Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zoquote:
Wij gaan de 24e luisteren naar modulaties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik nooit. En dat houden we liever zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee het maakte mij echt niet uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, is er bij jullie ook zo'n pak van jullie harten nu er geboekt is?
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht in Utrechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Dat was wel heel gezellig, ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nacht in Utrecht. Mooie tijden.
Daarom hoop ik vurig dat Benny komt, want die heb ik al wel 10 x gezien ofzo, en eens een aantal uur tv mee gekeken enzo, lekker gekquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ken ik heel veel mensen die komen al.
EN BEDANKTquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik niemand ken! Behalve dat ik jou wel eens heb gemeet, in een ver grijs verleden!
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, maar tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Je overleeft het zonder Benny ook hoor. Maar ik hoop ook dat ie komt. Want da's weer een ziel extra.
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kentquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, jij was er ook! Maar toen hebben we niet zoveel gepraattttt !
Goed om te wetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Greys het volgende:
Pat, binnen 5 minuten heb je het idee dat je ons allemaal kent.
We zijn zooooo makkelijk
Ach, we gaan de herkansing in de 24ste!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veelquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kon best eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.
Ergens heb ik namelijk het idee dat we maar een paar uurtjes in die hotelkamers terecht komen
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
[..], maar dat vond ik juist fijn toen ik haar de eerste keer ontmoette, want dan vielen er geen ongemakkelijke stiltes
jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PatriQue, wij zijn best wel leuk (al zeg ik het zelf) en de 24e komt dat helemaal goed.
![]()
Ik vind het wel stoer dat je meteen al een nacht met mensen gaat logeren die je nog niet hebt gemeet.
Snurkerskamer voor jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderen
En je moet toch een beetje ondernemend zijn.. nieuwe sociale contacten zijn altijd leuk
Ehm.... geeeeen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, wat was dat nou voor duo (Zweden? Nee, Noorwegen?) met dat leuke nummer?
Ze begonnen elk aan de andere kant van een scherm (vorig jaar geloof ik zelfs) en hij had langig haar.
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Kijk even in het overzicht?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
Het was één van mijn grote favorieten en nu weet ik niet eens meer of het nou vorig jaar was of al twee jaar geledenDammit
Nee ik denk toch vorig jaar.
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..![]()
Toen kreeg ik weer een beetje de zenuwen toen we bij Vork aankwamen maar daar werd gelijk zoveel gepraat dat het ook snel weer over was.![]()
En dan te bedenken dat ik niemand ooit had gezien of gesproken , maar het is gewoon een gezellig klupke
Die heb ik gemist danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erik
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer overquote:
O ik dacht vorig jaar,quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
esf-landal-huisje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |