Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veelquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat op zich een klein wonder is als je me iets beter kent
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
[..]
Hij zegt "toen hebben WE niet veel gepraat", en dat is logisch want jij praat best veel.
Bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, is er bij jullie ook zo'n pak van jullie harten nu er geboekt is?
Je kon best eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn ja, maar ik heb er werkelijk geen halve minuut van wakker gelegen.
Ergens heb ik namelijk het idee dat we maar een paar uurtjes in die hotelkamers terecht komen
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
[..], maar dat vond ik juist fijn toen ik haar de eerste keer ontmoette, want dan vielen er geen ongemakkelijke stiltes
jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook zonder stiltes kan het ongemakkelijk zijn, maar dat was mijn eigen schuld toen
.
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PatriQue, wij zijn best wel leuk (al zeg ik het zelf) en de 24e komt dat helemaal goed.
![]()
Ik vind het wel stoer dat je meteen al een nacht met mensen gaat logeren die je nog niet hebt gemeet.
Snurkerskamer voor jou.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, daar maak ik me niet zo druk om.. en dat slapen.. ach... ik draai een keer en ik ben weg, dus heb geen last van anderen
En je moet toch een beetje ondernemend zijn.. nieuwe sociale contacten zijn altijd leuk
Ehm.... geeeeen ideequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, wat was dat nou voor duo (Zweden? Nee, Noorwegen?) met dat leuke nummer?
Ze begonnen elk aan de andere kant van een scherm (vorig jaar geloof ik zelfs) en hij had langig haar.
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Kijk even in het overzicht?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
Het was één van mijn grote favorieten en nu weet ik niet eens meer of het nou vorig jaar was of al twee jaar geledenDammit
Nee ik denk toch vorig jaar.
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erikquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet , ik voelde me eigenlijk vorig jaar gelijk op mijn gemak wel toen ik bij Cat aankwam en later in de auto met de songfestivalliedjes was ik best relaxed..![]()
Toen kreeg ik weer een beetje de zenuwen toen we bij Vork aankwamen maar daar werd gelijk zoveel gepraat dat het ook snel weer over was.![]()
En dan te bedenken dat ik niemand ooit had gezien of gesproken , maar het is gewoon een gezellig klupke
Die heb ik gemist danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar jij maakte niet zo'n vreselijk foute opmerking als Erik
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer overquote:
O ik dacht vorig jaar,quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
esf-landal-huisje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was in het esf-landal-huisje, we hebben het er niet meer over
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Sorry, Erik.
't komt door de lente.
En door haar *wijst naar ElisaB*
Ik suck de boel gewoon vacuum met mijn rietje, dan kan ie spetteren wat ie wilquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
Als je het gaat proberen de 24e, wel even waarschuwen van te voren hoor.
Dan kan ik Elies d'r melk even tijdig aan de kant zetten!
quote:
Mijn Greesj, wat doe je. Ik dacht dat we BFF's warenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Oh nou succes de 24e, dan blijf je aan de gang
Dat is een absolute zekerheid. Ik kom niet naar een ESF-iets als er niet in welke vorm dan ook Take me to your heaven klinkt.quote:
Nee, daar moet je echt een hoowmoow Erik onervaren voor zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, is er bij jullie ook zo'n pak van jullie harten nu er geboekt is?
Die heb ik er in gezet!quote:
Owja, momentquote:
Ik vind dit een rare zinquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ken ik heel veel mensen die komen al.
Melancholiekquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
En Troubadour lailalalaiiiiiiiiiiiiiilala er bij gezet!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Melancholiek! Ik krijg altijd een spongasme als ik die goed zing
.
Hebben wij datquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik kan het woord 'komen' nu ook niet meer normaal lezen
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben even de titel kwijt van een liedje
was een act van een dame en heer, 2 piano's.. iets met fire ofzo..
oostblok kwam ze vandaan, mevrouw had mooi lang haar, meneer leek op joris linzen.
Jaaa... grrr..kom er niet meer opquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!
Iets met veel rood en geel enzo. Ik zoek even!
Ik weet ook welke je bedoelt, maar geen idee hoe het nummer heetquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben even de titel kwijt van een liedje
was een act van een dame en heer, 2 piano's.. iets met fire ofzo..
oostblok kwam ze vandaan, mevrouw had mooi lang haar, meneer leek op joris linzen.
Kabouter plopquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!
Iets met veel rood en geel enzo. Ik zoek even!
Wat is het pedo liedje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef Cat22 het volgende:
DINGEDONGGGGGG!![]()
HALLELUUUUUUJAAAAAH!![]()
Dat pedo liedje (Erik weet wel welke ik bedoel)
J'aime la vie![]()
Alles voor 1990 eigenlijk.
Pedoliedje is Save your kisses for mequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het pedo liedje?![]()
De rest ga ik vast even in de lijst zetten!
Erik to the rescue.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pedoliedje is Save your kisses for me.
Oh dan staat ie er al inquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ow, die is é-nigquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Check!quote:
Making your mind UP!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef indaha het volgende:
Doet ook iemand dan dat dansje van die meisjes met dat rokje
Bucks Fizz of zoiets
OEH AH ochtendgymnastiek, OEH AH fanatiek!quote:
OEHHHHHH AHHHHHHHHHHHHH dzjust a little bitttttttquote:
Heb je die tekst al eens goed gelezen?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef indaha het volgende:
Doet ook iemand dan dat dansje van die meisjes met dat rokje
Bucks Fizz of zoiets
Jawelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Werkt dit zo?Nee zeker?
http://www.youtube.com/pl(...)PYcQ&feature=mh_lolz
| Forum Opties | |