SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Goede TT.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik snap wel dat je miss allebei eerst laat testen. Maar naarmate de relatie vordert wordt de kans op vreemdgaan niet per se groter of kleiner. Dus je weet het nooit. Kan je ook nooit kinderen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel zo, je weet het nooit, maar goed, om daar meteen vanuit te gaan is weer het andere uiterste
Of ja dat moet je dan met KI doen en dan laat je eerst dat zaad testen.![]()
Echte meisjes op zoek naar zichzelf aan het hoofdrekenen
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door JackieBrown op 22-03-2012 21:05:25 ]![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.![]()
Die laatstequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een mens inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenvan welk programma is zij eigenlijk?
![]()
Over heerlijk gesproken:
Dit toch niet echt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het me?
Toch?![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Ik zie er 'n gezichtje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit toch niet echt he?
Zeg het me?
Toch?kan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideekan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Maar wel gewoon broekmaatje 38 hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneuken![]()
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.quote:En dat heeft er niks mee te maken.
full stops and exclamation marks![]()
What happened? Kusje op je kniebanden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn kniebanden zijn naar de klote gegaan
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
What happened? Kusje op je kniebanden.![]()
![]()
Oke genoeg info. Beterschap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenAll good things are wild and free.![]()
Lekker dan... krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluiden. En nu? Gips? Krukken?
Beterschap salaatje![]()
![]()
Hoe laat was je in Vondel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenZag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Vondel?Zag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
![]()
![]()
Ik was er ook rond die tijd, heb je gemist man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerVolgende keer als je op je muil gaat moet je me roepen, dan draag ik je heel romantisch over de drempel van de eerste hulp.
Kutwijf, ik ga zo de binnenkant van mijn oogleden bekijken.quote:Fakking 6:30 op.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Harde pecunia maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik had sinds gister al weekendHoezo zo vroeg op dan?
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter.quote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Harde pecunia maken.
[..]
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter. [ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt wel alsof het aantal harde feesten die er zijn omgekeerd evenredig is met het de volheid van mijn portemonnee. Hoe leger mijn portemonnee hoe meer harde feesten er uit de grond schieten. Dikke kanker.Kon ik maar een haatbaard zijn. Ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior.quote:
En nu ga ik mijn mand opzoeken, goodnight.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Lijkt wel alsof het aantal harde feesten die er zijn omgekeerd evenredig is met het de volheid van mijn portemonnee. Hoe leger mijn portemonnee hoe meer harde feesten er uit de grond schieten. Dikke kanker.
[..]
Kon ik maar een haatbaard zijn, ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior![]()
![]()
Oi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenKniebanden zijn wel delicate en zo, voorziktik voortaan dan. Beterschap man.
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.En dat heeft er niks mee te maken.
Deathlift or Die.![]()
Cam + licht = erg vertekend beeld. Al was/ben ik wel bleek door weinig zon, maar da's toch wat anders dan wit/blank zijn. En gelukkig ben ik na een dag of wat in de zon alweer bijgekleurd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzofull stops and exclamation marks![]()
Whut? Wat moet je daar doen? Daar ben ik nu 2 min vandaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi, Tli; Tivolilaan te Arnhem is dat ver van Arnhem CS?
Dan kun je lijn 3 naar Velp het beste pakken en dan uitstappen bij de halte raapopseweg.All good things are wild and free.![]()
Of lijn 27 of 7 naar Geitenkamp, en dan ook daar uitstappen. Tien min met de bus vanaf cs.All good things are wild and free.![]()
Ja dat staat ook in die mail: Hier kan je lijn 3 richting Velp of lijn 7 richting Geitenkamp nemen. Je stapt dan uit bij de halte Raapopsewegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:27 schreef tliciouz het volgende:
Of lijn 27 of 7 naar Geitenkamp, en dan ook daar uitstappen. Tien min met de bus vanaf cs.
Maar ja, dan weet ik nog niet hoelang ik in die bus zit
Toch bedankt![]()
ennuh ja, kennismakingsgesprek om reisleider te zijn bij zo'n weekkamp![]()
![]()
Dunno ik krijg straks antwoord van dr met de datum en tijd. En ja dat 10 min had ik gelezen maar ik bedoel uit die mail van die vrouw![]()
![]()
Fuck youquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een vervelende dag om vrij te zijn.![]()
![]()
Gratz!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
De boy is aangenomen voor een shop in shop manager functie
Zo, allemaal lekker aan het werk. Ik heb lekker vrij genomen vandaag en dit weekend dus eindelijk weer eens WEEKEND! Mennnnn wat heb ik me hier op verheugd zeg, vrij zijn in het weekend. Nooit heb dit zo gewaardeerd.![]()
Knaken Briefpakketjes maken in het weekend (en doordeweeks).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah, mensen die niet vrij zijn in het weekend![]()
Werken in het weekend![]()
![]()
![]()
![]()
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE![]()
ik heb al kaartenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE
gratis
maar ik ga niet
ik verpats ze voor veel geld![]()
Goed geld verdienen met eten, fijne muziek luisteren en sociaal doen met leuke mensenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah, mensen die niet vrij zijn in het weekend![]()
Werken in het weekend![]()
Tevens brak wakker worden terwijl de zon op m'n gezicht schijnt
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom is het altijd fucking druk bij apotheken!? Fucking 24 wachtenden voor me nu
Oké.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE![]()
Je bent werkelijk waar geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb al kaarten
gratis
maar ik ga niet
ik verpats ze voor veel geld![]()
Je zou verwachten dat het niet zo druk is, met dit weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Waarom is het altijd fucking druk bij apotheken!? Fucking 24 wachtenden voor me nuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat dacht ik dus ook, maar het is hier altijd een chaos. Ik ga nu boodschappen doen en misschien ben ik bijna aan de beurt als ik klaar benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het niet zo druk is, met dit weer.
Geil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEEI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dat zei je moeder gisterenavond ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar geweldig.![]()
Netjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
De boy is aangenomen voor een shop in shop manager functiefull stops and exclamation marks![]()
lol wutquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lol.quote:
Lol @ mensen die met 16 graden gaan zonnen.
Typische Nederlands nu buiten zonder shirt en in korte broek.
En dan ik zo: Do u even lift?
Sad.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Vandaag 2x32kg DB shoulder press aww yeah gewoon 4x8 GEEN PROBLEEMquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
ecto's in vnecks gezien vandaag [ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
4x8 trainenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vandaag 2x32kg DB shoulder press aww yeah gewoon 4x8 GEEN PROBLEEMU seen me?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
ecto's in vnecks gezien vandaag [ afbeelding ]
Ik loop gewoon in korte broek en vnecks. Come at me.Deathlift or Die.![]()
Het is hier bijna 20 gradenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol.
Lol @ mensen die met 16 graden gaan zonnen.
Typische Nederlands nu buiten zonder shirt en in korte broek.
En dan ik zo: Do u even lift?
Sad.en zat op een terrasje, had gewoon een lange broek en shirtje aan hoor alleen mijn neus en armen zijn beetje verbrand.
Kan er ook niets aan doen dat ik blank ben
Praten over schema's terwijl je 75 kilo bentquote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Suggereren dat ik 75 kilo benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praten over schema's terwijl je 75 kilo bentJe leert ook niets he.
Deathlift or Die.![]()
Doe nou maar niet alsof jij de kennis in pacht hebt om te zeggen welke schema's wel of niet goed zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Suggereren dat ik 75 kilo benJe leert ook niets he.
.
Beter hierover dan dat kansloze pubergeklets of piemels en kutjes.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Echte Alpha's boeit het uiterlijk van een ander niet.
Conclusie: ik ben de enige alpha man hier.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
alphaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:10 schreef TJV het volgende:
Echte Alpha's boeit het uiterlijk van een ander niet.
Conclusie: ik ben de enige alpha man hier.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ik ben omega
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij de kennis in pacht hebt om te zeggen welke schema's wel of niet goed zijn.
Deathlift or Die.![]()
Jajong
PanzermausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag vandaag een v-hals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Ik verwachte een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Verwachtte*quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
. Tevens ben heb ik van 10:30 tot 18:00 gewerkt, dus al het mooie weer heb ik gemist
.
![]()
ik heb net even met zoeen dude die door de stad loopt met een fucking grote uil. in die paar minuten heeft die man meer
chicks rid zich gehad dan ik in het hele jaarecht 4 ofzo
graag verwijderen![]()
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.Deathlift or Die.![]()
That pussy is worth everythingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Tevens ben heb ik van 10:30 tot 18:00 gewerkt, dus al het mooie weer heb ik gemist
.
Deathlift or Die.![]()
Oh snap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.All good things are wild and free.![]()
Jij meent wat je zegt, niks geen troll.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.
Quote mij waar ik claim een 'beest' te zijn.
Daarnaast begin jij met statements die op poep gebaseerd zijn, en dan verwacht je een onderbouwde reactie? Nigga please.
En ja, als je al een tijdje bezig bent met krachtraining etc. en je weegt nog steeds maar 75 kilo en je bent geen 1.50m dan doe je iets verkeerd ja.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
Lol @ al die niggers die geen chick kunnen vasthouden.
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
Deathlift or Die.![]()
I sab faquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker..
Die conclusies van jou die nergens op gebaseerd zijn, daar gaan jouw argumenten altijd kromquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
Lol @ al die niggers die geen chick kunnen vasthouden.
.
Whehe, goeie. Waarom genoegen nemen met alleen biefstuk als je ook zalm, sea fruit en wild kan hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?.
![]()
Vertel over die uil graag.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie.
Wat als ze van alles een beetje heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, goeie. Waarom genoegen nemen met alleen biefstuk als je ook zalm, sea fruit en wild kan hebben.
Deathlift or Die.![]()
Nou jij mag wel met je leeftijd kriquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie.![]()
![]()
Ik neem het je niet kwalijk, die roze bril hebben de meeste boys aan het beginquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat als ze van alles een beetje heeft.
Zulks een prachtige en bovendien ware volzinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie..
![]()
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha, Jajong is een burgerlulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit..
![]()
The fuck loop jij te haten tho.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, die roze bril hebben de meeste boys aan het begin.
[..]
Zulks een prachtige en bovendien ware volzin.
Negers die zich afzetten tegen monogamie om zo veel mogelijk rond te neuken en lege contacten te hebben die na verloop van tijd bij de lijst van babymama's geschreven kunnen worden.
Hoezo stereotype.
![]()
Deze reactie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit.Hoezo jaloers? Alsof ik nooit een relatie heb gehad, en iedereen die single is zwaar ongelukkig moet zijn.
Wel lief van je though. Ik zet het dambord vast klaar.
True, lijkt wel of ik die steeds meer tegen kom.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
The fuck loop jij te haten tho.
Negers die zich afzetten tegen monogamie om zo veel mogelijk rond te neuken en lege contacten te hebben die na verloop van tijd bij de lijst van babymama's geschreven kunnen worden.
Hoezo stereotype.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
The fuck loop jij te haten tho.
Hoezo stereotype.
Damn, waarom zo serieus happen op m'n obvious troll. Slechte ervaringen innit? Sowieso distantieer ik me van dat soort volk, ik haal 't wel uit m'n kop om voor m'n 30e een kind te hebben en alsof bijvoorbeeld FWB's ofzo lege contacten zijn.
Damn! She mad, she really mad.
![]()
Haha kutdag gehad dus even afreageren bloodquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, waarom zo serieus happen op m'n obvious troll. Slechte ervaringen innit?
![]()
Geen slechte ervaringen met negers nee maar ik hoor zulke dingen.. vaak.. keivaak![]()
![]()
Kanker als er hier een discussie ontstaat gaat gelijk iedereen gelijk praten alsof ze in de 2e kamer zitten, ik snap er werkelijk waar geen moer vanWaarom?
![]()
Whehe ok, ok. Ik totaal niet (serieus), want dat soort volk heb ik niet in mijn kringenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha kutdag gehad dus even afreageren blood![]()
Geen slechte ervaringen met negers nee maar ik hoor zulke dingen.. vaak.. keivaak.
![]()
Je gaat verder niet om met Surinamers dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe ok, ok. Ik totaal niet (serieus), want dat soort volk heb ik niet in mijn kringen.
![]()
Ik heb op de valreep het belletje naar m'n goons kunnen annuleren omdat ik tijdig je PI zagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je gaat verder niet om met Surinamers dus?.
![]()
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoezo stereotype.
Dus helaas, veel te simpele en onjuiste gedachtengang.full stops and exclamation marks![]()
Inderdaad, anti-beschaving.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.
Dus helaas, veel te simpele en onjuiste gedachtengang.Deathlift or Die.![]()
Lesje geschiedenis ja maar ik heb het gewoon over de tegenwoordige tijd. Van die Afrikaanse cultuur is nog bar weinig over (in onze hedendaagse westerse negerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.
Dus helaas, veel te simpele en onjuiste gedachtengang.) en die matriarchie waar jij over spreekt zie ik nergens.
Leuk stukje theorie maar ik had het over de praktijk.![]()
Ben ik het niet mee eens. Bij ons worden vrouwen nog steeds min of meer op een voetstuk geplaatst. Dan heb ik het niet per se over seks, vooral wat betreft respect en verzorging. Zie bijvoorbeeld hoe de omgang met moeders is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis ja maar ik heb het gewoon over de tegenwoordige tijd. Van die Afrikaanse cultuur is nog bar weinig over (in onze hedendaagse westerse neger) en die matriarchie waar jij over spreekt zie ik nergens.
Leuk stukje theorie maar ik had het over de praktijk.
En in de praktijk heb ik, net als dWc, dat soort volk waar jij het over hebt niet in mijn omgeving.full stops and exclamation marks![]()
Nee. Slome fyahquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog wacht op dat verhaal over die uil?![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
En in de praktijk heb ik, net als dWc, dat soort volk waar jij het over hebt niet in mijn omgeving.
Met welke mensen ga jij om hoor, JB?![]()
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog wacht op dat verhaal over die uil?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Net alsof je het niet in de Bijlmer zietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met welke mensen ga jij om hoor, JB?![]()
![]()
Oh dat op een voetstuk plaatsen van vrouwen is zeker waar, als het om de moeders gaat tenminste.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Bij ons worden vrouwen nog steeds min of meer op een voetstuk geplaatst. Dan heb ik het niet per se over seks, vooral wat betreft respect en verzorging. Zie bijvoorbeeld hoe de omgang met moeders is.
En in de praktijk heb ik, net als dWc, dat soort volk waar jij het over hebt niet in mijn omgeving.
Maar nogmaals, daar had ik het niet over. Dat noemde je ook niet toen je begon over die matriarchie, jij begon over dat juist de vrouwen meerdere partners uitkiezen.
Ik had het over rondneukende mannen die dan heel hard roepen dat monogamie slecht is om hun gedrag goed te praten.
Oftewel, afgedwaald van de eigenlijke statement.Lolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met welke mensen ga jij om hoor, JB?sommige vriendinnen die daar steeds weer in trappen. Maarja soit.
Wandel eens door Rotterdam en turf de alleenstaande moeders met (wel mooie) mokkakindjes
.
![]()
Goed plan, laten we er een Amsterdam vs Rotterdam discussie van maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sowieso is Rotterdam veel meer gevuld met uitschot dan Amsterdam.
INB4 Ous.Deathlift or Die.![]()
Kom ik nooit/niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof je het niet in de Bijlmer ziet.
Kom ik nooit/niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
Wandel eens door Rotterdam en turf de alleenstaande moeders met (wel mooie) mokkakindjes
.
.
Nee, de zojuist door jullie geschetste situaties zijn voor mij totaal onherkenbaar en komen niet voor in mijn sociale omgeving.
![]()
Not this shit againquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sowieso is Rotterdam veel meer gevuld met uitschot dan Amsterdam.Maar dWc doe niet alsof je er nog nooit van gehoord heb thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom ik nooit/niks te zoeken.
[..]
Kom ik nooit/niks te zoeken.
Nee, de zojuist door jullie geschetste situaties zijn voor mij totaal onherkenbaar en komen niet voor in mijn sociale omgeving.
![]()
![]()
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed plan, laten we er een Amsterdam vs Rotterdam discussie van maken.
INB4 Ous.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.![]()
![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.![]()
Amsterdam![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dat nu echt aan het doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?![]()
![]()
Hoe zit het nou met je knie ouwe? En hoe heb je die jobba gefixt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dat nu echt aan het doen![]()
![]()
Nee hij is echt bij KFC druiloorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?![]()
![]()
they shaggin'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? En hoe moet ik weten dat jij dat nu weer weet.
Deathlift or Die.![]()
Je hoefde het ook niet te weten, maar je hoefde ook niet zo te reageren als je niks weetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? En hoe moet ik nou weten dat jij dat weer weet.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoefde het ook niet te weten, maar je hoefde ook niet zo te reageren als je niks weet![]()
![]()
Via Hamiltonbright ze bieden best goede banen aan en ook opleidingsmogelijkheden. Kreeg vandaag ook gelijk een belletje van Apple voor een sollicitatie procedurequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met je knie ouwe? En hoe heb je die jobba gefixt?
Mijn knie is iets beter dan eerst heb wel hele bank moeten verschuiven thuis voor meer ruimte in de woonkamer want dan kan ik beter door mijn woonkamer banjeren met krukken![]()
![]()
Over het eigenlijke statement: mijn punt is dat het van oorsprong juist de vrouwen waren die 'rondneuken'. En dat gebeurt nu ook nog steeds. Kan men wel leuk over de mannen zeuren maar het is dus onzin om dat simpelweg af te schuiven op rondsletterij of een of andere willekeurige afkeer voor monogamie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh dat op een voetstuk plaatsen van vrouwen is zeker waar, als het om de moeders gaat tenminste.
Maar nogmaals, daar had ik het niet over. Dat noemde je ook niet toen je begon over die matriarchie, jij begon over dat juist de vrouwen meerdere partners uitkiezen.
Ik had het over rondneukende mannen die dan heel hard roepen dat monogamie slecht is om hun gedrag goed te praten.
Oftewel, afgedwaald van de eigenlijke statement.full stops and exclamation marks![]()
Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NG JONGE OUWE BEFTEKKEL VAN ME JIJ HIER
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden![]()
![]()
Wait wut? Wut happened?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.
Maar ik ben weer vrij, na 19 maandenDeathlift or Die.![]()
Dus wanneer gaat Fya dat verhaal over die uil vertellen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat is langer dan m'n langste relatiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden.
![]()
Maar breng deze boii eens op de hoogte van de fernandes sc. wat is deze enzo en waarom.
Ik drink het weleens in de shop![]()
![]()
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar breng deze boii eens op de hoogte van de fernandes sc. wat is deze enzo en waarom.
Ik drink het weleens in de shop![]()
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terugquote:![]()
: D
![]()
?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.Ik haat buitenlanders.
Deathlift or Die.![]()
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
![]()
![]()
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terug![]()
: D
Deathlift or Die.![]()
Nee, ik had gemailt in de de hoop dat ze nu wel een keer zouden reageren itt de voorgaande 10 keerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?![]()
![]()
Buitenlanders
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ongeveer 14 maandenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatje. Dat zijn 420 dagen. Dat is 10080 uur. Dat zijn 604800 seconden
.
![]()
19 maanden ban. Dat is het meer dan het 6dubbele van mijn langste ban
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waarvan 4800 sexy times waren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ongeveer 14 maanden. Dat zijn 420 dagen. Dat is 10080 uur. Dat zijn 604800 seconden
.
Deathlift or Die.![]()
oh wtf je bent een chimeidquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.![]()
zit je al lang in de klb sc?: @:@
![]()
Typisch weer hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
Ik zou nu eigenlijk nog een 3 weken-ban moeten uitzitten tot 7 april maar Yvonne is op zich best wel lief.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh wtf je bent een chimeid![]()
zit je al lang in de klb sc?: @:@
![]()
![]()
NG, de KLB SC is passé. Alsof een dude die 20 jaar vast heeft gezeten nog steeds het woord "tof" bezigt ofzo
.
![]()
whuttttt, m'n geliefde scquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NG, de KLB SC is passé. Alsof een dude die 20 jaar vast heeft gezeten nog steeds het woord "tof" bezigt ofzo
.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Dese bwoiiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb sowieso wel de nodige dick-skills opgebouwd toen, ja [ afbeelding ]. Man, man, man.Deathlift or Die.![]()
En?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb yvonne een keer ontmoeten remlof ook
![]()
![]()
yvonne is denk ik echt 'n powerwomanI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maak een foto voor in de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een gezwellige sc is dit zeg, manomanoman. Ik blijf hier.Deathlift or Die.![]()
Blauw.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt gucci. Dan ga ik eerst langs de supermarkt voor een blikje fernandes![]()
![]()
Ik zou het niet drinken trouwens, 't is kankerviesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt gucci. Dan ga ik eerst langs de supermarkt voor een blikje fernandes![]()
Deathlift or Die.![]()
Waar smaakt het naar?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
niceI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Whehe, bij mij is het juist: eigenlijk alles behalve geel en oranjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit, en/of oranje![]()
Eigenlijk alles behalve groen![]()
Kun je de kogels nog een beetje ontwijken in the hood?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet gewoon alle smaken lusten. Cultuurbarbaren. Aanstellers
.
![]()
quote:
Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je de kogels nog een beetje ontwijken in the hood?.
![]()
Meest terechte klacht deze week:"Ik wil gracieus op hakken lopen"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Het viel me op vandaag in de stad, dat sommige vrouwen op (te) hoge hakken lopen en niet eens fatsoenlijk kunnen lopen. Met dit weer is het natuurlijk lekker om bijv. in een rokje te lopen met een paar pumps, maar sommige vrouwen kunnen er gewoon echt niet op lopen.
Ze schuiven maar een beetje voort, of tillen net hun voet een cm de lucht in en zetten een stap van max. 30 cm. Nog erger, ze kunnen niet eens in een lijn lopen, of zetten hun voet schuin neer. Als je niet op hakken kunt lopen of er niet aan kan wennen, waarom kwelt iemand zich dan zo.
Naast vele andere argumenten, dragen vrouwen hakken omdat het elegant ( en misschien sexy/verleidelijk ) is. Alleen is het element elegantie helemaal verdwenen als iemand niet op hakken kan lopen. Als je naar de manier van lopen kijkt, krijg je bijna medelijden of in een melige bui schiet je in de lach![]()
Klacht: Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen en zichzelf kwellen. Dit naast het "feit" dat het nooit comfortabel kan lopen.![]()
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went wel.
Ga je nog blowen vanavond, G?![]()
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meest terechte klacht deze week:
[..]
"Ik wil gracieus op hakken lopen"![]()
Stel jij een retorische vraag?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik maar zo badass als jij
Ga je nog blowen vanavond, G?
Ik was gister helemaal weg van de Cheese man. Sixpack Bavaria erbij, autotje, muzak. Kankernice.
![]()
Haha, tik em aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel jij een retorische vraag?
Ik was gister helemaal weg van de Cheese man. Sixpack Bavaria erbij, autotje, muzak. Kankernice.
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies. Ik zit nu op kantoor he, dus moet het wel beperken tot het weekend![]()
![]()
Whehe kantoorlulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, tik em aan
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies. Ik zit nu op kantoor he, dus moet het wel beperken tot het weekend. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
![]()
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
![]()
![]()
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijnaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricks.
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
En nu gehe ik even een hasj joint met m'n muttie roken.
![]()
quote:Ik mag je nu al.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies.
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark
Dat zeggen wel meer mensen tegen me.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijna.
[..]
Was ik maar zo badass als jij.
![]()
Amai, da's snel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik mag je nu al.
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
Lekker in 't zonnetje?![]()
![]()
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkadequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
![]()
![]()
Jup. Een random gast heeft me leren boardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Amai, da's snel.
Lekker in 't zonnetje?![]()
Nou ja, een poging tot.Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het waterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkade
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Juminelle het volgende:
Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het water![]()
Alleen gaat het vervelen, met vrienden is hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, klopt! Roses is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.
Whuuut, hoelaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Jumi ik was daarstraks ook in sonsbeek!!? Ik ben er van 5 tot net geweest.
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.Ben alleen ff de naam kwijt.
DIe met dat blauw en bruin? Die vind ik ook leuk, maar vergeet telkens hoe het heetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
![]()
![]()
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park ligquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, klopt! Roses is leuk
[..]
Whuuut, hoelaat!? Ik ben er van 5 tot net geweest.
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar alquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Frank Boeijenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park lig
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2012 20:25:55 ]![]()
Klopt, Kronenburg is chiller. Sonsbeek was ook echt ziek druk vandaag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park ligOh, zou kunnen. Kan nooit lezen wat daar staatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar alDie bedoelde ik ook ja
![]()
![]()
Waarom krijg ik dit elke maand thuis gestuurd?
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Waarom krijg ik dit elke maand thuis gestuurd?
[ afbeelding ]Nja, je kan het iig aan je moeder geven
![]()
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssNja, je kan het iig aan je moeder geven
Heb al een babyflesje, knuffels, crèmes, een speen, babydoekjes en een shitload aan babytijdschriften
Hai skatjes.Kankerhard bikkelen om vervolgens Kankerhard te chillen in groen met groen. Die goede leventje.
En wat een kankerdiscussies weer over zaad. Alsof jullie allemaal breder zijn dan ik.
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Alsof jullie allemaal breder zijn dan ik.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
En anders stuur je ze gewoon een mailtje dat je het niet meer wilt toch, easy jobquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoHeb al een babyflesje, knuffels, crèmes, een speen, babydoekjes en een shitload aan babytijdschriften
![]()
![]()
![]()
Breed vs Chubby.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Everyone's getting mad yo.
Morgen weer de hele dag, nacht en volgende ochtend weer genieten van al dit moois wat ons zomaar in de schoot word geworpen. Ik waan mij een gelukkig mens.
fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is er nou nooit wat leuks op TV op avonden dat ik thuiszit en niks doe?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik weet het nog steeds nietquote:Ik ga eerst naar de UvA en daarna blijf ik nog even in Amsterdam. Als ik me daar begin te vervelen en ik ben nog op tijd terug ga ik nog wel even. Lijkt me tof
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
en daarna blijf ik nog even in Amsterdamquote:quote:quote:![]()
![]()
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik stem voor deze optie:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?We kiezen de spreekwoordelijke filet mignon in plaats van de bucket hotwingsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.. Kwaliteit > kwantiteit.
![]()
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden jongen onzekere studentes kan fixen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.Aussiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met wie ga je dan naar de UvA? Of heb je hier vriendinnen wonen?
Ik heb zo'n gevoel dat zowel CB als ik precies in de gebieden wonen waar deze chicks geconcentreerd zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloed [ afbeelding ]![]()
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloed [ afbeelding ]
[..]
AussieHotelletje pakken alles.
![]()
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johHotelletje pakken alles.
Gulden middenweg liever.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloed [ afbeelding ]
[..]
Aussie
Overigens is mijn zakje assie vandaag genakt door een hond in t amsterdamse bos.Stonden een bal rond te trappen toen een hond langs rende, naar onze spullen toe. Rent dat beest weg met mijn gram Arabica.
![]()
Niet meer terug gevonden ook.
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gulden middenweg liever.
Overigens is mijn zakje assie vandaag genakt door een hond in t amsterdamse bos.Stonden een bal rond te trappen toen een hond langs rende, naar onze spullen toe. Rent dat beest weg met mijn gram Arabica.
![]()
Niet meer terug gevonden ook.
Kutleven.
Is dat feest tof ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tof
Feest weet ik niet, tent wel. Daar was ook Offline Amsterdamquote:Maar ja, er komt toch bepaald volk heen. Gewoon chille mensen.
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Jij kan het hebben, opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jum gewoon komen hoor! De keuze tussen Amsterdam en Nijmegen is niet zo moeilijk hé
Amsterdamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jum gewoon komen hoor! De keuze tussen Amsterdam en Nijmegen is niet zo moeilijk hé![]()
Melkweg glazenhaler vacature.
Het moge kutwerk zijn, maar duim voor me schatjes.
Ik heb heeeeeeeeelemaal niks met Nijmegen. Ik ga wel m'n minor daar volgen, dus misschien komt het nog.quote:![]()
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Melkweg glazenhaler vacature.
Het moge kutwerk zijn, maar duim voor me schatjes.
Als glazenhaler kan je nog rondlopen en ff dansen trouwens![]()
![]()
Vooral doen als je runner wilt blijven ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.
Als glazenhaler kan je nog rondlopen en ff dansen trouwens
Ik ga maar eens de hort op, gruss got.
Welke studie ga je checken @ UvA?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Slimme meid jij.
Nee, ik ga niet naar UvA.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
huh, én?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
graag verwijderen![]()
Bepaalde fulltime studies zijn best te combineren hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Maar ik denk dat jumi gewoon naar beide studies gaat kijken, maar ze niet tegelijkertijd wil doen.![]()
Geef anders de kaartjes aan dWc danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Goeiemorgen, ik was om 8 uur al wakker en actief als een malle. M'n moeder vind dat niet zo leuk en zegt: Waarom ben jij zo godvergeten actief nuIk verveel me nu ik geen werk heb
![]()
![]()
Na z'n getroll van gister? Hellll noquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef anders de kaartjes aan dWc dan
Goeiemorgen, ik was om 8 uur al wakker en actief als een malle. M'n moeder vind dat niet zo leuk en zegt: Waarom ben jij zo godvergeten actief nuIk verveel me nu ik geen werk heb
Nee hoor, zou het zo doen als hij zou willen maar het zijn niet mijn kaartjes om weg te geven tho.
Herkenbaar, lag om 8 uur klaarwakker in bed, niet toe willen geven dat ik niet meer kon slapen![]()
![]()
Ja en neem mij mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kan gewoon, bij offline ook een dude met krukken die ghb ophadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja en neem mij mee.
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Na z'n getroll van gister? Hellll no
Nee hoor, zou het zo doen als hij zou willen maar het zijn niet mijn kaartjes om weg te geven tho.Lobi.
Heb ik jaren terug ook eens gedaan, best chill. Iedereen keivreindelijk voor je en chicks vinden je 'zielig'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke.
![]()
Godverquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik verwachtte gebeurde ook, dat mensen krukken af gingen pakken en dat ik ze dan moest halen![]()
![]()
Ik ook niet maar je hebt ook van die mensen die je bril/pet/hoed/whatever de hele tijd gaan afpakken, wat echt schijtirritant is. Daar valt dit ook wel een beetje onderquote:Tenzij snoepje.
![]()
Vooruit, ook lobi voor jouquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht wel meteen aan jou hè.
![]()
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Niet gegaan tho, veel te lekker weer om tussen de zwetende geeks te zitten
zonmusic
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zonde, meer open dagen komen er toch niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.
Niet gegaan tho, veel te lekker weer om tussen de zwetende geeks te zitten![]()
![]()
Ga je wsl in Amsterdam studeren?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: