Jij kijkt teveel films of series. Nog nooit gezien dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Leuk om te zien als een hak afbreekt en ze vol op hun smoel gaan midden op straat [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Leuk om te zien als een hak afbreekt en ze vol op hun smoel gaan midden op straat [ afbeelding ]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het niet kunnen, er is echt niets aan. Ik dans zelfs salsa op 10 cm.
Jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''
Doe normaal.
Waar de fuck kijk jij naar dan, is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef ukga het volgende:
De meeste vrouwen kunnen neit eens normaal op schoenen lopen. ze ´schoppen´ hun onderbeen naar voren als ze lopen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Met andere woorden: ''Ik wil aaaaaandacht stuur mij een DM of PM want ik dans salsa op 10 cm hoge hakken woehoe''
Doe normaal.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Doe normaal.
Heet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef Marie30 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het niet kunnen, er is echt niets aan. Ik dans zelfs salsa op 10 cm.
Denken dat er vrouwen op fok zijn die goddelijk zijn, das alleen Fascination en daarmee de kous ook gewoon af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waar maak je je druk om?
Wil je graag neerkijken op dames die niet aan jou goddelijkheid kunnen tippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |