Beter hierover dan dat kansloze pubergeklets of piemels en kutjes.quote:
quote:
alphaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:10 schreef TJV het volgende:
Echte Alpha's boeit het uiterlijk van een ander niet.
Conclusie: ik ben de enige alpha man hier.
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij de kennis in pacht hebt om te zeggen welke schema's wel of niet goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Ik verwachte een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.
Verwachtte*quote:
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.
That pussy is worth everythingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
. Tevens ben heb ik van 10:30 tot 18:00 gewerkt, dus al het mooie weer heb ik gemist
.
Oh snap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.
Jij meent wat je zegt, niks geen troll.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
I sab faquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker.

.Die conclusies van jou die nergens op gebaseerd zijn, daar gaan jouw argumenten altijd kromquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
Lol @ al die niggers die geen chick kunnen vasthouden.
Whehe, goeie. Waarom genoegen nemen met alleen biefstuk als je ook zalm, sea fruit en wild kan hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |