Hemelsbreed mss net, zou kunnen, maar Airport is wat 'makkelijker' aan te rijden, gewoon twee lange rechte wegen vanaf Henk en vv. Bienvenue is wat meer naar het centrum, dus IETS drukker qua rijden en parkeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens googel maps is het Bienvenue nog dichter bij Henk dan het Airport.
JEUJJJJJJJJJJquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Grees er is gratis WiFidat wordt dronken Fok!ken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Pat, karaoken zal ik morgen even vragenDan ben ik er toch.
Volgens mij is er geen karaoke apparaat, maar kan je wel meezingen door de microfoon met nummersquote:
Toevallig niet nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Cat, had jij heel toevallig TheaterMaMa ook een PM of DM gedaan al?
Anders doe ik het effe of hij ook even wil kijken hier waar hij wil slapen.
Gratis wifi, maar ik heb geen hippe foon.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
JEUJJJJJJJJJJ![]()
(Volgens mij heeft Bienvenue ook gratis wifi, dus dan kunnen we naar elkaar FOK!en van hotel naar hotel).
Haha.. dan moeten we wel door zijn naar de finale hoor, en wat drankjes op hebben.. Maar ik garandeer niet dat het dan mooi klinktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen karaoke apparaat, maar kan je wel meezingen door de microfoon met nummers
quote:
Manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Is theatermama een man?
Ik dacht een vrouw, afgaande op de naam.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Is theatermama een man?
Ik dacht een vrouw, afgaande op de naam.
Vooral gevoel, ik had ook een paar voors en tegens in mijn hoofd op een rijtje gezet en daar een soort van puntentelling van gemaakt, maar daar kwamen ze precies gelijk uit, dus dat hielp niet veel.quote:Maar wat zouden de redenen zijn waarom je naar Airport neigt?Gewoon nieuwsgierigheid
Dan moet je kijken naar wie de meeste keren 12 punten heeft gekregenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral gevoel, ik had ook een paar voors en tegens in mijn hoofd op een rijtje gezet en daar een soort van puntentelling van gemaakt, maar daar kwamen ze precies gelijk uit, dus dat hielp niet veel.
Ik wel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gratis wifi, maar ik heb geen hippe foon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik doe eens gek (moet ook wel eens kunnen) Bienvenue!.
Dan maar een dagparkeerkaart en ff street view uit mijn kop leren
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wel!
Nokia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik doe eens gek (moet ook wel eens kunnen) Bienvenue!.
Dan maar een dagparkeerkaart en ff street view uit mijn kop leren![]()
Et bienvenue á Bienvenue!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar..... ER IS NOG NIET GEBOEKT!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nu het allemaal meer geregeld is/gaat/worden/bijna/weetikniet/julliesnappenmewel heb ik er weer meer zin in.
Ik gok erop dat ik wat eet bij Henk ja.. Maar goed, ligt ook weer net aan mijn rooster voor die donderdag op school, anders neem ik snel een patatje ofzo op Groningen Centraal!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
Trouwens, nog even een 'moeilijke' vraag
Moeten jullie gewoon nog werken enzo de donderdag? Of komen jullie al wat vroeger?
En enig idee of je bij Henk wilt eten of niet? (Dat mag je ook nog een paar dagen voor de 24e zeggen trouwens hoor, gewoon nieuwsgierig)
Ik moet donderdagochtend nog werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
Moeten jullie gewoon nog werken enzo de donderdag? Of komen jullie al wat vroeger?
En enig idee of je bij Henk wilt eten of niet? (Dat mag je ook nog een paar dagen voor de 24e zeggen trouwens hoor, gewoon nieuwsgierig)
Ik doe niet aan tomtom'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Roger, Bienvenue valt ook echt mee met naar toe rijden
Je zit nu iets vóór het centrum en je hoeft er niet doorheen echtKan je geen tomtom lenen ofzo?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
NOM NOM!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende: Of gewoon een kapsalon halen in het centrum. Maar dan ga ik niet meer met jullie zoenen daarna
Oh, dan heb je zeker ook geen bonuskaart?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tomtom'sprivacyschenders.
Om dezelfde reden dat ik niet aan chipknips, ov-chips en "Telefoons-met-een-vertel-de-hele-wereld-waar-je-nú-bent-en-wat-je-daar-doet-apps" doe.
maar ik ben niet paranoïde![]()
Ok, dus ff alles op een rijtje:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh leuk![]()
Dan kan je ook nog even rustig inchecken enzo. En je kunt ook in de Mac eten ofzo hoor, als jullie niet bij Henk willen eten (of niet allemaal). Dus dat kan je later nog bepalen. Henk heeft ook gewoon een hamburger ofzo, je hoeft niet fancy schmancy te doen als je niet wilt. Of gewoon een kapsalon halen in het centrum. Maar dan ga ik niet meer met jullie zoenen daarna
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Roger, ik denk dat de check-in wel apart kan. Zeker als we de constructie vooraf al uitleggen.
Kijken we tzt wie hoe laat waar is en of er samen naar Henk gereisd kan worden.
Nope.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb je zeker ook geen bonuskaart?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar wie de meeste keren 12 punten heeft gekregen
Ik ben vanaf 's 7 uur morgens vrijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet donderdagochtend nog werken.![]()
Maar het idee is wel om daar rond een uur of 12 te vertrekken zodat we tegen drieën in ieder geval daar zijn. Of wat later, op een uurtje komt het ook niet aan. En het hangt ook af van de bezigheden van mijn reisgenoten natuurlijk.
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!quote:
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!![]()
![]()
Misschien moet ik wel werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?
JAAAAA!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Ja dan ben ik al klaar met mijn eerste werk , dan begint zij net wat een luxequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?
Nou dan ga ik nog wel even terug naar bed dan , anders haal ik 1 uu 's nachts of later nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!![]()
![]()
Ik duimquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Dat regelen we tzt dan wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En stel dat Takkie wel moet werken donderdag, halen jullie het dan allemaal wel qua helemaal nog hierheen rijden daarna enzo en op tijd zijn voor het songfestival?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat regelen we tzt dan wel.![]()
Takke is ook een kei in OV, when all else fails.
That's the spirit Erik!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindhoven-Rotterdam CS is in ieder geval met de trein 70 minuten. Valt allemaal wel mee.
Dat betekend voor het hele lijstje wat nu voor het bifi hotel staat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit Erik!![]()
Takke gaat trouwens morgen voor ons boeken.Hopelijk leest Theatermama voor die tijd nog mee hier.
Zorg maar dat je in ieder geval de middag vrij hebt. Dan pik ik je wel op en rijden we daarna door naar indaha.quote:
Geplande vakanties staan, dat weet je he? Ik heb in ieder geval nog nooit bij een nieuwe baas meegemaakt dat ik mijn geplande vakantie niet mocht opnemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
Ik zal het bij mijn arbeidsvoorwaarden meteen mee laten nemen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met die meet. Ben blij als het gewoon die dag is, ik ingecheckt ben, in de kroeg sta en aan een biertje zit terwijl ik take me to your heaven meeblèr.
Alvast sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |