Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je de kogels nog een beetje ontwijken in the hood?
"Ik wil gracieus op hakken lopen"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Het viel me op vandaag in de stad, dat sommige vrouwen op (te) hoge hakken lopen en niet eens fatsoenlijk kunnen lopen. Met dit weer is het natuurlijk lekker om bijv. in een rokje te lopen met een paar pumps, maar sommige vrouwen kunnen er gewoon echt niet op lopen.
Ze schuiven maar een beetje voort, of tillen net hun voet een cm de lucht in en zetten een stap van max. 30 cm. Nog erger, ze kunnen niet eens in een lijn lopen, of zetten hun voet schuin neer. Als je niet op hakken kunt lopen of er niet aan kan wennen, waarom kwelt iemand zich dan zo.
Naast vele andere argumenten, dragen vrouwen hakken omdat het elegant ( en misschien sexy/verleidelijk ) is. Alleen is het element elegantie helemaal verdwenen als iemand niet op hakken kan lopen. Als je naar de manier van lopen kijkt, krijg je bijna medelijden of in een melige bui schiet je in de lach![]()
Klacht: Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen en zichzelf kwellen. Dit naast het "feit" dat het nooit comfortabel kan lopen.
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop constant in Matrix-moves. Ziet er in het begin wat vreemd uit, maar het went wel.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meest terechte klacht deze week:
[..]
"Ik wil gracieus op hakken lopen"
Stel jij een retorische vraag?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik maar zo badass als jij
Ga je nog blowen vanavond, G?
Haha, tik em aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel jij een retorische vraag?
Ik was gister helemaal weg van de Cheese man. Sixpack Bavaria erbij, autotje, muzak. Kankernice.
Whehe kantoorlulquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, tik em aan
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies. Ik zit nu op kantoor he, dus moet het wel beperken tot het weekend
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijnaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is hard man. Je hebt futsal, last man standing, panna en shit. En je kan tricks kopen met de punten die je verdient door het maken van tricks
Was ik maar zo badass als jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
En nu gehe ik even een hasj joint met m'n muttie roken
quote:
Ik mag je nu al.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond ganz geil fifa street en jonko's in overvloedskies.
Dat zeggen wel meer mensen tegen me.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou 'm eigenlijk meteen aanschaffen, maar volgens mij is het zo'n spel dat ik even een weekje speel en daarna nooit meer aanraak. Zoals 3/4e van m'n gamecollectie bijna.
[..]
Was ik maar zo badass als jij.
Amai, da's snel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik mag je nu al.
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkadequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
Net heerlijk liggen spacen in Sonsbeekpark![]()
Jup. Een random gast heeft me leren boardenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Amai, da's snel.
Lekker in 't zonnetje?
Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het waterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Faka, ik donderdag. En bij de Rijnkade
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Juminelle het volgende:
Rijnkade ben ik gisteren geweest. Heerlijk aan het water
Alleen gaat het vervelen, met vrienden is hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe kantoorlul. Hoe is de volledige versie van Fifa street trouwens? Had een tijdje terug die demo gedownload en die was best wel de shit
.
Ja, klopt! Roses is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.
Whuuut, hoelaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Jumi ik was daarstraks ook in sonsbeek!
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik op het terras bij Sopia's en gegeten bij Roses. Rijnkade is zoveel chiller dan de korenmarkt.
DIe met dat blauw en bruin? Die vind ik ook leuk, maar vergeet telkens hoe het heetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de Rijnkade zit zo'n nieuw tentje, ziet er leuk uit!Ben alleen ff de naam kwijt.
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park ligquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, klopt! Roses is leuk
[..]
Whuuut, hoelaat!? Ik ben er van 5 tot net geweest.
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar alquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Frank Boeijenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park lig
Klopt, Kronenburg is chiller. Sonsbeek was ook echt ziek druk vandaag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er maar een half uurtje haha, wezen hardlopen. Wel ideaal om daar te chillen met dit weer! Alhoewel ik liever in Kronenburg park lig
Oh, zou kunnen. Kan nooit lezen wat daar staatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat niet Sopia's? Die had ik ook nog nooit eerder gezien
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja dat was hem! Het is trouwens So-Phi zie ik nu op google. Zat er vorig jaar al
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
Waarom krijg ik dit elke maand thuis gestuurd?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iemand heeft voor de lol je naam en adres ingevoerd bij zo'n site wssNja, je kan het iig aan je moeder geven
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Alsof jullie allemaal breder zijn dan ik.
En anders stuur je ze gewoon een mailtje dat je het niet meer wilt toch, easy jobquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een slechte grap van een van m'n vrienden inderdaad. Vind het best leuk thoHeb al een babyflesje, knuffels, crèmes, een speen, babydoekjes en een shitload aan babytijdschriften
![]()
Breed vs Chubby.quote:
fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is er nou nooit wat leuks op TV op avonden dat ik thuiszit en niks doe?
Ik weet het nog steeds nietquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef Juminelle het volgende:
en daarna blijf ik nog even in Amsterdam
quote:
quote:
quote:
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?quote:
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?
Ik stem voor deze optie:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon een parkbankje nakken en surveilleren bij de UvA. Join je mike?
We kiezen de spreekwoordelijke filet mignon in plaats van de bucket hotwingsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden (jonge) onzekere studentes kan fixen.
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt me sowieso wel tegen dat jullie niet gaan terwijl je daar honderden jongen onzekere studentes kan fixen.
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onzekere vrouwen zijn niet interessant Tenzij je in de vrouwenhandel zit.

Aussiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met wie ga je dan naar de UvA? Of heb je hier vriendinnen wonen?
Ik heb zo'n gevoel dat zowel CB als ik precies in de gebieden wonen waar deze chicks geconcentreerd zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arrogante chicks met rijke papa's zijn er ook in overvloed [ afbeelding ]
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Aussie
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dan moet je gewoon hier met m uitgaan johHotelletje pakken alles.
Gulden middenweg liever.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Aussie
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat zijn we eigenlijk ook van plan, maar we weten niet waar leuke feestjes zijn ofzo. Niets uitgezocht. En daarnaast klinkt Latin Lovers ook wel heel aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gulden middenweg liever.
Overigens is mijn zakje assie vandaag genakt door een hond in t amsterdamse bos.Stonden een bal rond te trappen toen een hond langs rende, naar onze spullen toe. Rent dat beest weg met mijn gram Arabica.
![]()
Niet meer terug gevonden ook.
Is dat feest tof ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/party.p?id=114594 Dit wellicht? Geen Rembrandtpleinshit dat is echt niet tof
Feest weet ik niet, tent wel. Daar was ook Offline Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Ik draag vandaag een v-hals.Jij kan het hebben, opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Jum gewoon komen hoor! De keuze tussen Amsterdam en Nijmegen is niet zo moeilijk hé
Ik heb heeeeeeeeelemaal niks met Nijmegen. Ik ga wel m'n minor daar volgen, dus misschien komt het nog.quote:
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Melkweg glazenhaler vacature.
Het moge kutwerk zijn, maar duim voor me schatjes.
Vooral doen als je runner wilt blijven ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook al gesolliciteerd daar voor wat dan ook, maar geen vacatures open.
Als glazenhaler kan je nog rondlopen en ff dansen trouwens
Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?quote:
huh, én?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geneeskunde en psychobiologie. Ga je ook?
Bepaalde fulltime studies zijn best te combineren hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Geef anders de kaartjes aan dWc danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Na z'n getroll van gister? Hellll noquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef anders de kaartjes aan dWc dan
Goeiemorgen, ik was om 8 uur al wakker en actief als een malle. M'n moeder vind dat niet zo leuk en zegt: Waarom ben jij zo godvergeten actief nuIk verveel me nu ik geen werk heb
Ja en neem mij mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef JackieBrown het volgende:
Gratis kaartjes voor Rick Ross, zal ik of zal ik niet
Tevens goedemorgen deze mooie ochtend
Kan gewoon, bij offline ook een dude met krukken die ghb ophadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja en neem mij mee.
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Na z'n getroll van gister? Hellll no
Nee hoor, zou het zo doen als hij zou willen maar het zijn niet mijn kaartjes om weg te geven tho.
Heb ik jaren terug ook eens gedaan, best chill. Iedereen keivreindelijk voor je en chicks vinden je 'zielig'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben gewn gisteren uit geweest met krukke
Godverquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik verwachtte gebeurde ook, dat mensen krukken af gingen pakken en dat ik ze dan moest halen
Ik ook niet maar je hebt ook van die mensen die je bril/pet/hoed/whatever de hele tijd gaan afpakken, wat echt schijtirritant is. Daar valt dit ook wel een beetje onderquote:
Vooruit, ook lobi voor jouquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht wel meteen aan jou hè
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef fyah het volgende:
[..]
huh, én?Is geneeskunde geen fulltime studie de eerste jaren?
Zonde, meer open dagen komen er toch niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde gewoon beide studies bekijken.
Niet gegaan tho, veel te lekker weer om tussen de zwetende geeks te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |