Bedankt!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Felixa het volgende:
Heel eenvoudig, die heet "The List" (S11E14).
quote:Mankind's evolution begins to accelerate at a rapid and disturbing pace. Concurrently, another species on the planet is exhibiting the same drastic development. Eventually the two species will battle to the death and "Faith Hilling" may be humanity's only hope
Oh god, hopelijk geen Coon achtige ep..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef ImMaxa het volgende:
The List is een van mijn favoriete SP episodes.
Aankomende episode heet trouwens Faith Hilling
[..]
Crabpeople misschien?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Een een alternatief einde voor die aflevering:quote:
het andere ras = crab people?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Goeie aflevering ja, maar niet vanwege de ver doordachte samenzwering, vooral vanwege het kotsen van Stan en de kogel door Kenny uit het niets. Dat was een beetje een knipoog naar vroeger.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef ImMaxa het volgende:
Me2 bro, me2!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef sp3c het volgende:
lol
ik rolde juist van de bank af van het lachen
Butters
treinen
internet memes
katjes
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef pietjansma het volgende:
Ik vond hem juist tegenvallen in vergelijking met de eerste 2 afl. van dit seizoen...
Of je hebt geen humorquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwah, vond er eigenlijk niets grappigs aan. Oké, ik heb hem nuchter gekeken en was niet onder invloed van verdovende middelen zoals sommige users, dus dat kan misschien zijn waarom ik hem niet grappig vond.
Idd. Was gewoon weer een erg leuke afleverigquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef RickoKun het volgende:
Dit is echt zo'n kut topic met die verzuurde gasten
Dat was idd grappig, leuk net alsof het de jaren '80 was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vond em leuk!
Vooral die gedateerde voorlichting, met Apple telefoons![]()
That was sóóó 2011...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was idd grappig, leuk net alsof het de jaren '80 was.
Nog slechter dan 1602?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef blistah het volgende:
Wat een drama is die laatste episode zeg.
quote:
Was echt een geniale aflevering juist.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog slechter dan 1602?
Die heb ik bijna niet eens afgekeken, dat heb ik nog nooit gehad met south park...
Ik heb het precies andersomquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Jappie81 het volgende:
Matige aflevering weer. vond alleen de 2e afl. van dit seizoen nog te pruimen.
Die vond ik tot nu de beste van dit seizoen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog slechter dan 1602?
Die heb ik bijna niet eens afgekeken, dat heb ik nog nooit gehad met south park...
Maar ze zeiken elk seizoen dat het zwak is. En vervolgens zeggen ze 2 seizoenen later dat de vorige 2 seizoenen veel beter waren etc. etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef CaptainCab het volgende:
Je kunt wel zeggen dat mensen verzuurde zeikerds zijn, maar ze gaven in de aflevering zelf al toe dat dit een luie, nutteloze aflevering was met gauw wat dingen die het grote publiek toch wel leuk vind erin gegooid
Ik heb me wel vermaakt hoor, maar ik kan erin komen dat mensen dit zwak vinden.
Want intelligentie en volwassenheid kan niet in een tekenfilm?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ze zeiken elk seizoen dat het zwak is. En vervolgens zeggen ze 2 seizoenen later dat de vorige 2 seizoenen veel beter waren etc. etc.
Als het een zinkend schip is, spring je d'r toch vanaf? Als je intelligentie en volwassenheid wil, ga je geen tekenfilms kijken.
Maar ook door totale onzin uit te brengen. Daarom moet men niet zeiken dat het 'nergens op sloeg' omdat er weer eens geen maatschappelijke ethiek kwestie naar voren kwam.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want intelligentie en volwassenheid kan niet in een tekenfilm?South Park en vele andere tekenfilm-series hebben bewezen geniaal in te spelen op het oudere publiek door politiek-sociale aspecten van de maatschappij naar voren te brengen in hun episodes.
Tja het wordt gewoon daadwerkelijk steeds slechter... Ik zie dit echt als dieptepunt. Hadden ze toch beter kunnen kappen toen ze dat zeiden.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef CaptainCab het volgende:
Je kunt wel zeggen dat mensen verzuurde zeikerds zijn, maar ze gaven in de aflevering zelf al toe dat dit een luie, nutteloze aflevering was met gauw wat dingen die het grote publiek toch wel leuk vind erin gegooid
Hoe kan je nou zeggen dat deze aflevering geen maatschappelijk kritiek leverde. Heel de aflevering was een aanklacht aan de kortstondigheid van hype's tegenwoordig door de korte concentratiespanne van mensen en de media die daar achteraan lopen. Was het de meest scherpe kritiek ooit of een instant klassieker. Dat nou ook weer niet, maar nog wel een prima degelijke aflevering imo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ook door totale onzin uit te brengen. Daarom moet men niet zeiken dat het 'nergens op sloeg' omdat er weer eens geen maatschappelijke ethiek kwestie naar voren kwam.
Dit inderdaad. Het stond er bol van in de laatste aflevering, maar de uitwerking was nogal flauw. Hadden ze het meer rond de jongens gecentreerd was het imo een betere aflevering geworden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat deze aflevering geen maatschappelijk kritiek leverde. Heel de aflevering was een aanklacht aan de kortstondigheid van hype's tegenwoordig door de korte concentratiespanne van mensen en de media die daar achteraan lopen. Was het de meest scherpe kritiek ooit of een instant klassieker. Dat nou ook weer niet, maar nog wel een prima degelijke aflevering imo.
had ik ook idd maar die allerlaatste scene was echt ...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijke nieuwe episode weer.Ik vond het richting het einde iets matiger worden, maar ik heb weer dubbel gelegen om bepaalde stukken.
QFTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat deze aflevering geen maatschappelijk kritiek leverde. Heel de aflevering was een aanklacht aan de kortstondigheid van hype's tegenwoordig door de korte concentratiespanne van mensen en de media die daar achteraan lopen. Was het de meest scherpe kritiek ooit of een instant klassieker. Dat nou ook weer niet, maar nog wel een prima degelijke aflevering imo.
Even lang als normaal hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het duurde net te lang, al was het einde wel weer fantastisch.
"The message is unclear, but it doesn't matter. As long as you give the audience a song, celebrity bashing, and Republican hopefuls dancing around with boobies. It's called 'pandering'"quote:
Daar zullen ze vast van wakker liggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef CaptainCab het volgende:
In een aflevering over memes hadden ze misschien iets kunnen zeggen over de Derp meme, aangezien het woord door Trey & Matt verzonnen is maar overal met een verkeerde betekenis gebruikt wordt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijke nieuwe episode weer.Ik vond het richting het einde iets matiger worden, maar ik heb weer dubbel gelegen om bepaalde stukken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:11 schreef Zynthor het volgende:
aparte aflevering, ik vond het niet echt een bepaald doel hebben persoonlijk.
Was nog best interessant eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Morgen is dit hier: http://www.studiumgeneral(...)rican-society/0/291/
Ik ga er wel heen als ik de tijd vrij kan maken, ik ben benieuwd.
Goed dat ik het vantevoren vast weet, ik ga vanmiddag kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef zoem het volgende:
Ik wist het ook niet, maar het heeft blijkbaar te maken met Kony 2012![]()
Ah dan begrijp ik het einde wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef zoem het volgende:
Ik wist het ook niet, maar het heeft blijkbaar te maken met Kony 2012![]()
Dat.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Leuk!
Butters' omaIk vond Butters' z'n speech op het einde tegen haar geweldig
Lief kereltje
![]()
Dat San Diego gebeuren snapte ik ook niet, ook niet na dat Kony filmpje. Iemand een toelichting?
my brain just died a little.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef epicbeardman het volgende:
South Park just immortalized this video.
Dancon7 16 hours ago 277+
Pardon, vorig seizoen was juist dramatisch slecht... ben juist blij dat het niveau juist weer beter is.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:57 schreef The_Groove het volgende:
Jammer dat dit seizoen toch niet het niveau van vorig seizoen haalt
Wel leuk hoor, maar vorig seizoen heb ik echt in een deuk gelegen en nu moet ik alleen maar gniffelen.
OF I turned into a cynical asshole OF het niveau is gewoon minder hoog
Onzinquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:08 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Pardon, vorig seizoen was juist dramatisch slecht... ben juist blij dat het niveau juist weer beter is.
downloaden in 720p natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:20 schreef MouzurX het volgende:
Op welke sites kijken jullie nu eigenlijk? (DM me)
Allsp loopt bij mij altijd halverwege wel een keer vast.
Die vond ik erg goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu pas die aflevering gezien met de goudverkoop. Tering, wat slecht. Enorm veel tijdrekken zit er in, ze hadden blijkbaar geen idee wat te doen met het verhaal.
x 1000quote:
-edit-quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef arucard het volgende:
Ze hebben zichzelf weer overtroffen in dit toch al goede seizoen
Dat vond ik echt geweldig, heb het nog teruggekeken vandaag, hoe verzin je het? Jackin it in San Diego.quote:
Dat vond ik juist de anticlimaxquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef slindenau het volgende:
Het liedje aan het eind was, helaas, het beste deel van de aflevering.
Dat liedje is duidelijk een parodie op de hierboven geposte video van die gast van die Kony 2012 video. Dus zo moeilijk is het niet om te verzinnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt geweldig, heb het nog teruggekeken vandaag, hoe verzin je het? Jackin it in San Diego.
Het enige wat een parodie is is dat het niet lukt met de docu en hij de gebeten hond is en dan doordraait en dat gaat doen... Wat geniaal was, was het liedje. Die drie gasten en de tekst en de rare manier van zingen en de burgemeester die reclame maakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat liedje is duidelijk een parodie op de hierboven geposte video van die gast van die Kony 2012 video. Dus zo moeilijk is het niet om te verzinnen.
Ik ook, weer eens keer hard op gelachen bij SP. Hopelijk trekken ze deze lijn door.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was trouwens positief verrast door deze episode, ik krijg weer vertrouwen
De laatste episode van seizoen 15 was zo veelbelovend, had gehoopt dat ze meer aan dat verhaal gingen werken, maar ipv daarvan een paar flauwe/slechte afleveringen tot deze, deze kan zo mijn top 30 inquote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ik ook, weer eens keer hard op gelachen bij SP. Hopelijk trekken ze deze lijn door.
verrek jaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef lelouch het volgende:
Ben ik de enige die er echt geen bal aan vond?
quote:The boys are excited to spend a day ziplining in the Colorado Mountains. But high in the Rockys, far from their families, their trip takes a bad turn. Chances of survival are slim. All they can do is wait to be rescued. But will help come too late?
Dat zou wel erg tof zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me eerder een parodie op Bear Grylls e.d.
Misschien die ene met Sly Stallone??quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef CaptainCab het volgende:
Super aflevering. Het was trouwens een parodie op de serie 'I Shouldn't be Alive'
Nee, het is zo'n National Geographic programma met reconstructies van waargebeurde verhalen over mensen die allerlei gevaarlijke situaties hebben overleefd. Als je het ooit hebt gezien, zie je de gelijkenissen met deze aflevering meteen. Plus de 'I Shouldn't/I Should have never' titel geeft het weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien die ene met Sly Stallone??
Volgens mij was het (Boeing) Seven Turdy Seven.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef zoem het volgende:
Helicrapter
Boeing Seven Dirty Seven
Poo Choo Express
Inderdaad, even aangepastquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij was het (Boeing) Seven Turdy Seven.
Denk het ook, is ook weleen op RTL of SBS geweest. Mensen die op een onbewoond eiland stranden en dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef CaptainCab het volgende:
Super aflevering. Het was trouwens een parodie op de serie 'I Shouldn't be Alive'
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij begon goed en leuk. Maar na een tijd werd het wel erg een herhalingsoefening. En dat live-action stuk was helemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat ik weer de enige was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Smaken verschillen blijkt maar weer... vond er geen fuck aan
Heeft niks te maken met smaken verschillen, een goede afl. is een goede afl. net zoals een goede film een goede film is. Dat jij het niet kan waarderen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Smaken verschillen blijkt maar weer... vond er geen fuck aan
Nu zei Poesopstokje net dat we niet weer de discussie over smaak moeten oprakelen. Ik zei dat het tot nu toe wel meeviel en prompt twee posts later begin je er weer over. Doe eens niet wil jequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:13 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met smaken verschillen, een goede afl. is een goede afl. net zoals een goede film een goede film is. Dat jij het niet kan waarderen is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu zei Poesopstokje net dat we niet weer de discussie over smaak moeten oprakelen. Ik zei dat het tot nu toe wel meeviel en prompt twee posts later begin je er weer over. Doe eens niet wil je![]()
Iedereen heeft zijn eigen mening(=smaak) en daar valt niet over te twisten. Dat jij iets mooi of leuk vindt, wil niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden. Een goede film/aflevering betekent niets anders dan dat een meerderheid het een goede film/aflevering vond, maar dus niet iedereen!
Nu weer ontopic graag
Bij die moest ik veel te hard lachen, gelukkig was er niemand bijquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef zoem het volgende:
Helicrapter
Boeing Seven Turdy Seven
Poo Choo Express
Ik dacht dat ik de enige was. Ik was echt aan het kijken hoe lang het nog zou duren. En zo enorm repetitief. Ze moeten er sowieso voor uitkijken dat ze niet de kant van de Simpsons op gaan, waar het vooral om de verwijzingen gaat. Maar hier ging het ook nog eens om één verwijzing. Er gebeurde amper iets, en daarvan steeds hetzelfde. Dat life-action stukje was even interessant, maar werd daarna ook gewoon boring. Dat stukje met Mr Hanky was toch ook gewoon opvulling van het aantal minuten?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutaflevering.
Tijd dat ze op vakantie gaan.
Heb ik mezelf ook nog afgevraagd. Maar dan blijft het nog steeds saai. Verder kan ik het het niet voorstellen dat het doel was of de kijker te vervelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef mvt het volgende:
Was het juist niet dat het zo ongelofelijk saai was en steeds die herhaling het punt? Dat was wat zij meemaakte.
En dan het beeld van een exploderende Challenger ertussen. Dat was de enige leuke grap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef sp3c het volgende:
ik moest echt keihard lachen toen kyle zich ging bedenken hoe lame shuttles wel niet waren
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan het beeld van een exploderende Challenger ertussen. Dat was de enige leuke grap.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb het probleem een beetje met de nieuwste afleveringen dat ze 1 ding pakken en voor de rest niks, normaal combineerden ze 5-6 dingen in 1 aflevering.
quote:There's a new girl in school and everyone wants to know who she has a crush on. Cartman is especially excited. He's discovered something inside himself that he never knew he had. Now, to make sure nobody gets in the way of true love, it's time for Cartman to finally let someone know exactly how he feels.
Haha hopelijk is het net zo sterk als Garissons uitleg van waarom moslims boos zijn en hoe de evolutietheorie in elkaar zitquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:
hoopte/verwachtte trouwens wel dat er op het eind een Joods meisje de school binnen zou stappen maar dit was misschien nog beter
edit: Game of Thrones les van Garrison was ook wel weer classic Southpark idd
edit: en dat zingen bij de Nugs
eztv.it werkt voor mij altijdquote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff elke week weer mensen die irritante .rar bestanden uploaden en dan nog 10.000 seeders ook![]()
Heb er nu een met Nederlandse ondertitelsquote:
Dacht een Aziatische?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:08 schreef CaptainCab het volgende:
Wat Cartman's woorden dat zwarten enkel zwarten moeten daten en dat je hard moet werken aan je relatie en hem niet zomaar moet opgeven nog grappiger maakt, is het feit dat Matt Stone getrouwd is met een zwarte vrouw en Trey Parker zijn vrouw heeft gedumpt voor een stripper![]()
Dat werd zo ongeveer in het midden van de episode duidelijk. Cartman is tegen interraciale relaties en is op die manier racistisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef pfaf het volgende:
Ik snap de beweegredenen van Cartman niet eerlijk gezegd. Ik zat tot de laatste seconde te wachten op de clue...
hij vind dat je bij je eigen soort moet blijven, zegtie ergens in het midden geloof ikquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef pfaf het volgende:
Ik snap de beweegredenen van Cartman niet eerlijk gezegd. Ik zat tot de laatste seconde te wachten op de clue...
Inderdaad, heel even snel die relatie tussen die 2 latino's ''Oh, I heard they were locked up in the dresser room some time ago..'' prachtigquote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat werd zo ongeveer in het midden van de episode duidelijk. Cartman is tegen interraciale relaties en is op die manier racistisch.
Dit is de eerste aflevering sinds een tijdje die ik weer sterk vond.
Ik zat te wachten tot Kyle op het scherm verscheen en Cartman in elkaar sloegquote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef sp3c het volgende:
hoopte/verwachtte trouwens wel dat er op het eind een Joods meisje de school binnen zou stappen maar dit was misschien nog beter
Ik ook jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot Kyle op het scherm verscheen en Cartman in elkaar sloeg
Die grap is me ontgaan, die hele hype trouwens..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Leuke aflevering. De leraar die Game of Thrones les gaf
ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:33 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot Kyle op het scherm verscheen en Cartman in elkaar sloegCupid me
[ afbeelding ]
Wat een geweldig seizoen tot zoverben ook blij dat de jongens weer een grotere rol spelen
dat deed Garisson vroegah altijd!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die grap is me ontgaan, die hele hype trouwens..
Maar echt een goeie episode, geen maatschappelijk gedoe, gewoon een leuke aflevering. Misschien moeten ze daar gewoon mee doorgaan.
Dit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef slindenau het volgende:
Aflevering sloeg nergens op. Cartman met een hart? Liefde, gevoel, compassie...euuh?
Het enige wat wel paste was zijn racisme...maar ook dat was vrij matig uitgevoerd. Een hele aflevering daaromheen bouwen?
En:
[ afbeelding ]
Ik vind SP eigenlijk nooit leuk om vaker te kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 03:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Echt 1 die ik meteen af zet als hij ooit weer eens op tv komt.
Moeilijk he, accepteren dat smaken verschillenquote:Op zondag 29 april 2012 03:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Wtf, hoe kan iedereen deze leuk vinden? Was echt enorm saai.
heeftie wel vaker last van om de verkeerde redenen toch bovendien is het nog wel duidelijk echt Cartman die alstie zijn zin niet krijgt (letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef slindenau het volgende:
Aflevering sloeg nergens op. Cartman met een hart? Liefde, gevoel, compassie...euuh?
Het enige wat wel paste was zijn racisme...maar ook dat was vrij matig uitgevoerd. Een hele aflevering daaromheen bouwen?
En:
[ afbeelding ]
Nou het is het feit dat ik meestal wel op 1 lijn ben met de meerderheid qua smaak maar nu denk ik echt zo van hebben wij dezelfde aflevering gekeken?quote:Op zondag 29 april 2012 10:12 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Moeilijk he, accepteren dat smaken verschillenIk vond 'm geniaal
Je ziet het denk ik verkeerd. Het gaat niet om de liefde, maar om het feit dat rassen niet mogen mengen (racisme). En met die cupidme blijkt weer dat Cartman alleen maar van zichzelf houdt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:36 schreef slindenau het volgende:
En dat bleek dat ie ook al 2 mexicanen gekoppeld hadquote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Cartman is gewoon psychisch gestoord, hij praatte letterlijk tegen die Cupid Me toen er iemand anders bij was, dus gaat het al wat verder dan jezelf gewoon wat inbeelden.
De aflevering was niet echt heel grappig, maar het punt dat Cartman zo racistisch is dat hij die Token en die negerin wil koppelen was wel briljant.
Heb je die aflevering met die knuffels gemist?quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Cartman is gewoon psychisch gestoord, hij praatte letterlijk tegen die Cupid Me toen er iemand anders bij was, dus gaat het al wat verder dan jezelf gewoon wat inbeelden.
De aflevering was niet echt heel grappig, maar het punt dat Cartman zo racistisch is dat hij die Token en die negerin wil koppelen was wel briljant.
Was voor mij ook de eerste aflevering in lange tijd waarvoor er weer eens meer af kon dan enkel een glimlach.quote:Op maandag 30 april 2012 16:43 schreef TLC het volgende:
Cartman tijdens het ziplinen ;
IM SO FUCKING BORED !!!!!!
geniale aflevering
ook het reallife gedeelte was erg leuk
Ja, die gaf het ook wel aan, maar op het einde schoot hij daar zijn laatste knuffel dood wat me leek denken aan het afrekenen met denkbeeldige vriendjesquote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je die aflevering met die knuffels gemist?
Aflevering 1, 5, 6 en 7 zijn wat mij betreft geniaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef Seam het volgende:
Ik heb niet alles meegelezen hier dus ik vraag het toch nog even. Ik heb alle afleveringen van het nieuwste seizoen nog niet gezien, maar is het beter geworden in vergelijking met seizoen 15? Achteraf gezien vond ik dat toch een erg matig seizoen en ik had nu ook niet de drang om alles onmiddellijk te kijken.
Niet beter, maar ook niet slechter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef Seam het volgende:
Ik heb niet alles meegelezen hier dus ik vraag het toch nog even. Ik heb alle afleveringen van het nieuwste seizoen nog niet gezien, maar is het beter geworden in vergelijking met seizoen 15? Achteraf gezien vond ik dat toch een erg matig seizoen en ik had nu ook niet de drang om alles onmiddellijk te kijken.
noobfanquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef Gamesua het volgende:
Toen bij seizoen 14 en 15 veel mensen steeds zeiden "de afleveringen tot nu toe zijn tegenvallend" dacht ik steeds "noobfans".
Maar de gehele eerste helft van deze seizoen valt bij eigenlijk tegen
Ik heb de meeste afleveringen al minstens 3, en tot wel 15 keer gezien, maar seizoen 16...Sommige zijn wel nog OK, maar de meesten zijn erg muah... Ik weet niet wat het is.
Nergens voor nodig, maar dat merk je achteraf wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahah, Cartman Finds Love is echt een mooie episode![]()
Morgen ga ik even I Should Have Never Gone Ziplining kijken
Leuke afleveringquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen ga ik even I Should Have Never Gone Ziplining kijken
quote:
Net gekeken, vond hem erg leuk...tot aan dat real-life gedeeltequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, maar dat merk je achteraf wel.
Agreed!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef Gamesua het volgende:
Toen bij seizoen 14 en 15 veel mensen steeds zeiden "de afleveringen tot nu toe zijn tegenvallend" dacht ik steeds "noobfans".
Maar de gehele eerste helft van deze seizoen valt bij eigenlijk tegen
Ik heb de meeste afleveringen al minstens 3, en tot wel 15 keer gezien, maar seizoen 16...Sommige zijn wel nog OK, maar de meesten zijn erg muah... Ik weet niet wat het is.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef epicbeardman het volgende:
South Park just immortalized this video.
Dancon7 16 hours ago 277+
Omdat ie dacht dat dat Butters gay zou maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef TLC het volgende:
Stiekem verdenk ik Cartman ervan dat hij wel degelijk homofiel is, eerder had hij ook totaal geen moeite om het zaakje van Butters in zijn mond te nemen
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef TLC het volgende:
Stiekem verdenk ik Cartman ervan dat hij wel degelijk homofiel is, eerder had hij ook totaal geen moeite om het zaakje van Butters in zijn mond te nemen
Ja, maar ook in de AWESOME-O aflevering probeert hij al een filmpje te stelen van Butters waarin hij een Justin Timberlake pop kustquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ie dacht dat dat Butters gay zou maken.
Dan is ie biquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef sp3c het volgende:
ja maar istie ook niet ergens 2 tellen verliefd op Wendy?
slecht ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe lijkt het jullie dat ze na dit seizoen verder gaan met een SP waar het allemaal pubers zijn?
En wat dacht je hier vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, maar ook in de AWESOME-O aflevering probeert hij al een filmpje te stelen van Butters waarin hij een Justin Timberlake pop kust
Vertel! Het leek mij wel een grappig idee. Maar misschien is 1 ep wel genoeg. Je hebt wel veel meer mogelijkheden natuurlijk, alhoewel.. ze doen nu ook al aan seks, drugs en alcoholquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, maar ook in de AWESOME-O aflevering probeert hij al een filmpje te stelen van Butters waarin hij een Justin Timberlake pop kust
Ooit Family Guy gezien? Stewie is zo gay als het maar kan en dat is een babyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vertel! Het leek mij wel een grappig idee. Maar misschien is 1 ep wel genoeg. Je hebt wel veel meer mogelijkheden natuurlijk, alhoewel.. ze doen nu ook al aan seks, drugs en alcohol
En Cartman is hartstikke gay, geen twijfel mogelijk. Maar het blijft een kind van 10, dus je kunt het niet maken..
Stewie gay?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooit Family Guy gezien? Stewie is zo gay als het maar kan en dat is een baby
Is het je nog nooit opgevallen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stewie gay?There goes my childhood..
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeeArm kind. Ik ga er nu op letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |