Wie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Geen hond die Johnny Logan noemt he.
Die man is ook gewoon overrated
M'n hond zei het net wel. Maar die kan niet typen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Geen hond die Johnny Logan noemt he.
Die man is ook gewoon overrated
Ik heb geen hond.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n hond zei het net wel. Maar die kan niet typen.
Dat bedoel ik.quote:
True that.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Let's face it, op een Songfestivalavond zakt de sfeer meteen in bij een Logan nummer
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zit al die clipjes nog eens te beluisteren, maar wat was Lena d'r Satellite eigenlijk godsgruwelijk lelijk gezongen![]()
Hoi hoi hoiquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
Ik snap deze niet maar moet reageren want actief topic in mijn MyAT
Oeh ja, die moet er ook in, want seksehquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Oh Taken by a stranger is ook wel leuk
.
quote:
Wat tof!quote:
Sambaballenquote:
Die hebben ontmoet, liiiiiiiive op de Zaanse Schans tijdens de persdagquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat tof!Dit kende ik helemaal niet.
Whisky on the rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrocksquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh greys wat was ookalweer dat leuke liedje van die groep jongens die dat zongen, maar wat origineel eigenlijk door iemand anders gezongen zou worden die toen overleden is?
Ik denk 2010 of 2011. Denemarken, zweden, noorwegen?
Dat geloof ik gelijk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben ontmoet, liiiiiiiive op de Zaanse Schans tijdens de persdag
Ze waren geweldig!
[..]
Whisky on the rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrocks
Jaquote:
Die was geweldig!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Cee komt ook.
Cee kan namelijk niet beslissen. Dus doe ik dat maar.
En je kunt onmogelijk die middag vrij maken/nemen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik weet het nog niet. Als ik iets wil doen, wil ik het goed doen en niet halfbakken laat aankomen, stressen en tijdens de aftiteling alweer weg moeten. Dubiooooo.
Niet onmogelijk, maar er staat een deadline die dag waar ik voor verantwoordelijk ben, plus carpool ik met m'n collega's, die ik dan ook nog eens met de bus naar huis moet sturen omdat ik er met de auto vandoor ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je kunt onmogelijk die middag vrij maken/nemen?
Hahaha, die zit ik net op te zoeken!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
This boy is going to be a vision in turqoise velvet...
De commentator
Doet Cee dat ook voor jou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Cee komt ook.
Cee kan namelijk niet beslissen. Dus doe ik dat maar.
Neen. Ik mag zelf dubben.quote:
Maar als je dat zo ruim op tijd zegt, dan kunnen ze dat busritje voor één keer vast wel begrijpenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet onmogelijk, maar er staat een deadline die dag waar ik voor verantwoordelijk ben, plus carpool ik met m'n collega's, die ik dan ook nog eens met de bus naar huis moet sturen omdat ik er met de auto vandoor ben.
Volgens mij van 9 tot 23.15 uur ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
Hoe laat begint de Halve Finale eigenlijk? 8 uur of 9 uur?
Hmmm. Oké. Dus als we op tijd weg zijn op m'n werk en ik m'n collega om kwart over 6 af gooi dan kan ik er rond half 8 zijn, in theorie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij van 9 tot 23.15 uur ofzo.
Geregeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmmm. Oké. Dus als we op tijd weg zijn op m'n werk en ik m'n collega om kwart over 6 af gooi dan kan ik er rond half 8 zijn, in theorie.
Oké, maar onder voorbehoud, want ik blijf een autist die beren op de weg ziet en niet van enge grote vreemde menigtes houdt.quote:
Greys is de enige die groot is, en niemand is eng.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, maar onder voorbehoud, want ik blijf een autist die beren op de weg ziet en niet van enge grote vreemde menigtes houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |