Misschien stikte ze in een bal van Henk.quote:
En de TT aanpassen naar (Wie gaan er kussen)quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Misschien stikte ze in een bal van Henk.![]()
En ze moet nog iets magisch doen in de OP.
Ik dacht dat je een onverwacht spongasme had vanwege het lenteweerquote:
WTF is een spongasme?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een onverwacht spongasme had vanwege het lenteweer
Een samentrekking van een spontaan orgasmequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
WTF is een spongasme?
Please tell me all about it, want het klinkt goed
Oh gawd, dus we hadden mazzel dat jij daar op dat terras niet ging zitten Meg Ryannen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samentrekking van een spontaan orgasme![]()
![]()
![]()
Best lekker heur
Je zou er weinig last van hebben gehad denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, dus we hadden mazzel dat jij daar op dat terras niet ging zitten Meg Ryannen?
Ik las inwekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben het nog even op me aan het laten inwerken....
We hadden nog 600km voor de boeg. Maar het was te kort om aan het idee te wennen. Ik moest er de hele vakantie aan denken. Als ik haar aankeek, dan zag ik zo'n spongasme op een Amsterdams terrasquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben het nog even op me aan het laten inwerken....
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef Laysa het volgende:
het had gekund in combi met de spongasmes van Elisa
Ik bedoel meer je verhaal er over...van die mevroiquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!
Ik ga jou nu voortaan ook met een schuin oogje in de gaten houden op een terras, bij alles wat je doetquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hadden nog 600km voor de boeg. Maar het was te kort om aan het idee te wennen. Ik moest er de hele vakantie aan denken. Als ik haar aankeek, dan zag ik zo'n spongasme op een Amsterdams terras
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!
Uhoh... is Henk nu nog wel veilig voor De Beeb, de 24e?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef ElisaB het volgende:
Wat is Henk toch een lekkertje heAls ik nog eens ga scheiden, dan werp ik me aan zijn voeten. Ik kan keigoed biertjes tappen, dus ik pas er he-le-maal
Owkee, nee, dan is dat helderquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoel meer je verhaal er over...van die mevroi
Echniequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga jou nu voortaan ook met een schuin oogje in de gaten houden op een terras, bij alles wat je doet
Henk is sterk. Tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
Uhoh... is Henk nu nog wel veilig voor De Beeb, de 24e?
Spongasme.quote:
quote:
Lijkt me ook awkward, zo midden op het terras klaarkomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Spongasmes klinken leuk. Alleen voor mannen lijkt het me onhandig.
Nee dat had je niet gevraagd, maar dat hindert niet heurquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
Kom je ook de 24e mei Laysa
Of had ik dat al gevraagd
quote:
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me ook awkward, zo midden op het terras klaarkomen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.
Dan kan ik Elies d'r melk even tijdig aan de kant zetten!
Is dat gezegd met hetzelfde accent als brommers kiek'n?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt er nog naast hoor, met ook een tussendeurtje.
Kunnen we helemaal sprintjes trekken
Nee pop, dan stond er wel trek'n.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat gezegd met hetzelfde accent als brommers kiek'n?
Hihi, nee, ik bedoel gewoon het songfestival in het algemeen.quote:
Oh nou succes de 24e, dan blijf je aan de gangquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij elk gek geluid wat Elies maakt gaan we vragen "Hebbie een spongasme?". Goed voor Rotterdamse les.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb mijn typo uit je post verbeterd. Zeg maar niks, Cat22.
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.quote:
Is een geluide gek een debiel in een klok?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.
Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.
Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zoquote:
Wij gaan de 24e luisteren naar modulaties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee het maakte mij echt niet uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, is er bij jullie ook zo'n pak van jullie harten nu er geboekt is?
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht in Utrechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Dat was wel heel gezellig, ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nacht in Utrecht. Mooie tijden.
Daarom hoop ik vurig dat Benny komt, want die heb ik al wel 10 x gezien ofzo, en eens een aantal uur tv mee gekeken enzo, lekker gekquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ken ik heel veel mensen die komen al.
EN BEDANKTquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, maar tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je overleeft het zonder Benny ook hoor. Maar ik hoop ook dat ie komt. Want da's weer een ziel extra.
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kentquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, jij was er ook! Maar toen hebben we niet zoveel gepraattttt !
Goed om te wetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Greys het volgende:
Pat, binnen 5 minuten heb je het idee dat je ons allemaal kent.
We zijn zooooo makkelijk
Ach, we gaan de herkansing in de 24ste!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veelquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kon best eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.
Ergens heb ik namelijk het idee dat we maar een paar uurtjes in die hotelkamers terecht komen
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
[..], maar dat vond ik juist fijn toen ik haar de eerste keer ontmoette, want dan vielen er geen ongemakkelijke stiltes
jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PatriQue, wij zijn best wel leuk (al zeg ik het zelf) en de 24e komt dat helemaal goed.
![]()
Ik vind het wel stoer dat je meteen al een nacht met mensen gaat logeren die je nog niet hebt gemeet.
Snurkerskamer voor jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderen
En je moet toch een beetje ondernemend zijn.. nieuwe sociale contacten zijn altijd leuk
Ehm.... geeeeen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, wat was dat nou voor duo (Zweden? Nee, Noorwegen?) met dat leuke nummer?
Ze begonnen elk aan de andere kant van een scherm (vorig jaar geloof ik zelfs) en hij had langig haar.
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Kijk even in het overzicht?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
Het was één van mijn grote favorieten en nu weet ik niet eens meer of het nou vorig jaar was of al twee jaar geledenDammit
Nee ik denk toch vorig jaar.
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..![]()
Toen kreeg ik weer een beetje de zenuwen toen we bij Vork aankwamen maar daar werd gelijk zoveel gepraat dat het ook snel weer over was.![]()
En dan te bedenken dat ik niemand ooit had gezien of gesproken , maar het is gewoon een gezellig klupke
Die heb ik gemist danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erik
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer overquote:
O ik dacht vorig jaar,quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
esf-landal-huisje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Sorry, Erik.
't komt door de lente.
En door haar *wijst naar ElisaB*
Ik suck de boel gewoon vacuum met mijn rietje, dan kan ie spetteren wat ie wilquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.
Dan kan ik Elies d'r melk even tijdig aan de kant zetten!
quote:
Mijn Greesj, wat doe je. Ik dacht dat we BFF's warenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Oh nou succes de 24e, dan blijf je aan de gang
Dat is een absolute zekerheid. Ik kom niet naar een ESF-iets als er niet in welke vorm dan ook Take me to your heaven klinkt.quote:
Nee, daar moet je echt een hoowmoow Erik onervaren voor zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik er in gezet!quote:
Owja, momentquote:
Ik vind dit een rare zinquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ken ik heel veel mensen die komen al.
Melancholiekquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
En Troubadour lailalalaiiiiiiiiiiiiiilala er bij gezet!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Melancholiek! Ik krijg altijd een spongasme als ik die goed zing
.
Hebben wij datquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik kan het woord 'komen' nu ook niet meer normaal lezen
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben even de titel kwijt van een liedje
was een act van een dame en heer, 2 piano's.. iets met fire ofzo..
oostblok kwam ze vandaan, mevrouw had mooi lang haar, meneer leek op joris linzen.
Jaaa... grrr..kom er niet meer opquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!
Iets met veel rood en geel enzo. Ik zoek even!
Ik weet ook welke je bedoelt, maar geen idee hoe het nummer heetquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben even de titel kwijt van een liedje
was een act van een dame en heer, 2 piano's.. iets met fire ofzo..
oostblok kwam ze vandaan, mevrouw had mooi lang haar, meneer leek op joris linzen.
Kabouter plopquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!
Iets met veel rood en geel enzo. Ik zoek even!
Wat is het pedo liedje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
DINGEDONGGGGGG!![]()
HALLELUUUUUUJAAAAAH!![]()
Dat pedo liedje (Erik weet wel welke ik bedoel)
J'aime la vie![]()
Alles voor 1990 eigenlijk.
Pedoliedje is Save your kisses for mequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het pedo liedje?![]()
De rest ga ik vast even in de lijst zetten!
Erik to the rescue.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pedoliedje is Save your kisses for me.
Oh dan staat ie er al inquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ow, die is é-nigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Check!quote:
Making your mind UP!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef indaha het volgende:
Doet ook iemand dan dat dansje van die meisjes met dat rokje
Bucks Fizz of zoiets
OEH AH ochtendgymnastiek, OEH AH fanatiek!quote:
OEHHHHHH AHHHHHHHHHHHHH dzjust a little bitttttttquote:
Heb je die tekst al eens goed gelezen?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef indaha het volgende:
Doet ook iemand dan dat dansje van die meisjes met dat rokje
Bucks Fizz of zoiets
Jawelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Werkt dit zo?Nee zeker?
http://www.youtube.com/pl(...)PYcQ&feature=mh_lolz
quote:
Ik wil het rustig doen, maar dan doe ik wel het damesgedeelte (luister je goed Greys), anders komen er ongelukken vanquote:
Oh mooi! Dan gooi ik af en toe een linkje neer met wat ik in de lijst heb staanquote:
Jawel johquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]anders durft ik niet meer naar Henkie
Welk jaar was dat eigenlijk, ik vond die knullen geweldig toenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het rustig doen, maar dan doe ik wel het damesgedeelte (luister je goed Greys), anders komen er ongelukken van
'91?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Welk jaar was dat eigenlijk, ik vond die knullen geweldig toen
Huuuuquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel joh
Ik red je wel![]()
Wees maar vereerd, ik had geen vriendschapsverzoek
Jij bent echt goed met lijstjes zegquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Werkt dit zo?Nee zeker?
http://www.youtube.com/pl(...)PYcQ&feature=mh_lolz
Nee 1981 gelukkigquote:
Geen zorgen; het was een spontasme, maar dat durfde ze eerst niet te zeggen, maar nu wel, want we zijn heel open en modern in de EFS-meet-chat; we hebben zelfs hoowmoows hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Goodbye het volgende:
anders durft ik niet meer naar Henkie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent echt goed met lijstjes zeg
Een sponwattes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; het was een spontasme, maar dat durfde ze eerst niet te zeggen, maar nu wel, want we zijn heel open en modern in de EFS-meet-chat; we hebben zelfs hoowmoows hier
quote:
hihihihi.quote:
We rukken wel wat harder.quote:
Waar zie je een Fons?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
Wie is Fons?
ik zit op een trage leen-laptop dus ik lees niet terug
En facebook loopt vast
Die horen er absoluut bij. Tenminste, ik weet eigenlijk niet wie Nicole isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog heeeeeeeel veel toffe Eurovisienummers mis
Nicole? Of ook een beetje mutserig? Nee he, die hoort er wel bij toch?
En Dana?
DANAAA!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog heeeeeeeel veel toffe Eurovisienummers mis
Nicole? Of ook een beetje mutserig? Nee he, die hoort er wel bij toch?
En Dana?
Dat is een euh... nogal opvallende klant van Henk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
Wie is Fons?
ik zit op een trage leen-laptop dus ik lees niet terug
En facebook loopt vast
Zolang je er maar geen vlekken op maakt.quote:
Fons van de fillumkusquote:
Een beetje vrede....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die horen er absoluut bij. Tenminste, ik weet eigenlijk niet wie Nicole is.
ja dan gaat F meezingen zekerquote:
Samen met iedereen ja.quote:
Neequote:
Ha, dat was mijn volgende vraagquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeNu wel!
En SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE heb ik ook gedaan
Oeh jaquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een euh... nogal opvallende klant van Henk.
Totaal ongevaarlijkMaar hij kwam er achter dat ie een soort-van collega van Gb is (in een andere stad, dan) en nu kwam (hihi!) hij op FB.
Done!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en natuurlijk dan ome Ruth Jacott en Edsilia (alleen hemel en aarde hoor) ook.
Check!quote:
quote:
Heel vaak de laatste dagen jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Hebben jullie ook dat je niet op FB kan?
Geen last van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Hebben jullie ook dat je niet op FB kan?
Jij hebt een immobiele laptop?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan dus wel mobiel fb-en maar niet op mn laptop
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk he.... moet deze er ook in.![]()
![]()
![]()
He Greys?
Als pauze-act, zeg maar.
OMGOMGOMGquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk he.... moet deze er ook in.![]()
![]()
![]()
He Greys?
Als pauze-act, zeg maar.
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt een immobiele laptop?
Och, zou ik ook hebben als ik mijn pc op schoot nam.quote:
Het wordt een dolle boel! Als ik een vingerplant win, dan krijgen jullie allemaal een stekkiequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
OMGOMGOMG![]()
Ik zet hem er gewoon stiekem tussen
Oh en HenkPietKlaasWim gaat ook mee bingoën bij Henk donderdag![]()
Ik zit zoooo te twijfelen of ik toch kom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt een dolle boel! Als ik een vingerplant win, dan krijgen jullie allemaal een stekkie
Absoluut nietquote:
Ga vast het hotel uitproberen danquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit zoooo te twijfelen of ik toch kom.![]()
Bingo!
Maar dan moet ik rechtstreeks vanuit mijn werk, en dan ben ik 2 uur onderweg. En anderhalf uur terug. Damn.
Maar ik heb minipoezzies!quote:
quote:
Welterusten , ik ga ook slapen .quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en
voor als er een rustig moment invalt, of nodig is.![]()
Nu slapen.
welterusten
Deze:quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten , ik ga ook slapen .![]()
Ik kan Umberto Tozzi niet vinden op het songfestival van 1987, ik weet niet hoe jullie zo snel aan die filmpjes komen
quote:
Geweldig,en zo snelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze:
Heel makkelijk: Tozzi Raf Eurovision intypen.
Toegevoegd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef indaha het volgende:
Mogen alleen maar winnaars ?
Anders graag Umberto Tozzi met Gente di mare ( jeugdsentiment)
Dan zou ik tickets kopen, al zou het Eurovisie dan in weetikveelwaar zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, als Frankrijk ooit Garou stuurt! Omg! Dat zou
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik tickets kopen, al zou het Eurovisie dan in weetikveelwaar zijn
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Dies leuk ende vrolijck.quote:
Ik was heilig overtuigd dat ze zouden gaan winnen, zat met m'n cassetterecorder klaar om het op een bandje op te nemen (het werd op radio 2 of zo live uitgezonden).quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie jeugdsentiment:![]()
ik was destijds een beetje verliefd op Koen Wauters
Nee, onthouden en aan ons leren (in de pauze van de bingoooooooo)quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken het dansje van Frizzle Sizzle nog. Moet ik me zorgen maken?
Dan ga je maar aan de redbull, no way dat je daar om half tien in gaat zitten stortenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
BTW het is net half tien geweest en ik ben echt KAPOT, alsof het midden in de nacht is
Dat belooft wat voor de 24e
Same here. Dus ik ga slapen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
BTW het is net half tien geweest en ik ben echt KAPOT, alsof het midden in de nacht is
Dat belooft wat voor de 24e
Will do!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, onthouden en aan ons leren (in de pauze van de bingoooooooo)
Wie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Geen hond die Johnny Logan noemt he.
Die man is ook gewoon overrated
M'n hond zei het net wel. Maar die kan niet typen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Geen hond die Johnny Logan noemt he.
Die man is ook gewoon overrated
Ik heb geen hond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n hond zei het net wel. Maar die kan niet typen.
Dat bedoel ik.quote:
True that.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Let's face it, op een Songfestivalavond zakt de sfeer meteen in bij een Logan nummer
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zit al die clipjes nog eens te beluisteren, maar wat was Lena d'r Satellite eigenlijk godsgruwelijk lelijk gezongen![]()
Hoi hoi hoiquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik snap deze niet maar moet reageren want actief topic in mijn MyAT
Oeh ja, die moet er ook in, want seksehquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Oh Taken by a stranger is ook wel leuk
.
quote:
Wat tof!quote:
Sambaballenquote:
Die hebben ontmoet, liiiiiiiive op de Zaanse Schans tijdens de persdagquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat tof!Dit kende ik helemaal niet.
Whisky on the rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrocksquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh greys wat was ookalweer dat leuke liedje van die groep jongens die dat zongen, maar wat origineel eigenlijk door iemand anders gezongen zou worden die toen overleden is?
Ik denk 2010 of 2011. Denemarken, zweden, noorwegen?
Dat geloof ik gelijk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben ontmoet, liiiiiiiive op de Zaanse Schans tijdens de persdag
Ze waren geweldig!
[..]
Whisky on the rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrocks
Jaquote:
Die was geweldig!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Cee komt ook.
Cee kan namelijk niet beslissen. Dus doe ik dat maar.
En je kunt onmogelijk die middag vrij maken/nemen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik weet het nog niet. Als ik iets wil doen, wil ik het goed doen en niet halfbakken laat aankomen, stressen en tijdens de aftiteling alweer weg moeten. Dubiooooo.
Niet onmogelijk, maar er staat een deadline die dag waar ik voor verantwoordelijk ben, plus carpool ik met m'n collega's, die ik dan ook nog eens met de bus naar huis moet sturen omdat ik er met de auto vandoor ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je kunt onmogelijk die middag vrij maken/nemen?
Hahaha, die zit ik net op te zoeken!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
This boy is going to be a vision in turqoise velvet...
De commentator
Doet Cee dat ook voor jou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Cee komt ook.
Cee kan namelijk niet beslissen. Dus doe ik dat maar.
Neen. Ik mag zelf dubben.quote:
Maar als je dat zo ruim op tijd zegt, dan kunnen ze dat busritje voor één keer vast wel begrijpenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet onmogelijk, maar er staat een deadline die dag waar ik voor verantwoordelijk ben, plus carpool ik met m'n collega's, die ik dan ook nog eens met de bus naar huis moet sturen omdat ik er met de auto vandoor ben.
Volgens mij van 9 tot 23.15 uur ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
Hoe laat begint de Halve Finale eigenlijk? 8 uur of 9 uur?
Hmmm. Oké. Dus als we op tijd weg zijn op m'n werk en ik m'n collega om kwart over 6 af gooi dan kan ik er rond half 8 zijn, in theorie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij van 9 tot 23.15 uur ofzo.
Geregeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmmm. Oké. Dus als we op tijd weg zijn op m'n werk en ik m'n collega om kwart over 6 af gooi dan kan ik er rond half 8 zijn, in theorie.
Oké, maar onder voorbehoud, want ik blijf een autist die beren op de weg ziet en niet van enge grote vreemde menigtes houdt.quote:
Greys is de enige die groot is, en niemand is eng.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, maar onder voorbehoud, want ik blijf een autist die beren op de weg ziet en niet van enge grote vreemde menigtes houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |