me best voorstellen dat mensen die dagelijks in het voetbalwereldje zitten een beetje om hem moeten lachen. Volgens mij denkt Gijpie ook van 'ach, laat die man lekker losgaan joh'. Merk je soms wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je 100% gelijk in, zijn waarheid is inherent aan het belang. Dat was mij inderdaad al eerder opgevallen.²
Zondag op naar nummertje 8. Als we niet onderskattenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor PSV wonnen ze er toch 6, het ging erom waarom Derksen dat voorspelde.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor PSV wonnen ze er toch 6, het ging erom waarom Derksen dat voorspelde.
Al eerder gespot (in dit topic)quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Chick met lelijke tattoo op der tiet achter Emile?
foto?quote:
Idd. Er komt ook nooit een nieuwtje meer door bij VI.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zit ze daar diep dat ze hun bron kwijt zijn.
Er valt zoveel meer kritiek te leveren op Ajax en PSV, maar dat doen ze vrijwel niet. Laf.
Blijkbaar hebben ze daar nog goede lijntjes, terwijl v. Geel alles afgeknipt heeft.
Martin van Geel lacht zich rot in ieder geval.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum is ook een prutser en 5miljoen slecht besteed.
Snap ikquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Martin van Geel lacht zich rot in ieder geval.
Ah oke, dacht dat er foto was omdat je zei gespotquote:
Alleen snappen de feyenoord supporters het nog nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Martin van Geel lacht zich rot in ieder geval.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
Aissati heeft ook gewoon gezegd dat het een voorzet was.
idd, allangquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef GGMM het volgende:
Aissati heeft ook gewoon gezegd dat het een voorzet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |