Nee hoor volgend jaar is alles opgelost en komt dit niet meer voorquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik in utreg studeer volgend jaar kan ik ook vrije dagen pakken door NS
kannie wachtequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef fyah het volgende:
Volgens FB ken ik deze misschien en hebben we mutual friends:
[ afbeelding ]
Ze staat er al bij zo lang als ik facebook heb, Dus ik besloot haar te DM'en: "hey baby".
Vervolgens las ik dit:
[ afbeelding ]yeah... whatever.
Ik laat jullie nog weten hoe dit avontuur verder gaat !
Etha pik je datquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:56 schreef TJV het volgende:
Alle boertjes konden niet naar Amsterdam --> ik kon zitten in de metro. Bedankt NS.
wat n zotte ;pquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef fyah het volgende:
Volgens FB ken ik deze misschien en hebben we mutual friends:
[ afbeelding ]
Ze staat er al bij zo lang als ik facebook heb, Dus ik besloot haar te DM'en: "hey baby".
Vervolgens las ik dit:
[ afbeelding ]yeah... whatever.
Ik laat jullie nog weten hoe dit avontuur verder gaat !
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:36 schreef drumstickNL het volgende:
Panzerrr staat de hele dag in de spiegel te kijken naar zijn body, daar staat hij dan te flexxen terwijl hij zegt: 'panzermaus, jij lekkere boy (no homo ofc) " waarna hij een beetje gaat powerliften om vervolgens met een bakje kwark naar bed te gaan. /true story
Hij kwark. Zij kwark. Eerlijk alles delen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef Chai het volgende:
Alleen irl kwark (hihi kwark) je je vriendin ook nog af en toe even vol.
Kwark jij je vriendin af en toe ook nog even vol? Of is het meer karnemelk? Of melkpoeder?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij kwark. Zij kwark. Eerlijk alles delen.
Hihi water met whey hihiquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwark jij je vriendin af en toe ook nog even vol? Of is het meer karnemelk? Of melkpoeder?
Ik drink genoeg. Dus poeder of kwark zal het niet zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwark jij je vriendin af en toe ook nog even vol? Of is het meer karnemelk? Of melkpoeder?
Vrij veilig of vrij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef Chai het volgende:
Alleen irl kwark (hihi kwark) je je vriendin ook nog af en toe even vol.
Vind je dat stoer ofzo? Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Je weet nooit wat je partner achter je rug om uitspookt.quote:
Als je daar nu al aan denkt is dat niet echt een lekkere stabiele fundatie voor een relatie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind je dat stoer ofzo? Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Je weet nooit wat je partner achter je rug om uitspookt.
Panzer neukt met condoom omdat zijn zaadcellen al liften. Fishermen's Friend kwakkie, sterk spul.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je daar nu al aan denkt is dat niet echt een lekkere stabiele fundatie voor een relatie.
Dit inderdaad. Toch smijten ze op van die seksvoorlichting-forums maar raak met dat argument.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je daar nu al aan denkt is dat niet echt een lekkere stabiele fundatie voor een relatie.
Buckets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzer neukt met condoom omdat zijn zaadcellen al liften. Fishermen's Friend kwakkie, sterk spul.
Nee condooms zijn kutquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind je dat stoer ofzo? Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Je weet nooit wat je partner achter je rug om uitspookt.
Vertel ons meer Vasje, vertel ons meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee condooms zijn kutAls ik een relatie heb ga ik het dus ook niet gebruiken
Het is op zich ook wel zo, je weet het nooit, maar goed, om daar meteen vanuit te gaan is weer het andere uiterstequote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Toch smijten ze op van die seksvoorlichting-forums maar raak met dat argument.Echt wtf.
Wil jij niet horen hoe Vasje zich laat volpompen zonder rubber?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om moe van te worden, altijd een heleboel gedoe en allerlei heisa om iets doodnormaals en menselijks als seks.
Hij is er zelfs getuige van als dat gebeurtquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil jij niet horen hoe Vasje zich laat volpompen zonder rubber?![]()
Zit je op het forum van EO te kijken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Om moe van te worden, altijd een heleboel gedoe en allerlei heisa om iets doodnormaals en menselijks als seks.
Shut the front doorquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is er zelfs getuige van als dat gebeurtHoofdgetuige zelfs.
Nee, gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je op het forum van EO te kijken?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, gewoon in het algemeen.
Daar kan ik ook maar beter mijn mond over houden ja. Religie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
EO trouwens. Over religie ga ik nieteens beginnen
.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kan ik ook maar beter mijn mond over houden ja. Religie.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn eruit. Simpel, efficiënt en realistisch. Atheïsten.
Ik hou mijn mond al.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Pas op hoor anders komt roos94 hier haar betoog houden over religie
Wut wut. Fokkers die neukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Werken". In mijn geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat doen jullie met dit mooie weer binnen?
ik heb net mijn eten staan wokken jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ben al naar de supermarkt geweest, genoeg buiten geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Er moet ook gekookt wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben al een tint bruiner van het buiten zitten vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik had een tijd terug vandaag en morgen al vrij gevraagd precies goed gemikt met dit weerquote:
Ik laat voor me koken vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Er moet ook gekookt wordenwat doe jij binnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |