I sab faquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
En elke dag bruine bonen is ook niet lekker.

.Die conclusies van jou die nergens op gebaseerd zijn, daar gaan jouw argumenten altijd kromquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef Jajong het volgende:
Lol @ al die niggers die geen chick kunnen vasthouden.
Whehe, goeie. Waarom genoegen nemen met alleen biefstuk als je ook zalm, sea fruit en wild kan hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met hotwings als je de beste biefstuk tot je beschikking hebt?
Wat als ze van alles een beetje heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, goeie. Waarom genoegen nemen met alleen biefstuk als je ook zalm, sea fruit en wild kan hebben.
Nou jij mag wel met je leeftijd kriquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie.
Ik neem het je niet kwalijk, die roze bril hebben de meeste boys aan het beginquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat als ze van alles een beetje heeft
Zulks een prachtige en bovendien ware volzinquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Bakra's en gehersenspoelde bruintjes die zich onderwerpen aan het onnatuurlijke en door de onderdrukker opgelegde concept monogamie.
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
Haha, Jajong is een burgerlulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit.
The fuck loop jij te haten tho.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, die roze bril hebben de meeste boys aan het begin.
[..]
Zulks een prachtige en bovendien ware volzin.
Deze reactie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jealousy is a bitch. Maar ik kom je wel opzoeken hoor, als je over 20 jaar alleen in het verzorgingstehuis zit.
True, lijkt wel of ik die steeds meer tegen kom.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
The fuck loop jij te haten tho.
Negers die zich afzetten tegen monogamie om zo veel mogelijk rond te neuken en lege contacten te hebben die na verloop van tijd bij de lijst van babymama's geschreven kunnen worden.
Hoezo stereotype.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
The fuck loop jij te haten tho.
Negers die zich afzetten tegen monogamie om zo veel mogelijk rond te neuken en lege contacten te hebben die na verloop van tijd bij de lijst van babymama's geschreven kunnen worden.
Hoezo stereotype.
Haha kutdag gehad dus even afreageren bloodquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, waarom zo serieus happen op m'n obvious troll. Slechte ervaringen innit?
Whehe ok, ok. Ik totaal niet (serieus), want dat soort volk heb ik niet in mijn kringenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha kutdag gehad dus even afreageren blood![]()
Geen slechte ervaringen met negers nee maar ik hoor zulke dingen.. vaak.. keivaak
Je gaat verder niet om met Surinamers dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe ok, ok. Ik totaal niet (serieus), want dat soort volk heb ik niet in mijn kringen.
Ik heb op de valreep het belletje naar m'n goons kunnen annuleren omdat ik tijdig je PI zagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je gaat verder niet om met Surinamers dus?
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoezo stereotype.
Inderdaad, anti-beschaving.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.
Dus helaas, veel te simpele en onjuiste gedachtengang.
Lesje geschiedenis ja maar ik heb het gewoon over de tegenwoordige tijd. Van die Afrikaanse cultuur is nog bar weinig over (in onze hedendaagse westerse negerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Veel Afrikaanse culturen (zoals die waar de negers in westerse landen van afstammen) zijn matriarchaal, wat zich onder meer manifesteert in het verschijnsel dat de vrouwen veel verschillende partners kiezen, en deze vooral gebruiken om zelf kinderen te kunnen krijgen en verzorgd te worden.
Dus helaas, veel te simpele en onjuiste gedachtengang.
Ben ik het niet mee eens. Bij ons worden vrouwen nog steeds min of meer op een voetstuk geplaatst. Dan heb ik het niet per se over seks, vooral wat betreft respect en verzorging. Zie bijvoorbeeld hoe de omgang met moeders is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lesje geschiedenis ja maar ik heb het gewoon over de tegenwoordige tijd. Van die Afrikaanse cultuur is nog bar weinig over (in onze hedendaagse westerse neger) en die matriarchie waar jij over spreekt zie ik nergens.
Leuk stukje theorie maar ik had het over de praktijk.
Nee. Slome fyahquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog wacht op dat verhaal over die uil?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
En in de praktijk heb ik, net als dWc, dat soort volk waar jij het over hebt niet in mijn omgeving.
Nope.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog wacht op dat verhaal over die uil?
Net alsof je het niet in de Bijlmer zietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met welke mensen ga jij om hoor, JB?
Oh dat op een voetstuk plaatsen van vrouwen is zeker waar, als het om de moeders gaat tenminste.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Bij ons worden vrouwen nog steeds min of meer op een voetstuk geplaatst. Dan heb ik het niet per se over seks, vooral wat betreft respect en verzorging. Zie bijvoorbeeld hoe de omgang met moeders is.
En in de praktijk heb ik, net als dWc, dat soort volk waar jij het over hebt niet in mijn omgeving.
Lolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met welke mensen ga jij om hoor, JB?
Goed plan, laten we er een Amsterdam vs Rotterdam discussie van maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sowieso is Rotterdam veel meer gevuld met uitschot dan Amsterdam.
Kom ik nooit/niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof je het niet in de Bijlmer ziet
Kom ik nooit/niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
Wandel eens door Rotterdam en turf de alleenstaande moeders met (wel mooie) mokkakindjes
.
Not this shit againquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sowieso is Rotterdam veel meer gevuld met uitschot dan Amsterdam.
Maar dWc doe niet alsof je er nog nooit van gehoord heb thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom ik nooit/niks te zoeken.
[..]
Kom ik nooit/niks te zoeken.
Nee, de zojuist door jullie geschetste situaties zijn voor mij totaal onherkenbaar en komen niet voor in mijn sociale omgeving.
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed plan, laten we er een Amsterdam vs Rotterdam discussie van maken.
INB4 Ous.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.
Mooi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ous is aan het genieten van zijn kip bij KFC en kan dus even niet meedoen aan deze discussie cause he's being a nigga.
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dat nu echt aan het doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?
Hoe zit het nou met je knie ouwe? En hoe heb je die jobba gefixt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dat nu echt aan het doen
Nee hij is echt bij KFC druiloorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit was in je hoofd waarschijnlijk grappiger?
they shaggin'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? En hoe moet ik weten dat jij dat nu weer weet.
Je hoefde het ook niet te weten, maar je hoefde ook niet zo te reageren als je niks weetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? En hoe moet ik nou weten dat jij dat weer weet.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoefde het ook niet te weten, maar je hoefde ook niet zo te reageren als je niks weet
Via Hamiltonbright ze bieden best goede banen aan en ook opleidingsmogelijkheden. Kreeg vandaag ook gelijk een belletje van Apple voor een sollicitatie procedurequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met je knie ouwe? En hoe heb je die jobba gefixt?
Over het eigenlijke statement: mijn punt is dat het van oorsprong juist de vrouwen waren die 'rondneuken'. En dat gebeurt nu ook nog steeds. Kan men wel leuk over de mannen zeuren maar het is dus onzin om dat simpelweg af te schuiven op rondsletterij of een of andere willekeurige afkeer voor monogamie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh dat op een voetstuk plaatsen van vrouwen is zeker waar, als het om de moeders gaat tenminste.
Maar nogmaals, daar had ik het niet over. Dat noemde je ook niet toen je begon over die matriarchie, jij begon over dat juist de vrouwen meerdere partners uitkiezen.
Ik had het over rondneukende mannen die dan heel hard roepen dat monogamie slecht is om hun gedrag goed te praten.
Oftewel, afgedwaald van de eigenlijke statement.
Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NG JONGE OUWE BEFTEKKEL VAN ME JIJ HIER
Wait wut? Wut happened?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa man, je weet togh hoe die shit gaat op de veluwe.
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden
Dat is langer dan m'n langste relatiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ik ben weer vrij, na 19 maanden
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar breng deze boii eens op de hoogte van de fernandes sc. wat is deze enzo en waarom.
Ik drink het weleens in de shop
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terugquote:
?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk Naar mijn mening deed ik vrij weinig fout. Maarja, soms wordt het niet gewaardeerd als je zegt wat je denkt. Maar ik denk dat het toch vooral een opeenstapeling was van al m'n bans en dat ze het een keer mooi vonden geweest. Tot een paar dagen terug![]()
: D
Nee, ik had gemailt in de de hoop dat ze nu wel een keer zouden reageren itt de voorgaande 10 keerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha toen dachten ze hey, laten we hem gaan unbannen?
Ongeveer 14 maandenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang was je langste? En ik heb al bijna 21 maanden met mii smaatje
Waarvan 4800 sexy times waren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ongeveer 14 maanden. Dat zijn 420 dagen. Dat is 10080 uur. Dat zijn 604800 seconden
.
oh wtf je bent een chimeidquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in KLB SC: Alle allochtonen op een kluitje met een paar Nederlanders die van buitenlanders houden jwt.
Typisch weer hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is langer dan m'n langste relatie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh wtf je bent een chimeid![]()
zit je al lang in de klb sc?: @:@
whuttttt, m'n geliefde scquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NG, de KLB SC is passé. Alsof een dude die 20 jaar vast heeft gezeten nog steeds het woord "tof" bezigt ofzo
.
Dese bwoiiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb sowieso wel de nodige dick-skills opgebouwd toen, ja [ afbeelding ]. Man, man, man.
En?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb yvonne een keer ontmoeten remlof ook
Maak een foto voor in de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een gezwellige sc is dit zeg, manomanoman. Ik blijf hier.
Blauw.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt gucci. Dan ga ik eerst langs de supermarkt voor een blikje fernandes
Ik zou het niet drinken trouwens, 't is kankerviesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt gucci. Dan ga ik eerst langs de supermarkt voor een blikje fernandes
Whehe, bij mij is het juist: eigenlijk alles behalve geel en oranjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit, en/of oranje![]()
Eigenlijk alles behalve groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |