Ik ga heel goed luisteren hoe je het mee blèrt jaquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Takaiki het volgende:
Dan hoop ik dat Henk hem opzet voordat ik aan de zuip ga
dan slaap ik ook in Bien venue, moeten jullie nu al nog meer weten van mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Slaaplijstjes!
Airport hotel ( goed bereikbaar, gratis parkeren)
Greys
Tombolafan
Muis
Meneer Muis
Goodbye
Slapen in Bienvenue (met OV/taxi van en naar Henkie, parkeren bij hotel met dagkaart van 5 euro of gratis bij Henk - maar je mot wel eerst komen inchecken)
Takaiki
indaha
Tha_Erik
Cat22
PatriQue89
Steve
Roger_Epiales
Roger en Theatermamma denken nog na/zijn nog niet online geweest.
En dat waren ze volgens mij.
Dan moet ik even kijken of die (nog) beschikbaar is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan slaap ik ook in Bien venue, moeten jullie nu al nog meer weten van mij?
behalve dan dat ik een 1 persoonskamer prefereer
Ik schijnbaar ook, maar daar heb ik geen last vanquote:
Ja, voor de gezelligheid en budget enzoquote:
Oh ik dacht dat we in Showchat zaten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:18 schreef MissBliss het volgende:
GoedMet jou?
Ik heb wel zin in de meet[/ontopic 8-) ]
Mijn schuld! Want ik zag je posten en moest even 'Stevequote:Op woensdag 21 maart 2012 02:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we in Showchat zaten!. Sorry voor de offtopicheid.
ik wíst dat ik medestanders had!quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:30 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Maanvis, nu ik toch al offtopic bezig ben: ik zag ook nooit dat dat plaatje op het 'op slot, buit eruit'-bord een camera voor moest stellen. (Ik had zo'n bord in mn straat en zag het dus dagelijks!)
dan hoef ik dus niet meer te kiezen.quote:Verder: nee
Maar zowel jij als Steve komen naar de meet, dus dat is hartstikke ontopicquote:Op woensdag 21 maart 2012 02:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn schuld! Want ik zag je posten en moest even 'Steve' posten als reply
Ik ook; gadverquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:47 schreef Muis006 het volgende:
Oh hij doet het weer
Ik werd al angstaanjagend productief vandaag.
Drie uur Kleiweg?quote:
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoonquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef Muis006 het volgende:
Greys, Patrique vroeg of er gekaraoke'd kan worden bij Henk en ik weet niet of jij daar al op gereageerd hadmaar kan het, weet je dat?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur Kleiweg?
[..]
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoon
TEEK MIE ZTOE JOR HEFFEN!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uur Kleiweg?
[..]
Volgens mij niet een karaoke apparaat, maar Pat mag vast wel even met Charlotte meejengelen door de microfoon
quote:
quote:
Spanning ende sensaaaatsie!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Takaiki het volgende:
En ¤ 34,- sparen om er te kunnen slapen ende ontbijten
Jou zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn PM doet het gewoon, dus het ligt vast aan jou zelf Cat.
Zal ik even duwen?quote:
Ik heb je evengoed geduwd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb mijn luier inmiddels verwisseld!
En dawast?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef Takaiki het volgende:
Neuh hoor, ze heeft alleen m'n naam genoteerd
Uiteraard.quote:
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |