Ik wil het rustig doen, maar dan doe ik wel het damesgedeelte (luister je goed Greys), anders komen er ongelukken vanquote:
Oh mooi! Dan gooi ik af en toe een linkje neer met wat ik in de lijst heb staanquote:
Jawel johquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]anders durft ik niet meer naar Henkie
Welk jaar was dat eigenlijk, ik vond die knullen geweldig toenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het rustig doen, maar dan doe ik wel het damesgedeelte (luister je goed Greys), anders komen er ongelukken van
'91?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Welk jaar was dat eigenlijk, ik vond die knullen geweldig toen
Huuuuquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel joh
Ik red je wel![]()
Wees maar vereerd, ik had geen vriendschapsverzoek
Jij bent echt goed met lijstjes zegquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Werkt dit zo?Nee zeker?
http://www.youtube.com/pl(...)PYcQ&feature=mh_lolz
Nee 1981 gelukkigquote:
Geen zorgen; het was een spontasme, maar dat durfde ze eerst niet te zeggen, maar nu wel, want we zijn heel open en modern in de EFS-meet-chat; we hebben zelfs hoowmoows hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Goodbye het volgende:
anders durft ik niet meer naar Henkie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent echt goed met lijstjes zeg
Een sponwattes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; het was een spontasme, maar dat durfde ze eerst niet te zeggen, maar nu wel, want we zijn heel open en modern in de EFS-meet-chat; we hebben zelfs hoowmoows hier
quote:
hihihihi.quote:
We rukken wel wat harder.quote:
Waar zie je een Fons?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
Wie is Fons?
ik zit op een trage leen-laptop dus ik lees niet terug
En facebook loopt vast
Die horen er absoluut bij. Tenminste, ik weet eigenlijk niet wie Nicole isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog heeeeeeeel veel toffe Eurovisienummers mis
Nicole? Of ook een beetje mutserig? Nee he, die hoort er wel bij toch?
En Dana?
DANAAA!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog heeeeeeeel veel toffe Eurovisienummers mis
Nicole? Of ook een beetje mutserig? Nee he, die hoort er wel bij toch?
En Dana?
Dat is een euh... nogal opvallende klant van Henk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
Wie is Fons?
ik zit op een trage leen-laptop dus ik lees niet terug
En facebook loopt vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |