Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park ligquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, klopt! Roses is leuk
[..]
Whuuut, hoelaat!? Ik ben er van 5 tot net geweest.
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar alquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Frank Boeijenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park lig
Klopt, Kronenburg is chiller. Sonsbeek was ook echt ziek druk vandaag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park lig
Oh, zou kunnen. Kan nooit lezen wat daar staatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar al
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Waarom krijg ik dit elke maand thuis gestuurd?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssNja, je kan het iig aan je moeder geven
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Alsof jullie allemaal breder zijn dan ik.
En anders stuur je ze gewoon een mailtje dat je het niet meer wilt toch, easy jobquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoHeb al een babyflesje, knuffels, crèmes, een speen, babydoekjes en een shitload aan babytijdschriften
![]()
Breed vs Chubby.quote:
fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is er nou nooit wat leuks op TV op avonden dat ik thuiszit en niks doe?
Ik weet het nog steeds nietquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
en daarna blijf ik nog even in Amsterdam
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |