Heel vaak de laatste dagen jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Hebben jullie ook dat je niet op FB kan?
Geen last van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Hebben jullie ook dat je niet op FB kan?
Jij hebt een immobiele laptop?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan dus wel mobiel fb-en maar niet op mn laptop
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk he.... moet deze er ook in.![]()
![]()
![]()
He Greys?
Als pauze-act, zeg maar.
OMGOMGOMGquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk he.... moet deze er ook in.![]()
![]()
![]()
He Greys?
Als pauze-act, zeg maar.
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt een immobiele laptop?
Och, zou ik ook hebben als ik mijn pc op schoot nam.quote:
Het wordt een dolle boel! Als ik een vingerplant win, dan krijgen jullie allemaal een stekkiequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
OMGOMGOMG![]()
Ik zet hem er gewoon stiekem tussen
Oh en HenkPietKlaasWim gaat ook mee bingoën bij Henk donderdag![]()
Ik zit zoooo te twijfelen of ik toch kom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt een dolle boel! Als ik een vingerplant win, dan krijgen jullie allemaal een stekkie
Absoluut nietquote:
Ga vast het hotel uitproberen danquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit zoooo te twijfelen of ik toch kom.![]()
Bingo!
Maar dan moet ik rechtstreeks vanuit mijn werk, en dan ben ik 2 uur onderweg. En anderhalf uur terug. Damn.
Maar ik heb minipoezzies!quote:
quote:
Welterusten , ik ga ook slapen .quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en
voor als er een rustig moment invalt, of nodig is.![]()
Nu slapen.
welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |