Dat liedje is duidelijk een parodie op de hierboven geposte video van die gast van die Kony 2012 video. Dus zo moeilijk is het niet om te verzinnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vond ik echt geweldig, heb het nog teruggekeken vandaag, hoe verzin je het? Jackin it in San Diego.
Het enige wat een parodie is is dat het niet lukt met de docu en hij de gebeten hond is en dan doordraait en dat gaat doen... Wat geniaal was, was het liedje. Die drie gasten en de tekst en de rare manier van zingen en de burgemeester die reclame maakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat liedje is duidelijk een parodie op de hierboven geposte video van die gast van die Kony 2012 video. Dus zo moeilijk is het niet om te verzinnen.
Ik ook, weer eens keer hard op gelachen bij SP. Hopelijk trekken ze deze lijn door.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was trouwens positief verrast door deze episode, ik krijg weer vertrouwen
De laatste episode van seizoen 15 was zo veelbelovend, had gehoopt dat ze meer aan dat verhaal gingen werken, maar ipv daarvan een paar flauwe/slechte afleveringen tot deze, deze kan zo mijn top 30 inquote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ik ook, weer eens keer hard op gelachen bij SP. Hopelijk trekken ze deze lijn door.
verrek jaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef lelouch het volgende:
Ben ik de enige die er echt geen bal aan vond?
quote:The boys are excited to spend a day ziplining in the Colorado Mountains. But high in the Rockys, far from their families, their trip takes a bad turn. Chances of survival are slim. All they can do is wait to be rescued. But will help come too late?
Dat zou wel erg tof zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me eerder een parodie op Bear Grylls e.d.
Misschien die ene met Sly Stallone??quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef CaptainCab het volgende:
Super aflevering. Het was trouwens een parodie op de serie 'I Shouldn't be Alive'
Nee, het is zo'n National Geographic programma met reconstructies van waargebeurde verhalen over mensen die allerlei gevaarlijke situaties hebben overleefd. Als je het ooit hebt gezien, zie je de gelijkenissen met deze aflevering meteen. Plus de 'I Shouldn't/I Should have never' titel geeft het weg.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien die ene met Sly Stallone??
Volgens mij was het (Boeing) Seven Turdy Seven.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef zoem het volgende:
Helicrapter
Boeing Seven Dirty Seven
Poo Choo Express
Inderdaad, even aangepastquote:Op donderdag 19 april 2012 14:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij was het (Boeing) Seven Turdy Seven.
Denk het ook, is ook weleen op RTL of SBS geweest. Mensen die op een onbewoond eiland stranden en dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef CaptainCab het volgende:
Super aflevering. Het was trouwens een parodie op de serie 'I Shouldn't be Alive'
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij begon goed en leuk. Maar na een tijd werd het wel erg een herhalingsoefening. En dat live-action stuk was helemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat ik weer de enige was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Smaken verschillen blijkt maar weer... vond er geen fuck aan
Heeft niks te maken met smaken verschillen, een goede afl. is een goede afl. net zoals een goede film een goede film is. Dat jij het niet kan waarderen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Smaken verschillen blijkt maar weer... vond er geen fuck aan
Nu zei Poesopstokje net dat we niet weer de discussie over smaak moeten oprakelen. Ik zei dat het tot nu toe wel meeviel en prompt twee posts later begin je er weer over. Doe eens niet wil jequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:13 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met smaken verschillen, een goede afl. is een goede afl. net zoals een goede film een goede film is. Dat jij het niet kan waarderen is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu zei Poesopstokje net dat we niet weer de discussie over smaak moeten oprakelen. Ik zei dat het tot nu toe wel meeviel en prompt twee posts later begin je er weer over. Doe eens niet wil je![]()
Iedereen heeft zijn eigen mening(=smaak) en daar valt niet over te twisten. Dat jij iets mooi of leuk vindt, wil niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden. Een goede film/aflevering betekent niets anders dan dat een meerderheid het een goede film/aflevering vond, maar dus niet iedereen!
Nu weer ontopic graag
Bij die moest ik veel te hard lachen, gelukkig was er niemand bijquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef zoem het volgende:
Helicrapter
Boeing Seven Turdy Seven
Poo Choo Express
Ik dacht dat ik de enige was. Ik was echt aan het kijken hoe lang het nog zou duren. En zo enorm repetitief. Ze moeten er sowieso voor uitkijken dat ze niet de kant van de Simpsons op gaan, waar het vooral om de verwijzingen gaat. Maar hier ging het ook nog eens om één verwijzing. Er gebeurde amper iets, en daarvan steeds hetzelfde. Dat life-action stukje was even interessant, maar werd daarna ook gewoon boring. Dat stukje met Mr Hanky was toch ook gewoon opvulling van het aantal minuten?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een saaie kutaflevering.
Tijd dat ze op vakantie gaan.
Heb ik mezelf ook nog afgevraagd. Maar dan blijft het nog steeds saai. Verder kan ik het het niet voorstellen dat het doel was of de kijker te vervelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef mvt het volgende:
Was het juist niet dat het zo ongelofelijk saai was en steeds die herhaling het punt? Dat was wat zij meemaakte.
En dan het beeld van een exploderende Challenger ertussen. Dat was de enige leuke grap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef sp3c het volgende:
ik moest echt keihard lachen toen kyle zich ging bedenken hoe lame shuttles wel niet waren
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan het beeld van een exploderende Challenger ertussen. Dat was de enige leuke grap.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb het probleem een beetje met de nieuwste afleveringen dat ze 1 ding pakken en voor de rest niks, normaal combineerden ze 5-6 dingen in 1 aflevering.
quote:There's a new girl in school and everyone wants to know who she has a crush on. Cartman is especially excited. He's discovered something inside himself that he never knew he had. Now, to make sure nobody gets in the way of true love, it's time for Cartman to finally let someone know exactly how he feels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |