Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je de kogels nog een beetje ontwijken in the hood?
"Ik wil gracieus op hakken lopen"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Het viel me op vandaag in de stad, dat sommige vrouwen op (te) hoge hakken lopen en niet eens fatsoenlijk kunnen lopen. Met dit weer is het natuurlijk lekker om bijv. in een rokje te lopen met een paar pumps, maar sommige vrouwen kunnen er gewoon echt niet op lopen.
Ze schuiven maar een beetje voort, of tillen net hun voet een cm de lucht in en zetten een stap van max. 30 cm. Nog erger, ze kunnen niet eens in een lijn lopen, of zetten hun voet schuin neer. Als je niet op hakken kunt lopen of er niet aan kan wennen, waarom kwelt iemand zich dan zo.
Naast vele andere argumenten, dragen vrouwen hakken omdat het elegant ( en misschien sexy/verleidelijk ) is. Alleen is het element elegantie helemaal verdwenen als iemand niet op hakken kan lopen. Als je naar de manier van lopen kijkt, krijg je bijna medelijden of in een melige bui schiet je in de lach![]()
Klacht: Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen en zichzelf kwellen. Dit naast het "feit" dat het nooit comfortabel kan lopen.
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went wel.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meest terechte klacht deze week:
[..]
"Ik wil gracieus op hakken lopen"
Stel jij een retorische vraag?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik maar zo badass als jij
Ga je nog blowen vanavond, G?
Haha, tik em aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel jij een retorische vraag?
Ik was gister helemaal weg van de Cheese man. Sixpack Bavaria erbij, autotje, muzak. Kankernice.
Whehe kantoorlulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, tik em aan
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies. Ik zit nu op kantoor he, dus moet het wel beperken tot het weekend
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijnaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricks
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
En nu gehe ik even een hasj joint met m'n muttie roken
quote:
Ik mag je nu al.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies.
Dat zeggen wel meer mensen tegen me.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijna.
[..]
Was ik maar zo badass als jij.
Amai, da's snel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik mag je nu al.
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkadequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
Jup. Een random gast heeft me leren boardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Amai, da's snel.
Lekker in 't zonnetje?
Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het waterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkade
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Juminelle het volgende:
Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het water
Alleen gaat het vervelen, met vrienden is hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
Ja, klopt! Roses is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.
Whuuut, hoelaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Jumi ik was daarstraks ook in sonsbeek!
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.
DIe met dat blauw en bruin? Die vind ik ook leuk, maar vergeet telkens hoe het heetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |