SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Goede TT.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik snap wel dat je miss allebei eerst laat testen. Maar naarmate de relatie vordert wordt de kans op vreemdgaan niet per se groter of kleiner. Dus je weet het nooit. Kan je ook nooit kinderen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel zo, je weet het nooit, maar goed, om daar meteen vanuit te gaan is weer het andere uiterste
Of ja dat moet je dan met KI doen en dan laat je eerst dat zaad testen.![]()
Echte meisjes op zoek naar zichzelf aan het hoofdrekenen
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door JackieBrown op 22-03-2012 21:05:25 ]![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Over heerlijk gesproken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.![]()
Die laatstequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een mens inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Daniella, ik ga stuk van het lachenvan welk programma is zij eigenlijk?
![]()
Over heerlijk gesproken:
Dit toch niet echt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het me?
Toch?![]()
![]()
Over heerlijk gesproken:
Ik zie er 'n gezichtje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit toch niet echt he?
Zeg het me?
Toch?kan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideekan haast niet, hoe kan het zo plat en wijd en hobbelig zijn
![]()
![]()
Maar wel gewoon broekmaatje 38 hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan nog praktisch die vetrollen neuken. Ipv Russisch neuken is het Sovjetneuken![]()
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.quote:En dat heeft er niks mee te maken.
full stops and exclamation marks![]()
What happened? Kusje op je kniebanden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn kniebanden zijn naar de klote gegaan
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
What happened? Kusje op je kniebanden.![]()
![]()
Oke genoeg info. Beterschap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenAll good things are wild and free.![]()
Lekker dan... krakende geluidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluiden. En nu? Gips? Krukken?
Beterschap salaatje![]()
![]()
Hoe laat was je in Vondel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenZag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe laat was je in Vondel?Zag nog een groep longboarders langskomen en dacht, ik moet er ook een kopen.
![]()
![]()
Ik was er ook rond die tijd, heb je gemist man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tussen 4 en 5 ofzo weet niet meerVolgende keer als je op je muil gaat moet je me roepen, dan draag ik je heel romantisch over de drempel van de eerste hulp.
Kutwijf, ik ga zo de binnenkant van mijn oogleden bekijken.quote:Fakking 6:30 op.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Harde pecunia maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik had sinds gister al weekendHoezo zo vroeg op dan?
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter.quote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Harde pecunia maken.
[..]
Van sarcastische repliek ben ik niet gediend, dus ga morgen de fock weer naar Vondel en breek je andere been daar na 6en. Ik draag je wel, bebaarde kabouter. [ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt wel alsof het aantal harde feesten die er zijn omgekeerd evenredig is met het de volheid van mijn portemonnee. Hoe leger mijn portemonnee hoe meer harde feesten er uit de grond schieten. Dikke kanker.Kon ik maar een haatbaard zijn. Ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior.quote:
En nu ga ik mijn mand opzoeken, goodnight.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Lijkt wel alsof het aantal harde feesten die er zijn omgekeerd evenredig is met het de volheid van mijn portemonnee. Hoe leger mijn portemonnee hoe meer harde feesten er uit de grond schieten. Dikke kanker.
[..]
Kon ik maar een haatbaard zijn, ik heb een ware berenvacht over mijn lijf maar mijn baardgroei lijkt op de fakking grasmat van fakking Excelsior![]()
![]()
Oi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was in vondel aan het touren, ging donuts draaien en in ene ging ik onderuit waarbij ik mijn linkerknie had verdraaid met krakende geluidenKniebanden zijn wel delicate en zo, voorziktik voortaan dan. Beterschap man.
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat weet jij daar nou van.En dat heeft er niks mee te maken.
Deathlift or Die.![]()
Cam + licht = erg vertekend beeld. Al was/ben ik wel bleek door weinig zon, maar da's toch wat anders dan wit/blank zijn. En gelukkig ben ik na een dag of wat in de zon alweer bijgekleurd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je toch gezien op TC, je bent nog witter dan ik. Niet dat dat erg is ofzofull stops and exclamation marks![]()
Whut? Wat moet je daar doen? Daar ben ik nu 2 min vandaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Jumi, Tli; Tivolilaan te Arnhem is dat ver van Arnhem CS?
Dan kun je lijn 3 naar Velp het beste pakken en dan uitstappen bij de halte raapopseweg.All good things are wild and free.![]()
Of lijn 27 of 7 naar Geitenkamp, en dan ook daar uitstappen. Tien min met de bus vanaf cs.All good things are wild and free.![]()
Ja dat staat ook in die mail: Hier kan je lijn 3 richting Velp of lijn 7 richting Geitenkamp nemen. Je stapt dan uit bij de halte Raapopsewegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:27 schreef tliciouz het volgende:
Of lijn 27 of 7 naar Geitenkamp, en dan ook daar uitstappen. Tien min met de bus vanaf cs.
Maar ja, dan weet ik nog niet hoelang ik in die bus zit
Toch bedankt![]()
ennuh ja, kennismakingsgesprek om reisleider te zijn bij zo'n weekkamp![]()
![]()
Dunno ik krijg straks antwoord van dr met de datum en tijd. En ja dat 10 min had ik gelezen maar ik bedoel uit die mail van die vrouw![]()
![]()
Fuck youquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een vervelende dag om vrij te zijn.![]()
![]()
Gratz!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
De boy is aangenomen voor een shop in shop manager functie
Zo, allemaal lekker aan het werk. Ik heb lekker vrij genomen vandaag en dit weekend dus eindelijk weer eens WEEKEND! Mennnnn wat heb ik me hier op verheugd zeg, vrij zijn in het weekend. Nooit heb dit zo gewaardeerd.![]()
Knaken Briefpakketjes maken in het weekend (en doordeweeks).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah, mensen die niet vrij zijn in het weekend![]()
Werken in het weekend![]()
![]()
![]()
![]()
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE![]()
ik heb al kaartenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE
gratis
maar ik ga niet
ik verpats ze voor veel geld![]()
Goed geld verdienen met eten, fijne muziek luisteren en sociaal doen met leuke mensenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah, mensen die niet vrij zijn in het weekend![]()
Werken in het weekend![]()
Tevens brak wakker worden terwijl de zon op m'n gezicht schijnt
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom is het altijd fucking druk bij apotheken!? Fucking 24 wachtenden voor me nu
Oké.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEE![]()
Je bent werkelijk waar geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb al kaarten
gratis
maar ik ga niet
ik verpats ze voor veel geld![]()
Je zou verwachten dat het niet zo druk is, met dit weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Waarom is het altijd fucking druk bij apotheken!? Fucking 24 wachtenden voor me nuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat dacht ik dus ook, maar het is hier altijd een chaos. Ik ga nu boodschappen doen en misschien ben ik bijna aan de beurt als ik klaar benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het niet zo druk is, met dit weer.
Geil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
MORGEN VVK DEFQON QWLKUGEFqklufqeKJWDSAKJH QWHAHAHAHAHWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHOOOOOOOOOOOOOOOWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALJALAJALJALJALJAJAJAJAJPOMPOMPOMPOMPOMPOMPOMPEEEEALSEENMALLEEEI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dat zei je moeder gisterenavond ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar geweldig.![]()
Netjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
De boy is aangenomen voor een shop in shop manager functiefull stops and exclamation marks![]()
lol wutquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lol.quote:
Lol @ mensen die met 16 graden gaan zonnen.
Typische Nederlands nu buiten zonder shirt en in korte broek.
En dan ik zo: Do u even lift?
Sad.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Vandaag 2x32kg DB shoulder press aww yeah gewoon 4x8 GEEN PROBLEEMquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
ecto's in vnecks gezien vandaag [ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
4x8 trainenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vandaag 2x32kg DB shoulder press aww yeah gewoon 4x8 GEEN PROBLEEMU seen me?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
ecto's in vnecks gezien vandaag [ afbeelding ]
Ik loop gewoon in korte broek en vnecks. Come at me.Deathlift or Die.![]()
Het is hier bijna 20 gradenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol.
Lol @ mensen die met 16 graden gaan zonnen.
Typische Nederlands nu buiten zonder shirt en in korte broek.
En dan ik zo: Do u even lift?
Sad.en zat op een terrasje, had gewoon een lange broek en shirtje aan hoor alleen mijn neus en armen zijn beetje verbrand.
Kan er ook niets aan doen dat ik blank ben
All good things are wild and free.![]()
Praten over schema's terwijl je 75 kilo bentquote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Suggereren dat ik 75 kilo benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praten over schema's terwijl je 75 kilo bentJe leert ook niets he.
Deathlift or Die.![]()
Doe nou maar niet alsof jij de kennis in pacht hebt om te zeggen welke schema's wel of niet goed zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Suggereren dat ik 75 kilo benJe leert ook niets he.
.
Beter hierover dan dat kansloze pubergeklets of piemels en kutjes.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Echte Alpha's boeit het uiterlijk van een ander niet.
Conclusie: ik ben de enige alpha man hier.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
alphaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:10 schreef TJV het volgende:
Echte Alpha's boeit het uiterlijk van een ander niet.
Conclusie: ik ben de enige alpha man hier.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ik ben omega
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij de kennis in pacht hebt om te zeggen welke schema's wel of niet goed zijn.
Deathlift or Die.![]()
Jajong
PanzermausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag vandaag een v-hals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Ik verwachte een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg eens, wat is er goed aan 4x8? Vertel het me, want jij weet er zó veel vanaf.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Verwachtte*quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
. Tevens ben heb ik van 10:30 tot 18:00 gewerkt, dus al het mooie weer heb ik gemist
.
![]()
ik heb net even met zoeen dude die door de stad loopt met een fucking grote uil. in die paar minuten heeft die man meer
chicks rid zich gehad dan ik in het hele jaarecht 4 ofzo
graag verwijderen![]()
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie trainen je allebei de tering in terwijl jullie vastzitten aan 1 pussy. Je kan er geeneens chicks mee regelen
.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train voor mezelf. Dat jouw leven draait om het nutteloze schalken van MBO-sletjes zegt meer over jou dan over mij.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij claimt dat het slecht is, dus back die statement eerst maar eens. Niet gaan deflecteren omdat je het antwoord niet weet.Deathlift or Die.![]()
That pussy is worth everythingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Tevens ben heb ik van 10:30 tot 18:00 gewerkt, dus al het mooie weer heb ik gemist
.
Deathlift or Die.![]()
Oh snap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.All good things are wild and free.![]()
Jij meent wat je zegt, niks geen troll.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ten eerste zie je nog geen troll al zat ie op je neus. Ten tweede claim je altijd zo een beest te zijn en alles beter te weten, maar aan die foto van je valt te zien dat dat ook wel mee valt. En dan gaan zeggen dat het aantal kg dat je weegt representatief is voor de hoeveelheid kennis die je beheerst, zegt meer over jou dan over mij.
Quote mij waar ik claim een 'beest' te zijn.
Daarnaast begin jij met statements die op poep gebaseerd zijn, en dan verwacht je een onderbouwde reactie? Nigga please.
En ja, als je al een tijdje bezig bent met krachtraining etc. en je weegt nog steeds maar 75 kilo en je bent geen 1.50m dan doe je iets verkeerd ja.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
Lol @ al die niggers die geen chick kunnen vasthouden.
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom blij doen met 1 hotwing als je er ook 6 kan hebben.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: