Deze:quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten , ik ga ook slapen .![]()
Ik kan Umberto Tozzi niet vinden op het songfestival van 1987, ik weet niet hoe jullie zo snel aan die filmpjes komen
quote:
Geweldig,en zo snelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze:
Heel makkelijk: Tozzi Raf Eurovision intypen.
Toegevoegd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef indaha het volgende:
Mogen alleen maar winnaars ?
Anders graag Umberto Tozzi met Gente di mare ( jeugdsentiment)
Dan zou ik tickets kopen, al zou het Eurovisie dan in weetikveelwaar zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, als Frankrijk ooit Garou stuurt! Omg! Dat zou
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik tickets kopen, al zou het Eurovisie dan in weetikveelwaar zijn
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Dies leuk ende vrolijck.quote:
Ik was heilig overtuigd dat ze zouden gaan winnen, zat met m'n cassetterecorder klaar om het op een bandje op te nemen (het werd op radio 2 of zo live uitgezonden).quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie jeugdsentiment:![]()
ik was destijds een beetje verliefd op Koen Wauters
Nee, onthouden en aan ons leren (in de pauze van de bingoooooooo)quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ken het dansje van Frizzle Sizzle nog. Moet ik me zorgen maken?
Dan ga je maar aan de redbull, no way dat je daar om half tien in gaat zitten stortenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
BTW het is net half tien geweest en ik ben echt KAPOT, alsof het midden in de nacht is
Dat belooft wat voor de 24e
Same here. Dus ik ga slapen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef tombolafan het volgende:
BTW het is net half tien geweest en ik ben echt KAPOT, alsof het midden in de nacht is
Dat belooft wat voor de 24e
Will do!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, onthouden en aan ons leren (in de pauze van de bingoooooooo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |