Misschien stikte ze in een bal van Henk.quote:
En de TT aanpassen naar (Wie gaan er kussen)quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Misschien stikte ze in een bal van Henk.![]()
En ze moet nog iets magisch doen in de OP.
Ik dacht dat je een onverwacht spongasme had vanwege het lenteweerquote:
WTF is een spongasme?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een onverwacht spongasme had vanwege het lenteweer
Een samentrekking van een spontaan orgasmequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
WTF is een spongasme?
Please tell me all about it, want het klinkt goed
Oh gawd, dus we hadden mazzel dat jij daar op dat terras niet ging zitten Meg Ryannen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een samentrekking van een spontaan orgasme![]()
![]()
![]()
Best lekker heur
Je zou er weinig last van hebben gehad denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, dus we hadden mazzel dat jij daar op dat terras niet ging zitten Meg Ryannen?
Ik las inwekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben het nog even op me aan het laten inwerken....
We hadden nog 600km voor de boeg. Maar het was te kort om aan het idee te wennen. Ik moest er de hele vakantie aan denken. Als ik haar aankeek, dan zag ik zo'n spongasme op een Amsterdams terrasquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben het nog even op me aan het laten inwerken....
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef Laysa het volgende:
het had gekund in combi met de spongasmes van Elisa
Ik bedoel meer je verhaal er over...van die mevroiquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!
Ik ga jou nu voortaan ook met een schuin oogje in de gaten houden op een terras, bij alles wat je doetquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hadden nog 600km voor de boeg. Maar het was te kort om aan het idee te wennen. Ik moest er de hele vakantie aan denken. Als ik haar aankeek, dan zag ik zo'n spongasme op een Amsterdams terras
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, voor de praatjes ontstaan: ElisaB heeft géén spongasmes ik herhaal geen spongasmes!
Uhoh... is Henk nu nog wel veilig voor De Beeb, de 24e?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef ElisaB het volgende:
Wat is Henk toch een lekkertje heAls ik nog eens ga scheiden, dan werp ik me aan zijn voeten. Ik kan keigoed biertjes tappen, dus ik pas er he-le-maal
Owkee, nee, dan is dat helderquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoel meer je verhaal er over...van die mevroi
Echniequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga jou nu voortaan ook met een schuin oogje in de gaten houden op een terras, bij alles wat je doet
Henk is sterk. Tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
Uhoh... is Henk nu nog wel veilig voor De Beeb, de 24e?
Spongasme.quote:
quote:
Lijkt me ook awkward, zo midden op het terras klaarkomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Spongasmes klinken leuk. Alleen voor mannen lijkt het me onhandig.
Nee dat had je niet gevraagd, maar dat hindert niet heurquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
Kom je ook de 24e mei Laysa
Of had ik dat al gevraagd
quote:
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me ook awkward, zo midden op het terras klaarkomen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.
Dan kan ik Elies d'r melk even tijdig aan de kant zetten!
Is dat gezegd met hetzelfde accent als brommers kiek'n?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt er nog naast hoor, met ook een tussendeurtje.
Kunnen we helemaal sprintjes trekken
Nee pop, dan stond er wel trek'n.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat gezegd met hetzelfde accent als brommers kiek'n?
Hihi, nee, ik bedoel gewoon het songfestival in het algemeen.quote:
Oh nou succes de 24e, dan blijf je aan de gangquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij elk gek geluid wat Elies maakt gaan we vragen "Hebbie een spongasme?". Goed voor Rotterdamse les.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb mijn typo uit je post verbeterd. Zeg maar niks, Cat22.
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.quote:
Is een geluide gek een debiel in een klok?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.
Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eerst typen "Bij elke gekke piep die Elies maakt", maar toen bedacht ik me dat ze vast niet piept als ze spongasmes krijgt.
Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zoquote:
Wij gaan de 24e luisteren naar modulaties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee het maakte mij echt niet uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, is er bij jullie ook zo'n pak van jullie harten nu er geboekt is?
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht in Utrechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Dat was wel heel gezellig, ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nacht in Utrecht. Mooie tijden.
Daarom hoop ik vurig dat Benny komt, want die heb ik al wel 10 x gezien ofzo, en eens een aantal uur tv mee gekeken enzo, lekker gekquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ken ik heel veel mensen die komen al.
EN BEDANKTquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, maar tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je overleeft het zonder Benny ook hoor. Maar ik hoop ook dat ie komt. Want da's weer een ziel extra.
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kentquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, jij was er ook! Maar toen hebben we niet zoveel gepraattttt !
Goed om te wetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Greys het volgende:
Pat, binnen 5 minuten heb je het idee dat je ons allemaal kent.
We zijn zooooo makkelijk
Ach, we gaan de herkansing in de 24ste!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |