Hemelsbreed mss net, zou kunnen, maar Airport is wat 'makkelijker' aan te rijden, gewoon twee lange rechte wegen vanaf Henk en vv. Bienvenue is wat meer naar het centrum, dus IETS drukker qua rijden en parkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens googel maps is het Bienvenue nog dichter bij Henk dan het Airport.
JEUJJJJJJJJJJquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Grees er is gratis WiFidat wordt dronken Fok!ken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Pat, karaoken zal ik morgen even vragenDan ben ik er toch.
Volgens mij is er geen karaoke apparaat, maar kan je wel meezingen door de microfoon met nummersquote:
Toevallig niet nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Cat, had jij heel toevallig TheaterMaMa ook een PM of DM gedaan al?
Anders doe ik het effe of hij ook even wil kijken hier waar hij wil slapen.
Gratis wifi, maar ik heb geen hippe foon.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
JEUJJJJJJJJJJ![]()
(Volgens mij heeft Bienvenue ook gratis wifi, dus dan kunnen we naar elkaar FOK!en van hotel naar hotel).
Haha.. dan moeten we wel door zijn naar de finale hoor, en wat drankjes op hebben.. Maar ik garandeer niet dat het dan mooi klinktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen karaoke apparaat, maar kan je wel meezingen door de microfoon met nummers
quote:
Manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Is theatermama een man?
Ik dacht een vrouw, afgaande op de naam.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Is theatermama een man?
Ik dacht een vrouw, afgaande op de naam.
Vooral gevoel, ik had ook een paar voors en tegens in mijn hoofd op een rijtje gezet en daar een soort van puntentelling van gemaakt, maar daar kwamen ze precies gelijk uit, dus dat hielp niet veel.quote:Maar wat zouden de redenen zijn waarom je naar Airport neigt?Gewoon nieuwsgierigheid
Dan moet je kijken naar wie de meeste keren 12 punten heeft gekregenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral gevoel, ik had ook een paar voors en tegens in mijn hoofd op een rijtje gezet en daar een soort van puntentelling van gemaakt, maar daar kwamen ze precies gelijk uit, dus dat hielp niet veel.
Ik wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gratis wifi, maar ik heb geen hippe foon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik doe eens gek (moet ook wel eens kunnen) Bienvenue!.
Dan maar een dagparkeerkaart en ff street view uit mijn kop leren
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel!
Nokia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik doe eens gek (moet ook wel eens kunnen) Bienvenue!.
Dan maar een dagparkeerkaart en ff street view uit mijn kop leren![]()
Et bienvenue á Bienvenue!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar..... ER IS NOG NIET GEBOEKT!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nu het allemaal meer geregeld is/gaat/worden/bijna/weetikniet/julliesnappenmewel heb ik er weer meer zin in.
Ik gok erop dat ik wat eet bij Henk ja.. Maar goed, ligt ook weer net aan mijn rooster voor die donderdag op school, anders neem ik snel een patatje ofzo op Groningen Centraal!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
Trouwens, nog even een 'moeilijke' vraag
Moeten jullie gewoon nog werken enzo de donderdag? Of komen jullie al wat vroeger?
En enig idee of je bij Henk wilt eten of niet? (Dat mag je ook nog een paar dagen voor de 24e zeggen trouwens hoor, gewoon nieuwsgierig)
Ik moet donderdagochtend nog werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
Moeten jullie gewoon nog werken enzo de donderdag? Of komen jullie al wat vroeger?
En enig idee of je bij Henk wilt eten of niet? (Dat mag je ook nog een paar dagen voor de 24e zeggen trouwens hoor, gewoon nieuwsgierig)
Ik doe niet aan tomtom'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Roger, Bienvenue valt ook echt mee met naar toe rijden
Je zit nu iets vóór het centrum en je hoeft er niet doorheen echtKan je geen tomtom lenen ofzo?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
NOM NOM!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende: Of gewoon een kapsalon halen in het centrum. Maar dan ga ik niet meer met jullie zoenen daarna
Oh, dan heb je zeker ook geen bonuskaart?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tomtom'sprivacyschenders.
Om dezelfde reden dat ik niet aan chipknips, ov-chips en "Telefoons-met-een-vertel-de-hele-wereld-waar-je-nú-bent-en-wat-je-daar-doet-apps" doe.
maar ik ben niet paranoïde![]()
Ok, dus ff alles op een rijtje:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh leuk![]()
Dan kan je ook nog even rustig inchecken enzo. En je kunt ook in de Mac eten ofzo hoor, als jullie niet bij Henk willen eten (of niet allemaal). Dus dat kan je later nog bepalen. Henk heeft ook gewoon een hamburger ofzo, je hoeft niet fancy schmancy te doen als je niet wilt. Of gewoon een kapsalon halen in het centrum. Maar dan ga ik niet meer met jullie zoenen daarna
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Roger, ik denk dat de check-in wel apart kan. Zeker als we de constructie vooraf al uitleggen.
Kijken we tzt wie hoe laat waar is en of er samen naar Henk gereisd kan worden.
Nope.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb je zeker ook geen bonuskaart?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar wie de meeste keren 12 punten heeft gekregen
Ik ben vanaf 's 7 uur morgens vrijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet donderdagochtend nog werken.![]()
Maar het idee is wel om daar rond een uur of 12 te vertrekken zodat we tegen drieën in ieder geval daar zijn. Of wat later, op een uurtje komt het ook niet aan. En het hangt ook af van de bezigheden van mijn reisgenoten natuurlijk.
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!quote:
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!![]()
![]()
Misschien moet ik wel werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?
JAAAAA!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Ja dan ben ik al klaar met mijn eerste werk , dan begint zij net wat een luxequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?
Nou dan ga ik nog wel even terug naar bed dan , anders haal ik 1 uu 's nachts of later nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!![]()
![]()
Ik duimquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Dat regelen we tzt dan wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En stel dat Takkie wel moet werken donderdag, halen jullie het dan allemaal wel qua helemaal nog hierheen rijden daarna enzo en op tijd zijn voor het songfestival?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat regelen we tzt dan wel.![]()
Takke is ook een kei in OV, when all else fails.
That's the spirit Erik!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindhoven-Rotterdam CS is in ieder geval met de trein 70 minuten. Valt allemaal wel mee.
Dat betekend voor het hele lijstje wat nu voor het bifi hotel staat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit Erik!![]()
Takke gaat trouwens morgen voor ons boeken.Hopelijk leest Theatermama voor die tijd nog mee hier.
Zorg maar dat je in ieder geval de middag vrij hebt. Dan pik ik je wel op en rijden we daarna door naar indaha.quote:
Geplande vakanties staan, dat weet je he? Ik heb in ieder geval nog nooit bij een nieuwe baas meegemaakt dat ik mijn geplande vakantie niet mocht opnemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
Ik zal het bij mijn arbeidsvoorwaarden meteen mee laten nemen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met die meet. Ben blij als het gewoon die dag is, ik ingecheckt ben, in de kroeg sta en aan een biertje zit terwijl ik take me to your heaven meeblèr.
Alvast sorry.
Ik ga heel goed luisteren hoe je het mee blèrt jaquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Takaiki het volgende:
Dan hoop ik dat Henk hem opzet voordat ik aan de zuip ga
dan slaap ik ook in Bien venue, moeten jullie nu al nog meer weten van mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Slaaplijstjes!
Airport hotel ( goed bereikbaar, gratis parkeren)
Greys
Tombolafan
Muis
Meneer Muis
Goodbye
Slapen in Bienvenue (met OV/taxi van en naar Henkie, parkeren bij hotel met dagkaart van 5 euro of gratis bij Henk - maar je mot wel eerst komen inchecken)
Takaiki
indaha
Tha_Erik
Cat22
PatriQue89
Steve
Roger_Epiales
Roger en Theatermamma denken nog na/zijn nog niet online geweest.
En dat waren ze volgens mij.
Dan moet ik even kijken of die (nog) beschikbaar is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan slaap ik ook in Bien venue, moeten jullie nu al nog meer weten van mij?
behalve dan dat ik een 1 persoonskamer prefereer
Ik schijnbaar ook, maar daar heb ik geen last vanquote:
Ja, voor de gezelligheid en budget enzoquote:
Oh ik dacht dat we in Showchat zaten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:18 schreef MissBliss het volgende:
GoedMet jou?
Ik heb wel zin in de meet[/ontopic 8-) ]
Mijn schuld! Want ik zag je posten en moest even 'Stevequote:Op woensdag 21 maart 2012 02:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we in Showchat zaten!. Sorry voor de offtopicheid.
ik wíst dat ik medestanders had!quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:30 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Maanvis, nu ik toch al offtopic bezig ben: ik zag ook nooit dat dat plaatje op het 'op slot, buit eruit'-bord een camera voor moest stellen. (Ik had zo'n bord in mn straat en zag het dus dagelijks!)
dan hoef ik dus niet meer te kiezen.quote:Verder: nee
Maar zowel jij als Steve komen naar de meet, dus dat is hartstikke ontopicquote:Op woensdag 21 maart 2012 02:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn schuld! Want ik zag je posten en moest even 'Steve' posten als reply
Ik ook; gadverquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Muis006 het volgende:
Oh hij doet het weer
Ik werd al angstaanjagend productief vandaag.
Drie uur Kleiweg?quote:
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoonquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef Muis006 het volgende:
Greys, Patrique vroeg of er gekaraoke'd kan worden bij Henk en ik weet niet of jij daar al op gereageerd hadmaar kan het, weet je dat?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur Kleiweg?
[..]
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoon
TEEK MIE ZTOE JOR HEFFEN!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur Kleiweg?
[..]
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoon
quote:
quote:
Spanning ende sensaaaatsie!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Takaiki het volgende:
En ¤ 34,- sparen om er te kunnen slapen ende ontbijten
Jou zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn PM doet het gewoon, dus het ligt vast aan jou zelf Cat.
Zal ik even duwen?quote:
Ik heb je evengoed geduwd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb mijn luier inmiddels verwisseld!
En dawast?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef Takaiki het volgende:
Neuh hoor, ze heeft alleen m'n naam genoteerd
Uiteraard.quote:
+1quote:
Ja goffer! Nu heb ik zin in jelly beans, maar er zitten 45 kilometer tussen mij en mijn beans.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet tacos
Vanavond dan he, nu eet ik jelly beans.
O dat ziet er goed uitquote:
Die ballen waren lekker manquote:
Had je een keigoed excuus gevonden voor vanmiddag?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ballen waren lekker man
Als Henk de 24e zorgt voor schoon vet, dan voorspel ik dat de ballen hard gaan
Staat het al in je agenda?quote:
Hmmm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Was weer gezelligggg dames.
Dus nu worden we allemaal op de bingo verwacht de 29e.
Muis, ben net thuis, kga ff snel eten en dan id mail kijken (en anders gewoon via de site boeken vanavond) Dus vanavond is het hoe dan ook geboekt (en geen bang voor geen plek, ze had meerdere kamers voor ons in optie). Ik bel er na het site boeken ff achteraan dat we naast elkaar wenschen!
En de bitterballen van Henk waren lekker ja
Jouquote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSSSSSS, TOMBOOOOO, GBBBBBBB....
We hebben geboekt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
We hebben geboekt
Oh, ik ben dus te laat? Moest alles zo stel op sprong?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
We hebben geboekt
Jij boefje!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus te laat? Moest alles zo stel op sprong?
Na 6 schalen bitterballen en een lage bloeddruk lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk. Maar ja... moest het proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij boefje!
Grees krijg je niet meer op de kast.
Wijven he?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik nietquote:
*wacht op de afmelding van Dirk*quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik niet
Homo's zijn gek op jouw dinges!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik niet
Een broodje kaas. Was ook héél goed te etenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Maar wat hebben GB, Maes en Elisab eigenlijk gegeten toen Greys alle bitterballen snel in d'r eentje naar binnen had gewerkt.
Vandaar dat je er niet was vanmiddag; ik maar bitterballen warm houden voor jequote:
Nou, je wilt niet weten wat er gebeurde. Die bitterballen waren nog niet genoeg, ze had ook nog eens broodje nodig om die krengen tussen te pletten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Maar wat hebben GB, Maes en Elisab eigenlijk gegeten toen Greys alle bitterballen snel in d'r eentje naar binnen had gewerkt.
Zal ik een kamertje voor je boeken naast de onze?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tssssk, ben je stiekem familie van Elies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Dat was een nieuw recept en ik wilde dat gewoon eens proberen, jahquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Nou, je wilt niet weten wat er gebeurde. Die bitterballen waren nog niet genoeg, ze had ook nog eens broodje nodig om die krengen tussen te pletten!
Echniequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Tssssk, ben je stiekem familie van Elies?
Die was ook al het vreetwerk aan het bestellen onder de noemer "Ja ZIJ *wijst naar mij* wil het zo graag"![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Heb je het gezien op FB?
Je terraskantoor wordt geregeld
Awwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Zit dus mobiel met baby van 10 weken op schoot
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Zit dus mobiel met baby van 10 weken op schoot
ze gaat om elf uur naar bed en voor die tijd doen we wat ze leuk vindtquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet die baby niet al lang naar bedOf werkt dat niet zo met babies?
Joh, ik wilde ze laten geloven dat Greys dat wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was een nieuw recept en ik wilde dat gewoon eens proberen, jah
[..]
EchnieDat zei ik alleen maar
Nou, dat valt wel mee! Maar dat was dus niet bij iedereen zo, volgens mij.quote:
Awwwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaat om elf uur naar bed en voor die tijd doen we wat ze leuk vindtnu is dat slapen op mij
Of twee dagen per week. Ben ik de andere twee dagen de jouwe en de vijfde dag nemen we vrij. En slapen? Kweeniequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
Ja! Drie dagen per week of vijf?
Want dan moet ik het morgen even op het huidige werk doorgeven, in het laatste geval
En waar slapen we dan?
Of dat gewoon thuis?
yessssssssquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Tomboooooooo we hebben een kamerttttt![]()
Nu moeten we wel!
En op die vrije dag gaan we zeker... bij Henk op het terras zitten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of twee dagen per week. Ben ik de andere twee dagen de jouwe en de vijfde dag nemen we vrij. En slapen? KweenieKan dat niet gewoon daar
Liggen stel ik voor. Van al dat werken word ik altijd best moe namelijk en mijn achterkantje moet ook bruinenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
En op die vrije dag gaan we zeker... bij Henk op het terras zitten?
Heb je Henk al toegevoegd op FB ook?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liggen stel ik voor. Van al dat werken word ik altijd best moe namelijk en mijn achterkantje moet ook bruinen
Zou Henk spiesjaal voor mij ook pakjes melk willen opnemen in het assortimentquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Heb je Henk al toegevoegd op FB ook?
Zodat je dan kunt facebooken of je bitterballen en een broodje mag, terwijl je je achterkantje ligt te bruinen? *smart thinking*
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakjequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou Henk spiesjaal voor mij ook pakjes melk willen opnemen in het assortiment
Maar wel met een rietje, denk ik zo!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakje
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wel met een rietje, denk ik zo!
Ik gaat 'm wel ff faxen morgenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakje
Ik heb trek in Henk zijn bitterballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, wel hèquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Dat zou bij jou een PIETSIE ongeloofwaardig overkomen...
Ow, die zijn er maar genoeg hoor. Ben er niet spiesjaal op zoek, maar je weet maar nooit waar je tegenaan loopt (of zou dat niet mogen van Maesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
Nou ja, aan de andere kant...
Ik heb je wel eens een foto zien posten van een kerel waar je geen nee tegen zou zeggen, meen ik me te herinneren
Als het van Maes mag, dan mag het van de beeb ook wel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het van Maes wel mag hoor. Als jij maar gelukkig bent enzo
Mag het van De Beeb ook?
Potver, dat was een lekker middagje.
Nu nog meer zin in 24 mei
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die zijn er maar genoeg hoor. Ben er niet spiesjaal op zoek, maar je weet maar nooit waar je tegenaan loopt (of zou dat niet mogen van Maes)
Eén bak, hè!quote:
Uhuh, anders pas ik niet meer in mijn vlagjurkie de 24equote:
Daarom, no worries voor jou!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, anders pas ik niet meer in mijn vlagjurkie de 24e
Hoewel, ik heb nog veiligheidsspelden aan de zijkant omdat ie te groot was, die kunnen nog los
Alleen voor d'r zelf! Niks delen, maar blijven kauwen.. op op op. Ik durf te wedden dat ze alle Haribo snoepjes gister heeft meegegrist en de roze koeken in d'r tasje heeft gegooid.quote:
Jonguhhhhhhhhhhhhh, ik rende zo hard naar buiten dat ik niet eens heb gezien of er uberhaupt Haribo zakjes wáren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen voor d'r zelf! Niks delen, maar blijven kauwen.. op op op. Ik durf te wedden dat ze alle Haribo snoepjes gister heeft meegegrist en de roze koeken in d'r tasje heeft gegooid.
Was de popcorntrick that's all...quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Wat was het voor iets snedigs?
Ik denk dat ik trouwens vannacht wakker ga liggen van het feit dat het slapen zomaar ineens geregeld is, ik ga in een groot zwart gat vallen
We bellen!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik al heeeeeeel lang niet meer gezien![]()
Je neemt aan dat ik je buiten sluit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja sluit me maar weer buiten
Mannen
Er zijn niet veel andere mogelijkheden schat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt aan dat ik je buiten sluit.
Vrouwen
Een trillend haartje in een wenkbrauw blijft me niet onopgemerkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Jij hebt ook aan een paar woorden genoeg he
Oeh jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Ach Muis, jij ligt in de kamer naast mij straks de 24e.
Dat kan Dirk niet zeggen
Eh... welquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zijn niet veel andere mogelijkheden schat.
LLquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilie? Ik ben in ontzag! Vol bewondering!
Allemaal voorpret en dus heel ontopicquote:
Oh wacht jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:15 schreef Steve het volgende:
Volgende week vrijdag kun je helemaal niet Erik.
edit: laat maar, het gaat over de zaterdag..
Dan is het ruk dat het op donderdagavond isquote:
Ja ik ook ,maar is wel erg verquote:
quote:Goedemiddag,
Ik zal zorgen dat jullie kamers met een tussendeur hebben.
Betalen kan bij aankomst. Bedankt en tot dan!
Kind Regardz
Sabina Corbo
Met mijn dikke stiftquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Acht uur
Elies wilde er ruim op tijd voor de deur liggen
* stilquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Elies, Henk appte me vanmiddag nog iets speciaal voor jou![]()
Het ging over dat het zo'n enorme poëet is en toen schreef ie:
Ik zal ff dichterlijk pieken voor je.
Even 1tje voor F*****:
Een ieder die Henk's ballen eet, kan meer drinken dan zij weet...
Met mosterd, mayo of met brood, geen sloten koffie zijn te groot.
*stil*
*mooi*
*PROEST*
quote:
Oh dan kan ik denk ik wel even langskomenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Acht uur
Elies wilde er ruim op tijd voor de deur liggen
Tranen met tuitenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik zei dat je er misschien wel een traantje om zou wegpinken.
Hij was daar van overtuigd.
Dus bij deze, ik heb het kunstwerk aan je overhandigd
Kijk maar, zou super leuk zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan kan ik denk ik wel even langskomen.
Jaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:54 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSSSSS
Weet je nog wat je vroeg over kamers met tussendeur, of dat kon?
[..]
Ja zin anquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he
Kunnen we 's nachts naar elkaar over hollen![]()
Als de meneer bepaalt dat de tussendeur dicht blijft mag dat ook hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zin an
ik moet het allen de meneer nog even vertellen
Hoi Pat! Jij ook nog steeds zin in?quote:
Daar kom je NU mee aan! Fijn weer, flauw!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:54 schreef Greys het volgende:
Weet je nog wat je vroeg over kamers met tussendeur, of dat kon?
[..]
Je kunt er nog naast hoor, met ook een tussendeurtje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar kom je NU mee aan! Fijn weer, flauw!
Ja, zonde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het ruk dat het op donderdagavond is![]()
Want kan me voorstellen dat je dan niet effe op en neer gaat rijden.
Fons en Gb voor de filmkusquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest het serieus vier keer lezen en overpeinzen
'Filmkus? Filmkus? Wie????'
Maar daarna besloot ik het op zijn Weerts te lezen.![]()
Filmkussen mogen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest het serieus vier keer lezen en overpeinzen
'Filmkus? Filmkus? Wie????'
Maar daarna besloot ik het op zijn Weerts te lezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |