JAAAAA!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Ja dan ben ik al klaar met mijn eerste werk , dan begint zij net wat een luxequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur van huis om te gaan werken, iedere dag? Dus je kunt altijd uitslapen?
Nou dan ga ik nog wel even terug naar bed dan , anders haal ik 1 uu 's nachts of later nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik net de deur uit om te gaan werken!![]()
![]()
Ik duimquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel werken![]()
En dat zou mooi zijn, want dat betekent dat mijn sollicitatie van komende donderdag goed verloopt
Dat regelen we tzt dan wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En stel dat Takkie wel moet werken donderdag, halen jullie het dan allemaal wel qua helemaal nog hierheen rijden daarna enzo en op tijd zijn voor het songfestival?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat regelen we tzt dan wel.![]()
Takke is ook een kei in OV, when all else fails.
That's the spirit Erik!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindhoven-Rotterdam CS is in ieder geval met de trein 70 minuten. Valt allemaal wel mee.
Dat betekend voor het hele lijstje wat nu voor het bifi hotel staat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit Erik!![]()
Takke gaat trouwens morgen voor ons boeken.Hopelijk leest Theatermama voor die tijd nog mee hier.
Zorg maar dat je in ieder geval de middag vrij hebt. Dan pik ik je wel op en rijden we daarna door naar indaha.quote:
Geplande vakanties staan, dat weet je he? Ik heb in ieder geval nog nooit bij een nieuwe baas meegemaakt dat ik mijn geplande vakantie niet mocht opnemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
Ik zal het bij mijn arbeidsvoorwaarden meteen mee laten nemen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt nog wat met die meet. Ben blij als het gewoon die dag is, ik ingecheckt ben, in de kroeg sta en aan een biertje zit terwijl ik take me to your heaven meeblèr.
Alvast sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |