Jij kijkt teveel films of series. Nog nooit gezien dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Leuk om te zien als een hak afbreekt en ze vol op hun smoel gaan midden op straat [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Leuk om te zien als een hak afbreekt en ze vol op hun smoel gaan midden op straat [ afbeelding ]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het niet kunnen, er is echt niets aan. Ik dans zelfs salsa op 10 cm.
Jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''
Doe normaal.
Waar de fuck kijk jij naar dan, is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef ukga het volgende:
De meeste vrouwen kunnen neit eens normaal op schoenen lopen. ze ´schoppen´ hun onderbeen naar voren als ze lopen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''
Doe normaal.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Doe normaal.
Heet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het niet kunnen, er is echt niets aan. Ik dans zelfs salsa op 10 cm.
Denken dat er vrouwen op fok zijn die goddelijk zijn, das alleen Fascination en daarmee de kous ook gewoon af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waar maak je je druk om?
Wil je graag neerkijken op dames die niet aan jou goddelijkheid kunnen tippen?
Ben ook al bezig met een DMquote:
Deze week nog zien gebeuren op school, ze liep voor mij en ineens bam op de smoel. Ik dacht eerst die valt als een blok voor mij, helaas hak kapotquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hee Cher-,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef Cher- het volgende:
Zag laatst nog een dikke meid in legging in Almelo lopen op hakken.
Ik voel de goesting al.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen mijn favoriet bachataBe prepared, Rospetals is...
![]()
Wat toevallig voor mij ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies. Was me eerste en laatste keer ook daar.
Ja wie weet ik stal de show, al dansend door de stad op mijn 10 cm hoge hakken. Ook nog salsa dansend af en toe. En tapdansend.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Cher-,
Ik was van de week nog in Almelo. Misschien heb je mij wel gezien.
Gr. Chai
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen mijn favoriet bachataBe prepared, Rospetals is...
![]()
Zachte G?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh amai, gij spreekt zelfs mijn taal
Zeker en vast.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh amai, gij spreekt zelfs mijn taal
Oh moest voor iets anders daar zijn, ben verder niet in het centrum geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt? Ja ik moet zeggen dat ik het best saai vond. Qua shoppen al helemaal
De ironiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef Cher- het volgende:
Ophouden met die slowchat nu. Ga over via dm, ik hoef die nutteloze nietszeggende inhoudloze onzin niet te zien op mijn beeldscherm. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |