Ja goffer! Nu heb ik zin in jelly beans, maar er zitten 45 kilometer tussen mij en mijn beans.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet tacos
Vanavond dan he, nu eet ik jelly beans.
O dat ziet er goed uitquote:
Die ballen waren lekker manquote:
Had je een keigoed excuus gevonden voor vanmiddag?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ballen waren lekker man
Als Henk de 24e zorgt voor schoon vet, dan voorspel ik dat de ballen hard gaan
Staat het al in je agenda?quote:
Hmmm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Was weer gezelligggg dames.
Dus nu worden we allemaal op de bingo verwacht de 29e.
Muis, ben net thuis, kga ff snel eten en dan id mail kijken (en anders gewoon via de site boeken vanavond) Dus vanavond is het hoe dan ook geboekt (en geen bang voor geen plek, ze had meerdere kamers voor ons in optie). Ik bel er na het site boeken ff achteraan dat we naast elkaar wenschen!
En de bitterballen van Henk waren lekker ja
Jouquote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSSSSSS, TOMBOOOOO, GBBBBBBB....
We hebben geboekt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
We hebben geboekt
Oh, ik ben dus te laat? Moest alles zo stel op sprong?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
We hebben geboekt
Jij boefje!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus te laat? Moest alles zo stel op sprong?
Na 6 schalen bitterballen en een lage bloeddruk lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk. Maar ja... moest het proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij boefje!
Grees krijg je niet meer op de kast.
Wijven he?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik nietquote:
*wacht op de afmelding van Dirk*quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik niet
Homo's zijn gek op jouw dinges!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn dinges post hier mee. Die gaat wel mee, ik niet
Een broodje kaas. Was ook héél goed te etenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Maar wat hebben GB, Maes en Elisab eigenlijk gegeten toen Greys alle bitterballen snel in d'r eentje naar binnen had gewerkt.
Vandaar dat je er niet was vanmiddag; ik maar bitterballen warm houden voor jequote:
Nou, je wilt niet weten wat er gebeurde. Die bitterballen waren nog niet genoeg, ze had ook nog eens broodje nodig om die krengen tussen te pletten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Maar wat hebben GB, Maes en Elisab eigenlijk gegeten toen Greys alle bitterballen snel in d'r eentje naar binnen had gewerkt.
Zal ik een kamertje voor je boeken naast de onze?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tssssk, ben je stiekem familie van Elies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Dirkh het volgende:
Dat was een nieuw recept en ik wilde dat gewoon eens proberen, jahquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Nou, je wilt niet weten wat er gebeurde. Die bitterballen waren nog niet genoeg, ze had ook nog eens broodje nodig om die krengen tussen te pletten!
Echniequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Tssssk, ben je stiekem familie van Elies?
Die was ook al het vreetwerk aan het bestellen onder de noemer "Ja ZIJ *wijst naar mij* wil het zo graag"![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Heb je het gezien op FB?
Je terraskantoor wordt geregeld
Awwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Zit dus mobiel met baby van 10 weken op schoot
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Zit dus mobiel met baby van 10 weken op schoot
ze gaat om elf uur naar bed en voor die tijd doen we wat ze leuk vindtquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet die baby niet al lang naar bedOf werkt dat niet zo met babies?
Joh, ik wilde ze laten geloven dat Greys dat wasquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was een nieuw recept en ik wilde dat gewoon eens proberen, jah
[..]
EchnieDat zei ik alleen maar
Nou, dat valt wel mee! Maar dat was dus niet bij iedereen zo, volgens mij.quote:
Awwwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaat om elf uur naar bed en voor die tijd doen we wat ze leuk vindtnu is dat slapen op mij
Of twee dagen per week. Ben ik de andere twee dagen de jouwe en de vijfde dag nemen we vrij. En slapen? Kweeniequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
Ja! Drie dagen per week of vijf?
Want dan moet ik het morgen even op het huidige werk doorgeven, in het laatste geval
En waar slapen we dan?
Of dat gewoon thuis?
yessssssssquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Tomboooooooo we hebben een kamerttttt![]()
Nu moeten we wel!
En op die vrije dag gaan we zeker... bij Henk op het terras zitten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of twee dagen per week. Ben ik de andere twee dagen de jouwe en de vijfde dag nemen we vrij. En slapen? KweenieKan dat niet gewoon daar
Liggen stel ik voor. Van al dat werken word ik altijd best moe namelijk en mijn achterkantje moet ook bruinenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
En op die vrije dag gaan we zeker... bij Henk op het terras zitten?
Heb je Henk al toegevoegd op FB ook?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liggen stel ik voor. Van al dat werken word ik altijd best moe namelijk en mijn achterkantje moet ook bruinen
Zou Henk spiesjaal voor mij ook pakjes melk willen opnemen in het assortimentquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Heb je Henk al toegevoegd op FB ook?
Zodat je dan kunt facebooken of je bitterballen en een broodje mag, terwijl je je achterkantje ligt te bruinen? *smart thinking*
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakjequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou Henk spiesjaal voor mij ook pakjes melk willen opnemen in het assortiment
Maar wel met een rietje, denk ik zo!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakje
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wel met een rietje, denk ik zo!
Ik gaat 'm wel ff faxen morgenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk het, voor jou wel. Al hebbie kans dat het dan in een glas zit ipv in een pakje
Ik heb trek in Henk zijn bitterballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja, wel hèquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Dat zou bij jou een PIETSIE ongeloofwaardig overkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |