quote:
Ah oke. Dacht even dat m'n tv kleuren verkeerd waren.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
De OP is dood
[..]
Zit er tussen in.
Doen ze de laatste itjd sowieso weinig.. over die wedstrijden (belangrijke) hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is dit voor kutshow
Waarom hebben ze het niet over AJAX - psv
Hij kijkt analoogquote:
Nee man. Tenminste iemand met een mening. Niet zo'n duffe meningloze pop als de meeste andere trainers in de eredivisie.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef vincerusso het volgende:
Verbeek is nu wel triest aan het worden hoor
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had hem op EL moeten zien na de wedstrijd
Die man vindt zichzelf echt te geweldig...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man. Tenminste iemand met een mening. Niet zo'n duffe meningloze pop als de meeste andere trainers in de eredivisie.
Tot nog toe doet ie het overal bijzonder goed als trainer, dus hij haalt wel z'n gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man vindt zichzelf echt te geweldig...
Feyenoord?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tot nog toe doet ie het overal bijzonder goed als trainer, dus hij haalt wel z'n gelijk.
Precies.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou ook gaan reageren als Gert Jan Verbeek, ik zou echt gek worden van die simpele vragen die 25x gesteld worden.
Nu ga ik er op lettenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/96845]Scarface2004[/url.] het volgende:
Verdomme, heb je die liplikkende klootzak ook weer
Ah ok, ik wist niet dat je een insider was.quote:
Ach kom op zeg, je weet toch ook wel dat die verwende, luie tiefusmiljonairs destijds geen zin hadden om hard te werken en iets van Verbeek aan te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Ah ok, ik wist niet dat je een insider was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |