quote:ABC
Cancelled
Charlie's Angels
Man Up
Pan Am
Work It!
Ending
Desperate Housewives (final season)
Renewed
Rookie Blue (summer 2012)
Slecht
Body of Proof
Cougar Town
Missing
The River
Matig
Last Man Standing
Goed
Castle
Happy Endings
Private Practice
Once Upon a Time
Revenge
Suburgatory
The Middle
Heel goed
Grey's Anatomy
Modern Family
quote:CBS
Cancelled
How To Be a Gentleman
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Slecht
A Gifted Man
Unforgettable
Matig
CSI: NY
CSI: Miami
Goed
Rules of Engagement
Heel goed
Two And A Half Men
quote:FOX
Cancelled
Allen Gregory
I Hate My Teenage Daughter
Terra Nova
Ending
House
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
The Simpsons
Heel Slecht
Alcatraz
Slecht
Breaking In
Fringe
The Finder
Matig
Bob's Burgers
Napoleon Dynamite
Raising Hope
Goed
Bones
The New Girl
Goed/Heel Goed
Glee
quote:NBC
Cancelled
Free Agents
Prime Suspect
The Playboy Club
Ended
Chuck
Renewed
Grimm
Smash
Heel Slecht
Bent
Harry's Law
Slecht
Awake
Chelsea, Are You There?
Matig
30 Rock
Up All Night
Whitney
Redelijk
Community
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
Heel goed
The Office
quote:CW
Ending
One Tree Hill (final season)
Heel slecht
Ringer
Slecht
Hart of Dixie
Nikita
Matig
Gossip Girl
Redelijk/Matig
90210
Redelijk
The Secret Circle
Goed
Supernatural
Heel Goed
The Vampire Diaries
quote:AMC
Renewed
Breaking Bad (2012)
Hell on Wheels
Mad Men (returns March 25th 2012)
The Killing (returns April 1st 2012)
The Walking Dead (2012)
quote:ABC Family
Cancelled
The Nine Lives of Chloe King
Renewed
Make It or Break It (returns March 26th 2012)
Melissa & Joey (returns May 30th2012)
Pretty Little Liars (returns June 5th 2012)
The Secret Life of the American Teenager (returns March 26th 2012)
?
Switched At Birth (airing season 1.5)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns summer 2012)
?
Breakout Kings (airing season 2)
quote:HBO
Ended
Eastbound & Down
Entourage
Cancelled
Bored to Death
Hung
Luck
Renewed
Boardwalk Empire (2012)
Curb Your Enthusiasm
Game of Thrones (returns April 3rd 2012)
The Ricky Gervais Show (returns April 20th 2012)
Treme (2012)
True Blood (returns June 24th 2012)
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication
Dexter (renewed for 2 seasons - September 2012)
Episodes (returns July 1st 2012)
Homeland (returns September 30th 2012)
House of Lies
Nurse Jackie (returns April 8th 2012)
Shameless (2013)
The Big C (returns April 8th 2012)
The Borgias (returns April 8th 2012)
Weeds (returns July 1st 2012)
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (2012)
Covert Affairs (2012)
Fairly Legal (returns March 16th 2012)
Psych (2012)
Royal Pains (2012)
Suits (returns July 16th 2012)
White Collar (returns June 12th 2012)
In Plain Sight (returns March 16th 2012)
quote:FX
Ended
Rescue Me
Renewed
American Horror Story (2012)
Archer
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
Justified (2013)
Louie (returns June 28th 2012)
Sons of Anarchy (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
The League (returns September 2012)
quote:Syfy
Ending
Eureka (final season starts April 2012)
Renewed
Alphas (returns summer 2012)
Being Human (2013)
Haven (returns summer 2012)
Warehouse 13 (returns summer 2012)
?
Sanctuary
quote:TNT
Cancelled
Memphis Beat
Men Of Certain Age
Ending
The Closer (summer 2012)
Renewed
Falling Skies (returns June 17th 2012)
Leverage (returns July 15th 2012)
Rizzoli & Isles (returns June 5th 2012)
?
Southland (airing season 4)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (return June 2012 - 2 seasons ordered - 26 episodes)
South Park (2013 - 4 seasons ordered)
Workaholics (returns May 29th 2012)
?
Tosh.0 (airing season 4)
Ugly Americans (airing season 2)
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (2012 - 10 episodes)
quote:Starz
Renewed
Boss (2012)
Magic City
Spartacus: Blood and Sand
?
Torchwood: Miracle Day
quote:Lifetime
Renewed
Drop Dead Diva (returns June 2012)
?
Army Wives (airing season 6)
quote:MTV
Renewed
Awkward (2012)
Teen Wolf (2012)
quote:CTV
Renewed
Flashpoint (2012)
Vorige topic Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(---). Bent (NBC)
02(01). Ringer (CW)
03(02). Body of Proof (ABC)
04(03). A Gifted Man (CBS)
05(08). Harry's Law (NBC)
06(05). The River (ABC)
07(06). Cougar Town (ABC)
08(04). Are You There, Chelsea? (NBC)
09(09). Breaking In (FOX)
10(10). Unforgettable (CBS)
11(11). Alcatraz (FOX)
--------------------------------------------
12(12). The Finder (FOX) >> pas weer terug in april op de vrijdag, geen goed teken
13(13). Hart of Dixie (CW)
14(---). Awake (NBC)
15(---). Missing (ABC)
Nummer 1 t/m 11 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 12 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nikita, Fringe, CSI: Miami, Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Ik zat te twijfelen of ik de pilot zou kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Bent op NBC is gelijk ook al een dode mus, met een 1.0 rating als première score.
Nieuwe nummer 1 in de top 15 dus.
Ctrl+F The Gladesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:37 schreef IV_Xample het volgende:
weet iemand of the glades nog doorgaat eigenlijk?
Renewed
The Glades (returns summer 2012)
hahaha sorry, had ik helemaal overheen gelezen, mijn excuses, maar fijn dat het doorgaatquote:
Bent is zelfs naar beneden gesteld naar 0.8quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Bent op NBC is gelijk ook al een dode mus, met een 1.0 rating als première score.
Nieuwe nummer 1 in de top 15 dus.
Zonde van Awake, de serie voldoet zeker wel aan mijn verwachtingen. Wel weer typisch dat de Amerikanen massaal afhaken wanneer er weer eens een kwaliteitsserie verschijnt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef lelouch het volgende:
Goed werkDuidelijk overzicht!
Verrast me dat Awake het zo slecht doet. Ik heb hem zelf nog niet gekeken, maar het lijkt me juist een kwaliteits-serie.
Verbaast me ook dat Person of Interest renewed is. Ik vond dat maar een saaie serie, elke aflevering was hetzelfde![]()
Ben benieuwd wat er met Fringe gaat gebeuren! Als ze het nu afronden kan ik er goed mee leven.
Al is een vijfde seizoen natuurlijk ook welkom.
Aan de titels van de laatste 2 afleveringen van dit seizoen moet ik helaas concluderen dat Fringe geen 5 seizoen krijgt want aflevering 21 heeft Endgame Part 1 en aflevering 22 Endgame Part 2 als titel helaas en heel zonde maar we hebben pech denk ik.quote:
Zolang er geen woord van Fox is, is er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef kenwel het volgende:
[..]
Aan de titels van de laatste 2 afleveringen van dit seizoen moet ik helaas concluderen dat Fringe geen 5 seizoen krijgt want aflevering 21 heeft Endgame Part 1 en aflevering 22 Endgame Part 2 als titel helaas en heel zonde maar we hebben pech denk ik.
Vanaf waar gaat het de goede kant op dan? Ik ben gekomen tot aflevering 8, toen ben ik ermee gestopt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Person of Interest begon redelijk dertien in een dozijn, maar heeft zich inmiddels opgewerkt tot een prima serie! Voor mij misschien wel de beste nieuwkomer van dit televisie seizoen.
Ik kon aan de trailer van Awake al zien dat dit keihard ging floppen, want te moeilijk/vaag voor de gemiddelde kijker.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef lelouch het volgende:
Goed werkDuidelijk overzicht!
Verrast me dat Awake het zo slecht doet. Ik heb hem zelf nog niet gekeken, maar het lijkt me juist een kwaliteits-serie.
Verbaast me ook dat Person of Interest renewed is. Ik vond dat maar een saaie serie, elke aflevering was hetzelfde![]()
Ik denk dat het nu wel over en uit is voor Awake (1.0 rating, -20%) en Missing (1.4 rating, -12%) geef ik nog 1 aflevering voordat ze definitief in het bovenste gedeelte van de lijst komen te staan.quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Bent (NBC)
02(02). Ringer (CW)
03(03). Body of Proof (ABC)
04(04). A Gifted Man (CBS)
05(05). Harry's Law (NBC)
06(14). Awake (NBC)
07(09). Breaking In (FOX)
08(08). Are You There, Chelsea? (NBC)
09(06). The River (ABC)
10(07). Cougar Town (ABC)
11(10). Unforgettable (CBS)
12(11). Alcatraz (FOX)
--------------------------------------------
13(15). Missing (ABC)
14(12). The Finder (FOX) >> pas weer terug in april op de vrijdag, geen goed teken
15(13). Hart of Dixie (CW)
Nummer 1 t/m 12 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 13 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nikita, Fringe, Raising Hope, CSI: Miami, Up All Night en Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Nee ze wilden 2seizoenen. Nu was dat pas officieelquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was al een hele tijd bekend tho. Al na een paar afleveringen
Nee hoor al een tijdje eerderquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee ze wilden 2seizoenen. Nu was dat pas officieel
Vreemd dat nu op FB de renewal pas vermeld wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Nee hoor al een tijdje eerder
On February 1, 2012, it was renewed for a second season.[2]
twitter:MichaelAusiello twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:00:52Breaking: Fox Renews GLEE, NEW GIRL and RAISING HOPE http://t.co/LveOaDZr reageer retweet
Fringe zal ongeveer 50/50 zijn en is niet meer afhankelijk van de ratings. Gaat er nu om of Warner Bros. de show goedkoop genoeg aan Fox kan aanbieden, zodat zij er nog winst op kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:05 schreef Aniron het volgende:
Fringe en The River mogen van mij wel even doorgaan. Enig idee of Once Upon A Time een tweede seizoen gaat krijgen?
ook een shockerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Tweek het volgende:
Game of Thrones is vernieuwd voor een derde seizoen: http://www.deadline.com/2(...)-season/#more-254652
Enigszins wel eigenlijk.quote:
Cancelled
Allen Gregory
Breaking In
Terra Nova
Ending
House
Renewed
American Dad
Bones
Cleveland Show
Family Guy
Glee
New Girl
Raising Hope
The Simpsons
Heel Slecht
Alcatraz
Heel Slecht/Slecht
The Finder
Slecht
Fringe
Matig
Bob's Burgers
Napoleon Dynamite
Goed
Touch
quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Bent (NBC)
02(02). Ringer (CW)
03(14). Awake (NBC)
04(03). Body of Proof (ABC)
05(04). A Gifted Man (CBS)
06(05). Harry's Law (NBC)
07(06). The River (ABC)
08(07). Cougar Town (ABC)
09(08). Are You There, Chelsea? (NBC)
10(10). Unforgettable (CBS)
11(11). Alcatraz (FOX)
12(12). The Finder (FOX)
---------------------------------------------------------
13(15). Missing (ABC)
14(---). Fringe (FOX)
15(13). Hart of Dixie (CW)
Nummer 1 t/m 11 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 12 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nikita, CSI: Miami, Up All Night en Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
Is het nou al bekend of er nog een tweede seizoen van Alcatraz gaat komen?
Zou jammer zijn, vind het namelijk een prima serie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nee.
Wordt pas in mei bekendgemaakt, maar reken er maar niet op.
http://www.upcoming-movie(...)or-season-5-renewal/quote:TNT looks to renew LAPD cop drama Southland for a fifth season.
According to Variety, TNT, who would not comment, are in negotiations and almost at a done-deal level for a fifth season of the Ann Diderman-created crime drama series, staring Michael Cudlitz, Shawn Hatosy, Regina King and Ben McKenzie.
Show exec produced by John Wells, Christopher Chulack and Jonathan Lisco, looks to land 13 more episodes, after the fourth season ended in March.
Southland averaged 1.3 million viewers in the 18-49 year-old demographic, while the 25-54 demo landed 1.4 million.
Lucy Liu, who guest-starred last season, is not expected to return for the new season.
Niet iedereen in Amerika is het daar mee eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, vind het namelijk een prima serie.
Dat was toch al begin dit jaar duidelijk??quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
SOUTHLAND Gets Ready For Season 5 Renewal
[..]
http://www.upcoming-movie(...)or-season-5-renewal/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het. Ik vind dat deze serie echt een goed einde verdient. Daarnaast hoop ik op Hart of Dixie en eigenlijk ook Ringer. Het zijn niet de beste series, maar het is vervelend als er zomaar een einde komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zie FOX nog wel een verrassing uit de hoed toveren, met House exit en Terra Nova al gecancelled, moeten ze (behoudens Bones en Glee) toch nog iets renewen. Zou me niet verbazen als Fringe nog een 5e en laatste seizoen krijgt.
Kan het me niet meer herinneren, maar ik ben iigquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat was toch al begin dit jaar duidelijk??
Hier ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren, maar ik ben iigmee!
Wel goede finale van seizoen. Maar kan ook kwa verhaal einde serie zijn. Nog even afwachtenquote:Op maandag 16 april 2012 09:18 schreef byah het volgende:
CSI Miami doet het niet zo goed zeker? De laatste aflevering van het seizoen gisteren gezien en er werd zo goed als een einde aan geschreven.
Viel mij vorige week ook al op. Normaal trekken ze het verhaal altijd door naar het volgende seizoen maar nu was en de "normale" verhaallijn afgesloten en leken alle persoonlijke verhaallijnen ook tot een einde te komen, vond ik niet echt iets voor wanneer je een nieuw seizoen van plan bent te gaan produceren.quote:Op maandag 16 april 2012 09:18 schreef byah het volgende:
CSI Miami doet het niet zo goed zeker? De laatste aflevering van het seizoen gisteren gezien en er werd zo goed als een einde aan geschreven.
Ook al is het vaker zo geweest. Einde seizoen in een kroeg met z'n allen. Ook bij CSI NYquote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef MWP het volgende:
[..]
Viel mij vorige week ook al op. Normaal trekken ze het verhaal altijd door naar het volgende seizoen maar nu was en de "normale" verhaallijn afgesloten en leken alle persoonlijke verhaallijnen ook tot een einde te komen, vond ik niet echt iets voor wanneer je een nieuw seizoen van plan bent te gaan produceren.
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:50:58Just heard Leila Gerstein's Season 2 pitch for HART OF DIXIE. Gonna be good... reageer retweet
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:51:47Big news for Gossip Girl viewers coming soon. Minds blown... reageer retweet
Is er werkelijk nog iemand die dat kijkt? Elke aflevering lijkt wel een herhaling..quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef kawotski het volgende:
[..]
Is er werkelijk nog iemand die dat kijkt? Elke aflevering lijkt wel een herhaling..
Ik hoop dat het een renewal voor een 6e en final season betreft (GG). Dat verdient die serie wel. Al zijn het maar 13 episodes zoals OTH dit jaar.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Cpt.Awesome het volgende:
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:50:58Just heard Leila Gerstein's Season 2 pitch for HART OF DIXIE. Gonna be good... reageer retweet
twitter:JoshSchwartz76 twitterde op maandag 16-04-2012 om 21:51:47Big news for Gossip Girl viewers coming soon. Minds blown... reageer retweet
Person of Interest doet het érg goed. Enige hit samen met Once Upon a Time.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alle pilots hebben we nu wel gehad voor dit seizoen en weer is het een jaar zonder echte grote nieuwe hits.
Ik denk dat alleen American Horror Story het voor de maatstaven van een kabelzender het verdomd goed heeft gedaan, maar een gescripte serie die een echte hit is hebben we dit jaar weer niet gezien.
Bijzonder genoeg merkt CBS daar helemaal niks van. Blijkbaar weten zij toch zo goed te schedulen en te promoten dat breaks weinig effect hebben.quote:De vermoeidheid bij de kijker is ieder jaar wel goed te merken, want bij het begin van een seizoen van 20+ afleveringen nemen de ratings vergeleken met voorgaande seizoen toe, maar halverwege begint dat toch weer snel in te zakken.
Over de kwestie van kwaliteit > kwantiteit.. Tja, dat werkt nou eenmaal niet op network television.quote:Ik begin dan ook steeds meer een voorkeur te krijgen voor 13-afleverige seizoenen, in plaats van 20 of meer afleveringen waar het verhaal al snel begint in te zakken of toch fillers zijn.
Dan toch maar de kabel manier, kwaliteit over kwantiteit.
Een serie vind ik meer pas een hit als ze toch rond een 4.0 rating scoren. PoI en OUaT zitten meer rond de 3.0 rating, op zich (heel) goed, maar de scores van bepaalde series van enkele jaren terug wordt nog maar moeilijk gehaald. The Big Bang Theory en Modern Family zijn pas echte voorbeelden van hits.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Person of Interest doet het érg goed. Enige hit samen met Once Upon a Time.
[..]
Bijzonder genoeg merkt CBS daar helemaal niks van. Blijkbaar weten zij toch zo goed te schedulen en te promoten dat breaks weinig effect hebben.
Daarnaast zal ook zeker meespelen dat men tijdens de wintermaanden nou eenmaal vaker TV kijkt dan tijdens de lente en zomer.
De belangrijkste oorzaak van afname in kijkcijfers is natuurlijk DVR en internet, niemand kijkt meer live, tenminste niet om aan de eisen van Nielsen te voldoen. Men neemt het op, kijkt het later en spoelt de reclames door --> je telt niet mee.
[..]
Over de kwestie van kwaliteit > kwantiteit.. Tja, dat werkt nou eenmaal niet op network television.
Als men naar 13 afleveringen per seizoen wil, zal er een enorm grote toename moeten zijn in series.
Denk ook niet dat de acteurs er erg blij mee zijn als ze na 13 afleveringen geen vast werk meer hebben.
Wat New Girl betreft: de scheduling is erg grillig geweest. De eerste 12 afleveringen zijn ongelooflijk rommelig uitgezonden. De afleveringen sindsdien zijn gewoon stabiel in de ratings.
Tegenwoordig zijn er nog maar zeer weinig series die zo kunnen scoren. Zelfs grote hits als Grey's Anatomy zijn de afgelopen jaren sterk gedaald. >4.0 is gewoon bijna niet meer te halen, zeker niet met Live+SD ratings. In de DVR ratings is te zien dat er wel degelijk veel shows nog winst boeken, maar daar wordt niet veel naar gekeken door de netwerken, het wordt slechts gebruikt als marketing.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Een serie vind ik meer pas een hit als ze toch rond een 4.0 rating scoren. PoI en OUaT zitten meer rond de 3.0 rating, op zich (heel) goed, maar de scores van bepaalde series van enkele jaren terug wordt nog maar moeilijk gehaald. The Big Bang Theory en Modern Family zijn pas echte voorbeelden van hits.
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Meh, er zijn momenteel gewoon geen goede series. Paar jaar geleden had je nog series als Lost, Prison Break etc. Dat heb je nu gewoon niet. Allemaal bagger op een paar na. De meeste serie die ik kijk zijn series met 4-5 seizoenen achter de rug, alle nieuwe zijn allemaal net niet series
-Californicationquote:
twitter:JWFRINGE twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:02:40Monday!!! This week should be a verrrry good week... Go Fringe. reageer retweet
F(r)ingers crossed!twitter:JWFRINGE twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:06:27@kurtblaine_ We will get news this week. We feel really positive. reageer retweet
Dit ruimt wel lekker op zo!quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Bent (NBC)
02(---). Best Friends Forever (NBC)
03(---). NYC 22 (CBS)
04(02). Ringer (CW)
05(03). Awake (NBC)
06(04). Body of Proof (ABC)
07(05). A Gifted Man (CBS)
08(06). Harry's Law (NBC)
09(13). Missing (ABC)
10(07). The River (ABC)
11(08). Cougar Town (ABC)
12(09). Are You There, Chelsea? (NBC)
13(10). Unforgettable (CBS)
14(11). Alcatraz (FOX)
15(12). The Finder (FOX)
---------------------------------------------------------
Nummer 1 t/m 15 worden zo goed als zeker gecanceld
GCB, The Secret Circle, Fringe, Hart of Dixie, Nikita, CSI: Miami, Up All Night en Whitney liggen op dichte afstand van nummer 15.
Goede grap, als je een beetje om je heen kijkt zie je dat er genoeg kwaliteitsseries zijn. Lost of Prison Break heeft daar echter nooit toe behoort.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Meh, er zijn momenteel gewoon geen goede series. Paar jaar geleden had je nog series als Lost, Prison Break etc. Dat heb je nu gewoon niet. Allemaal bagger op een paar na. De meeste serie die ik kijk zijn series met 4-5 seizoenen achter de rug, alle nieuwe zijn allemaal net niet series
hopelijk een goed eindequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef Goofoyou het volgende:
Fringe krijgt een laatste 5e seizoen van 13 afleveringen!
http://tvline.com/2012/04/26/fringe-renewed-for-season-5/
Al gecancelled inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef Akilla het volgende:
Is er iets bekend over blue mountain State? Of is die gecancelled?
Grappig dat Lost altijd als een van de beste series werd gezien tot het afgelopen was.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:50 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Goede grap, als je een beetje om je heen kijkt zie je dat er genoeg kwaliteitsseries zijn. Lost of Prison Break heeft daar echter nooit toe behoort.
Oh ja, je hebt helemaal gelijk! Gelukkigquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lucky, Tgw is al vernieuwd voor 22 afl , tijdje terug had ik dat gepost
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef Goofoyou het volgende:
Fringe krijgt een laatste 5e seizoen van 13 afleveringen!
http://tvline.com/2012/04/26/fringe-renewed-for-season-5/
Is halverwege maart al gerenewed voor een 4e seizoenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is nog niets bekend over The Good Wife toch? Zondag wordt de laatste ep van dit seizoen alweer uitgezonden.
Het feit dat men het bijna twee jaar na het aflopen van deze serie het nog over het einde heeft, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grappig dat Lost altijd als een van de beste series werd gezien tot het afgelopen was.
Ik vond het einde prachtig om eerlijk te zijn. Je moet alleen wel goed opletten om het door te hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het feit dat men het bijna twee jaar na het aflopen van deze serie het nog over het einde heeft, zegt genoeg lijkt mij.
Wat was volgens jou toe te schrijven aan "magie"?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef NotYou het volgende:
Het einde was afschuwelijk, het hele zesde seizoen eigenlijk. Maakte de opbouw van eerdere seizoenen niet waar en deed alles af met een imo erg zwak "Magie, that's what."![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd, de eerste 5 seizoenen kan ik gerust met waardering herkijken maar daarbij doe ik dan wel alsof het direct daarna gecanceld is en de verkrachting die seizoen 6 heet nooit heeft plaatsgevonden
Precies. Ik was nog een paar dagen onder de indruk na de finale. Al moet ik zeggen dat ik het de eerste keer dat ik het laatste seizoen keek ook niet begrepen had. Ik dacht bijvoorbeeld dat die tempel in S06 er 'ineens' was. Bij een complete rewatch bleek dat die tempel in eerdere seizoenen regelmatig genoemd werd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Wat was volgens jou toe te schrijven aan "magie"?
Krijg een beetje het idee dat ook jij onder de groep valt die het einde niet helemaal begrepen hebt. Vond het zelf namelijk ook voor de characters een zeer, zeer sterk einde. Emotioneel bijna perfect.
Gewoon nog een keer gaan kijken vanaf S01E01 inclusief alle extra's en zonder onderbrekingen. Het is het meer dan waardquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Friday12 het volgende:
om even eerlijk te zijn snapte ik het einde van lost niet
De zender na het bekijken van de kijkcijfersquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef cool15 het volgende:
wie bepaalt eigenlijk of een serie goed is, want zoals ik het zie ben ik niet echt met de OP eens
Het belangrijkste is de A18-49 rating. Dit is het percentage kijkers tussen 18 en 49 jaar van het totaal aantal kijkers in die leeftijdsgroep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef cool15 het volgende:
wie bepaalt eigenlijk of een serie goed is, want zoals ik het zie ben ik niet echt met de OP eens
thxquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de A18-49 rating. Dit is het percentage kijkers tussen 18 en 49 jaar van het totaal aantal kijkers in die leeftijdsgroep.
Die groep is de belangrijkste doelgroep van de reclames, waar de zenders hun geld aan verdienen.
Total viewers is zo goed als irrelevant, aangezien daar ook mensen jonger dan 18 en ouder dan 49 bij worden meegenomen, terwijl de reclames daar niet op gericht zijn.
Zie tvbythenumbers.zap2it.com voor ratings en wat meer informatie er over.
quote:Amerikanen keren tv zenders de rug toe
Het kijken naar reguliere televisiezenders wordt door steeds meer keuze in communicatiemiddelen, zoals tablets, youtube en downloaden steeds minder gedaan. Dat beeld is nu ook in de Verenigde Staten al bevestigd.
In de VS zijn de kijkcijfers dit voorjaar dan ook drastisch gedaald voor vrijwel alle programma's en dat komt niet zozeer doordat men naar andere kanalen zapt maar omdat de kijker andere dingen gaat doen. Voor zenderbazen in Europa net zo'n zorgelijke tendens als voor die in Amerika.
Twintig procent minder kijkers
Het is vooral de voor adverteerders cruciale groep 18 tot 49-jarigen, de groep die het gemakkelijkst geldt zou besteden en dus voor adverteerders het interessantst is, die juist steeds minder op de ouderwetse manier televisie kijkt. De commerciële zenders zoals ABC en FOX verloren volgens metingen zeker twintig procent van de kijkers. CBS deed het wel wat minder slecht en NBC verloor maar een paar procent. Ondanks dat Amerikanen dus zowat een hele werkweek voor de beeldbuis doorbrengen, kijken ze er wel steeds minder op naar reguliere televisiestations.
Vrees van zenderbazen
De daling van kijkcijfers heeft grote financiële gevolgen want omroepen moeten nu al nieuwe contracten met adverteerders voor het volgende seizoen sluiten en daarbij spelen de huidige kijkcijfers een grote rol. Ook in Europa valt het op dat met name commerciële zenders vrezen voor het verliezen van de normale televisiekijker. De Vlaamse commerciële zenders hebben al eens aangegeven in on demand diensten juist een bedreiging te zien voor hun voortbestaan, omdat dan straks bijna niemand meer naar reguliere programma's met reclameblokken zal kijken.
Bron: http://www.totaaltv.nl/ni(...).T5whM16Myvk.twitter
quote:HBO renews 'Girls,' 'Veep'
HBO is giving two new comedies a second season.
Writer Lena Dunham’s caustic NYC comedy Girls and the Washington D.C.-based political comedy Veep starring Julia Louis-Dreyfus will both return for another round.
Neither of the recently launched shows has popped in the ratings, though both have been well received by critics. Girls has averaged 3.8 million viewers across all repeats and viewing platforms and Veep has tallied 3.7 million. The comedies will have 10 episodes each in their second seasons.
Bron
Jammer, maar wel fijn dat ze zelf stoppen ipv dat we met een cliffhanger achter blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Flashpoint eindigt na seizoen 5 (13 afleveringen), hebben de makers zelf besloten. Er zijn dan in totaal 75 afleveringen gemaakt. Laatste seizoen komt in het najaar op de buis op CTV.
Yeah.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
90210, supernatural en vampire diaries officieel vernieuwd door CW volgens tnbythenumbers
Ik volg het niet maar soms kan een serie maar beter stoppen omdat ie anders te lang gaat duren. En dan neem ik als voorbeeld Gossip Girlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef Goofoyou het volgende:
Leuk voor supernatural, maar hoe lang kan die serie nog doorgaan zegBen weer opnieuw begonnen en ben nu bij s3 en moet straks nog meer gaan inhalen haha. Volgensmij zijn ze dan alweer bij s8. Had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar gelukkig wel
Is er al iets bekend over Hart of Dixie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
90210, supernatural en vampire diaries officieel vernieuwd door CW volgens tnbythenumbers
Still awaiting official word on their fates at The CW are Gossip Girl, Nikita, The Secret Circle, Ringer and Hart of Dixie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over Hart of Dixie?
Hahaha ja de beruchte Gossip Girlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik volg het niet maar soms kan een serie maar beter stoppen omdat ie anders te lang gaat duren. En dan neem ik als voorbeeld Gossip Girl
jaquote:
Dat is echt een super serie. Vrij harde, realistische serie over politieagenten in LA. Met drama met goeie karakters, cynische straathumor, dilemma's bij politiewerk en actie.quote:
De verhaallijnen die de detectives hebben is vaak een case of the week, de rest patrouilleren de straten van LA en de focus ligt daar dan ook meer bij de dagelijkse meldingen die ze krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Southland een case of the week serie?
Southland is echt een van de betere series van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, ik ga het eens proberen. Zal er pas over een jaar aan toekomen maar t gaat op de lijst
Niet echt. Natuurlijk heeft elke ep wel een of meerdere kleinere onderwerpen die in de ep worden afgerond, maar de verhaallijnen (met name de persoonlijke van de agenten) lopen behoorlijk door de eps heen. Wat absoluut geen reden is om niet middenin de serie in te springen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Southland een case of the week serie?
http://www.deadline.com/2(...)-abc-if-abc-cancels/quote:EXCLUSIVE: Cougar Town is very much on the bubble but a possible cancellation by ABC would not necessarily spell the end of the underrated comedy about a group of wine-loving friends. I’ve learned that TBS has been in talks with Cougar Town producer ABC Studios about potentially picking up the series starring Courteney Cox if ABC ends up canceling it.
Midden in een serie ermee beginnen is voor mij als serie-junk echt not done. Ik begin bij het begin, ik kijk iedere aflevering en het liefst per seizoen tegelijk. En als het enigszins toegevoegde waarde heeft kijk ik na ieder seizoen de dvd extra's voor de optimale experiencequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet echt. Natuurlijk heeft elke ep wel een of meerdere kleinere onderwerpen die in de ep worden afgerond, maar de verhaallijnen (met name de persoonlijke van de agenten) lopen behoorlijk door de eps heen. Wat absoluut geen reden is om niet middenin de serie in te springen natuurlijk
En zo moet het ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Midden in een serie ermee beginnen is voor mij als serie-junk echt not done. Ik begin bij het begin, ik kijk iedere aflevering en het liefst per seizoen tegelijk.
Zoals AlwaysHappy al zei hoef je die de komende week niet te verwachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het nou toch wel tijd worden dat er een grote golf renewals of cancelations aankomt hoor. Ik hou er niet van als een seizoen afgelopen is en ik hoor dan pas of het al dan niet doorgaat.
Dat is wel redelijk goed nieuws.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Nieuws over de mogelijke renewals van 30 Rock, Parks & Rec en Community:
http://tvline.com/2012/05(...)ation-short-seasons/
Zekers. NBC lijkt dus toch een beetje naar het cable-model toe te gaan door zo'n beetje alle comedies een 13 episode order te geven.quote:
Ik zie inderdaad veel laatste seizoenen voor volgend jaar. Ik was trouwens vergeten dat Damages vanaf 11 juli ook het laatste seizoen gaat uitzenden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Volgend seizoen zal er wel meer stoppen gok ik zo. The Good Wife krijgt denk ik geen 5e seizoen met deze kijkcijfers. Enkel renewed dit jaar om de 88 episodes te halen voor Syndication. Private Practice zal dan ook wel wegvallen net als Gossip Girl. Fringe stopt dan ook. Grey's begint ook al te verouderen net als Bones en Criminal Minds dus die zie ik in de komende 2 jaar ook wel stoppen. Etc
Die kijk ik ook ja! Wel jammer dat die stopt ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel laatste seizoenen voor volgend jaar. Ik was trouwens vergeten dat Damages vanaf 11 juli ook het laatste seizoen gaat uitzenden.
zoals s1quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil een nieuwe Dark Angel.
(maar dan zonder al te veel mutaties)
ik zie 1 jaar staan. Zal wel kloppen verder, maar wacht nog even op de bevestiging van Lawrence zelfquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Cougar town naar TBS voor 2 jaar en gecanceld op ABC volgens tvline
Ze blunderden begin dit jaar nog met de renewal van Happy Endings. Een zeldzaam foutje, maar ze zijn dus niet foutloosquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op Twitter werd eerst 2 jaar aangegeven. Dat is later gecorrigeerd naar 1 jaar. Tvline heeft nog nooit iets fout gepost dus
community had toch al vrijwel zeker een order van 13 eps gekregen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
30 Rock hernieuwd voor laatste seizoen, Parks and Rec en Community nog onzeker
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:46 schreef criminal_mind het volgende:
En nog een
Once Upon a Time' Renewed by ABC for a Second Season
Once Upon A Time executive producer and co-creator Adam Horowitz just tweeted the following:
It's official -- #OnceUponATime has been picked up for season 2. Thank you all so much for watching, we're beyond thrilled to continue on!
http://tvbythenumbers.zap(...)econd-season/133486/
http://tvline.com/2012/05/11/the-cw-renews-nikita-for-season-3/quote:The CW has picked up spy thriller Nikita for a third season.
http://tvline.com/2012/05/11/happy-endings-renewed/quote:And now for some truly a-mah-zing news: ABC has (as expected) renewed Happy Endings for a 22-episode third season.
Zit er wel in. The CW heeft 5 nieuwe drama's een een pick up gegeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yay voor hart of Dixie. Gossip Girl dan toch gecanceld dit jaar?
0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.
Wat natuurlijk ook in het voordeel pleit voor Nikita t.o.v. TSC is dat ze beide geen goede pairing met TVD waren, maar Nikita vorig jaar betere ratings had en toen op het nippertje renewed werd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.
Ringer zal sowieso gecancelled worden, denk niet dat GG al gecancelled wordt, kans is wel groot dat ze renewed worden voor een 13 episode season en daar ben ik het dan wel mee eens:
Ah ik loop iets achter, ben nog mn twitter timeline aan het inhalen na een aflevering van PoIquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Secret circle is ook renewed. Gezien CW 5 nieuwe series heeft besteld zie ik het voor GG somber in. Misschien idd als midseason replacement voor 13 afleveringen als final season. Kwaliteit is prut momenteel maar ik gun het geen cliffhanger series finale..
Druk schema voor the CW dan, TSC dan toch ook zeker wel 13 episodes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah officieel gg vernieuwd final season!
Hij doet het goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Damn, volgend jaar 4 shows van Josh Schwartz op the CW.
Begint Abrams-achtige praktijken te vertonen
quote:
Ja. Staat er al sinds donderdagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:07 schreef loezzzje het volgende:
Is er al iets bekend over Greys Anatomy?
Crap, Pan Am is dus voorbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:13 schreef criminal_mind het volgende:
Update 3: As expected, ABC has renewed 'Don't Trust The B----- in Apt. 23' for a second season.
Update 2: and for those who need ABC confirmation that 'Pan Am,' 'Missing' and 'The River' are canceled, you have it.
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:26 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Crap, Pan Am is dus voorbij. Jammer, dat vond ik juist een leuke serie, niet teveel nadenken maar gewoon blik op oneindig.
Ik had ook op meer gehooptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:24 schreef loezzzje het volgende:
Geen 1 serie die ik kijk is gecancelled, damnNou maar hopen dat er niet te veel goeie nieuwe series bij komen want ik kijk al zo veel
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had ook op meer gehooptHad toch wel verwacht dat er minstens 1 uit het rijtje Private Practice, 90210, Nikita en Gossip Girl gecanceld zou worden. Maar ik begrijp dat alles een vol seizoen krijgt behalve Gossip Girl.
Heel goed nieuws dat Parenthood, Parks & Rec en Community renewed zijn!
Best jammer inderdaad. Was toch wel benieuwd waar het precies heenging.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
Awake![]()
![]()
Niet dat het verrassend is, maar toch..
PP inderdaad 13 afleveringen ; en het word waarschijnlijk het laatste seizoen. Kate Walsh heeft maar een contract getekend voor 13 afleveringen en heeft aangegeven na die tijd te willen stoppen. Daarnaast zijn de kijkcijfers niet meer heel erg goed ; dus ze stoppen waarschijnlijk na seizoen 6. Wel blij dat ze een final season krijgen! Verder zijn er qua series die ik kijk ook weinig gestopt. Alleen OTH en Desperate stoppen dit jaar. Terwijl er wel series bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?
Hart of Dixie-topic!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Ik vond de pilot echt heel slecht maar ze zeggen dat het daarna beter wordt. Toch maar eens proberen van de zomer.quote:
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingen
Oh ik dacht echt dat het maanden terug al definitief wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.
quote:ABC
Cancelled
Charlie's Angels
Cougar Town (moving to TBS)
GCB
Man Up
Missing
Pan Am
The River
Work It!
Ending
Desperate Housewives
Renewed
Body of Proof
Castle
Don't Trust the B---- in Apt. 23
Grey's Anatomy
Happy Endings
Last Man Standing
Modern Family
Once Upon a Time
Private Practice
Revenge
Rookie Blue (summer 2012)
Scandal
Suburgatory
The Middle
quote:CBS
Cancelled
A Gifted Man
CSI: Miami
How To Be a Gentleman
NYC 22
Rob
Unforgettable
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
CSI: NY
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Two And A Half Men
Goed
Rules of Engagement
Cancelled
Alcatraz
Allen Gregory
Breaking In
Napoleon Dynamite
Terra Nova
The Finder
Ending
House
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show
Family Guy
Fringe (final season)
Glee
New Girl
Raising Hope
The Simpsons
Touch
quote:NBC
Cancelled
Awake
Bent
Best Friends Forever
Chelsea, Are You There?
Free Agents
Harry's Law
Prime Suspect
The Playboy Club
Ended
Chuck
Renewed
30 Rock (final season)
Community
Grimm
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
Smash
The Office
Up All Night
Whitney
Tot nu toe één fout in mijn overzicht. Van Body of Proof was ik zeker dat het gecanceld zou worden, maar krijgt toch nog een derde seizoen.quote:CW
Cancelled
Ringer
The Secret Circle
Ending
One Tree Hill
Renewed
90210
Gossip Girl (final season)
Hart of Dixie
Nikita
Supernatural
The Vampire Diaries
Heel slecht
The L.A. Complex
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat slecht met de CSI'tjes? Goede zaak
Finally. Tijd voor een frisse windquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik zit te bedenken maar volgens mij is alles renewed wat ik kijk. Wat is er nog over?
Thanks. Zitten echt series tussen waarvan ik zelfs nog nooit van heb gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/
Was toch ook wel redelijk zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat een serie het na tien jaar wel verdient om een 'echt' einde aan het verhaal te krijgen waar een seizoen naar toegewerkt kan worden... best zonde.
Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
Nu ook al NYC 22. Ik was daar nog niet aan begonnen maar het leek me wel interessant.
en op de vrijdag ook nog! Dus geen concurrentie meer van Big Bang Theoryquote:
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aanquote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Viel tegen, heel voorspelbaar allemaal.
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh ja, dat geloof ik meteen, maar toch sprak het me aan
He tof! bedankt voor de tip. Ik heb een tijd lang veel series gekeken, maar nu staat me dat weer een beetje tegen. Om je een idee te geven van wat ik echt kijk:quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet kennen, Rookie Blue heeft ongeveer dezelfde opzet qua verhaal. Begint binnekort al aan seizoen 3
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
Nu vond ik een politieserie + New York wel een aansprekend idee, dus ik zal eens even gaan kijken naar de tip die jij me daar geeft
Ook een goede serie inderdaad. Zeker voor NYC fans. Vooral het tweede seizoen is erg sterk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dan zal je Blue Bloods waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen. Tweede seizoen daarvan is net afgelopen.
Secret Circle & Ringer hadden niet de beste kijkcijfers dus ik snap het welquote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef SilverBrooke het volgende:
CW Cancelled the Secret circle en Ringer. Renewed Hart of Dixie, Gossip Girl en 90210....
Zijn ze gek geworden daar? Beetje jammer dit
Laatst en net nog gekeken, maar nog niks kunnen vinden over een derde seizoen.quote:
SC zal ik niet missen. Heksen zijn toch niet echt mijn ding. HoD heb ik gister het 1ste seizoen van gedownload (volgens mij is vanavond de finale). Heb inmiddels 2 afleveringen gezien en ik moet zeggen, het is best vermakelijk. Dus dat hele seizoen ff in de zomer kijken en dan kan ik in de herfst aansluiten bij de rest met seizoen 2.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Secret Circle had de beste lead-in possible op the CW in de vorm van Vampire Diaries, en daalde tot dezelfde cijfers als Hart of Dixie die ''groeide'' qua kijkcijfers uit Gossip Girl, een heel wat mindere lead-in. Erg jammer voor de fans dus ; maar qua kijkcijfers snap ik het best. Persoonlijk zie ik ook liever series als HoD op tvNu ga ik het eerste seizoen van de zomer maar eens bekijken nu ik weet dat het renewed is.
GG is puur vernieuwd omdat het een ''veteran'' serie is, die ook internationaal vrij bekend is.
Mja, Revenge, ik weet niet, ik heb daar de 1e aflevering van gezien, maar het greep mij niet. Ik zat echt te wachten tot die aflevering af was gelopen merkte ik dus volgens mij is die serie niet aan mij besteedt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar niet echt zon grote hit geweest volgens mij. Dan komen Once Upon a time en Revenge er nog het meest bij in de buurt. New Girl ook wel.
USA Network heeft niet het geld om iedere serie een lang seizoen te geven, dus meestal houdt het op bij 10-13 afleveringen. Burn Notice is dan weer een uitzondering met 18 afleveringen, maar scoort dan ook veel beter.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:18 schreef loezzzje het volgende:
Suits is idd ook heel leuk. Volgende maand begint het weer, alleen weet ik niet of dat dan seizoen 2 is of de 2de helft van seizoen 1. Aangezien er nog maar 10 afleveringen zijn uitgezonden.
Ok thanks. Das dus ook weer helderquote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
USA Network heeft niet het geld om iedere serie een lang seizoen te geven, dus meestal houdt het op bij 10-13 afleveringen. Burn Notice is dan weer een uitzondering met 18 afleveringen, maar scoort dan ook veel beter.
Suits gaat dan ook binnenkort met het tweede seizoen beginnen.
AHS is de moeite ja? Want die heb ik staan, maar nog geen enkele aflevering van gekekenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Enige nieuwe series van dit tv-seizoen die me echt bij zal blijven is American Horror Story, waar ik in eerste instantie niks van verwachtte, maar uiteindelijk boeide het me vanaf de eerste aflevering. En natuurlijk niet te vergeten de uitmuntende acteerprestaties van actrice Jessica Lange.
Awake is één van de weinige series die ver bovenin mijn lijstje van nieuwe series is komen te staan, maar uiteindelijk had ik er wel meer van verwacht.
Verder zijn er ontiegelijk veel series van mijn lijstje afgevallen door andere verplichtingen of het verlies van interesse. Series die ik nog wel verder wil oppikken is Person of Interest, New Girl, Don't Trust the B---- in Apt. 23, Revenge en mogelijk Grimm. Van de meeste series hiervan heb ik al een aardig aantal afleveringen gezien, behalve van Grimm. Oh en Suits, want daar hoor ik ook steeds meer mensen over. Heel misschien nog Touch, maar de tweede en derde aflevering deden me niet zoveel.
Grootste tegenvaller dit seizoen vind ik Falling Skies/Terra Nova, waar ik met veel moeite mijn aandacht erbij moest houden, maar na een paar afleveringen toch de hoop heb opgegeven.
Verder zijn er maar weinig series op dit forum echt uitgesprongen. Voor mij is dit forum altijd wel een handige graadmeter als ik een nieuwe serie zoek.
Vergeet PoI niet, doet het toch ook niet onverdienstelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit jaar niet echt zon grote hit geweest volgens mij. Dan komen Once Upon a time en Revenge er nog het meest bij in de buurt. New Girl ook wel.
Hart of Dixiequote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef SilverBrooke het volgende:
CW Cancelled the Secret circle en Ringer. Renewed Hart of Dixie, Gossip Girl en 90210....
Zijn ze gek geworden daar? Beetje jammer dit
quote:AMC
Renewed
Breaking Bad (returns July 2012 - final season part 1)
Hell on Wheels
The Walking Dead (2012)
?
Mad Men (airing season 5)
The Killing (airing season 2)
quote:ABC Family
Cancelled
The Nine Lives of Chloe King
Renewed
Melissa & Joey (returns May 30th 2012)
Pretty Little Liars (returns June 5th 2012)
The Secret Life of the American Teenager
?
Switched At Birth
Make It or Break It (airing season 3)
Renewed
The Glades (returns June 3rd 2012)
?
Breakout Kings
quote:HBO
Ended
Eastbound & Down
Entourage
Cancelled
Bored to Death
Hung
Luck
Renewed
Boardwalk Empire (2012)
Curb Your Enthusiasm
Game of Thrones (2013)
Girls (2013)
Treme (2012)
True Blood (returns June 24th 2012)
Veep (2013)
?
The Ricky Gervais Show (airing season 3)
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication
Dexter (renewed for 2 seasons - September 2012)
Episodes (returns July 1st 2012)
Homeland (returns September 30th 2012)
House of Lies (2013)
Shameless (2013)
The Borgias (2013)
Weeds (returns July 1st 2012 - final season?)
?
Nurse Jackie (airing season 4)
The Big C (airing season 3)
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (returns June 14th 2012)
Covert Affairs (returns July 10th 2012)
Psych (2012)
Royal Pains (returns June 6th 2012)
Suits (returns July 16th 2012)
White Collar (returns June 12th 2012)
?
Fairly Legal (airing season 2)
In Plain Sight (airing seaon 5)
quote:FX
Ended
Rescue Me
Renewed
American Horror Story (2012)
Archer
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
Justified (2013)
Louie (returns June 28th 2012)
Sons of Anarchy (returns September 2012 - renewed for 2 seasons)
The League (returns September 2012)
quote:Syfy
Ending
Eureka (final season ends June 25th)
Renewed
Alphas (returns July 23rd 2012)
Being Human (2013)
Haven (returns summer 2012)
Warehouse 13 (returns July 23rd 2012)
?
Sanctuary
quote:TNT
Cancelled
Memphis Beat
Men Of Certain Age
Ending
The Closer (final season ends August 13th)
Renewed
Falling Skies (returns June 17th 2012)
Leverage (returns July 15th 2012)
Rizzoli & Isles (returns June 5th 2012)
Southland (2013)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (return June 20th 2012 - 2 seasons ordered - 26 episodes)
South Park (2013 - 4 seasons ordered)
Workaholics (returns May 29th 2012)
?
Tosh.0 (airing season 4)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed
Damages (returns July 11th 2012 - 10 episodes)
quote:Starz
Renewed
Boss (returns August 17th 2012)
Magic City
?
Spartacus: Blood and Sand
Torchwood: Miracle Day
quote:Lifetime
Renewed
Drop Dead Diva (returns June 3rd 2012)
?
Army Wives (airing season 6)