Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NG JONGE OUWE BEFTEKKEL VAN ME JIJ HIER
Wait wut? Wut happened?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden
Dat is langer dan m'n langste relatiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar breng deze boii eens op de hoogte van de fernandes sc. wat is deze enzo en waarom.
Ik drink het weleens in de shop
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terugquote:
?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terug![]()
: D
Nee, ik had gemailt in de de hoop dat ze nu wel een keer zouden reageren itt de voorgaande 10 keerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?
Ongeveer 14 maandenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatje
Waarvan 4800 sexy times waren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ongeveer 14 maanden. Dat zijn 420 dagen. Dat is 10080 uur. Dat zijn 604800 seconden
.
oh wtf je bent een chimeidquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.
Typisch weer hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |