0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
0.4 op een vrijdag tegenover 0.5's van de andere series doordeweeks. Denk dat the CW ook wel inziet dat Nikita dit seizoen net als Supernatural bizar stabiel is en dat een andere show misschien niet goed werkt als lead-in voor Supernatural op een moeilijke avond.
Wat natuurlijk ook in het voordeel pleit voor Nikita t.o.v. TSC is dat ze beide geen goede pairing met TVD waren, maar Nikita vorig jaar betere ratings had en toen op het nippertje renewed werd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tsja lijkt me toch ook best moeilijk om in te schatten wat heel succesvol wordt en wat je op welke dag moet plannen.
Ringer zal sowieso gecancelled worden, denk niet dat GG al gecancelled wordt, kans is wel groot dat ze renewed worden voor een 13 episode season en daar ben ik het dan wel mee eens:
Ah ik loop iets achter, ben nog mn twitter timeline aan het inhalen na een aflevering van PoIquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Secret circle is ook renewed. Gezien CW 5 nieuwe series heeft besteld zie ik het voor GG somber in. Misschien idd als midseason replacement voor 13 afleveringen als final season. Kwaliteit is prut momenteel maar ik gun het geen cliffhanger series finale..
Druk schema voor the CW dan, TSC dan toch ook zeker wel 13 episodes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah officieel gg vernieuwd final season!
Hij doet het goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Damn, volgend jaar 4 shows van Josh Schwartz op the CW.
Begint Abrams-achtige praktijken te vertonen
quote:
Ja. Staat er al sinds donderdagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:07 schreef loezzzje het volgende:
Is er al iets bekend over Greys Anatomy?
Crap, Pan Am is dus voorbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:13 schreef criminal_mind het volgende:
Update 3: As expected, ABC has renewed 'Don't Trust The B----- in Apt. 23' for a second season.
Update 2: and for those who need ABC confirmation that 'Pan Am,' 'Missing' and 'The River' are canceled, you have it.
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:26 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Crap, Pan Am is dus voorbij. Jammer, dat vond ik juist een leuke serie, niet teveel nadenken maar gewoon blik op oneindig.
Ik had ook op meer gehooptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:24 schreef loezzzje het volgende:
Geen 1 serie die ik kijk is gecancelled, damnNou maar hopen dat er niet te veel goeie nieuwe series bij komen want ik kijk al zo veel
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had ook op meer gehooptHad toch wel verwacht dat er minstens 1 uit het rijtje Private Practice, 90210, Nikita en Gossip Girl gecanceld zou worden. Maar ik begrijp dat alles een vol seizoen krijgt behalve Gossip Girl.
Heel goed nieuws dat Parenthood, Parks & Rec en Community renewed zijn!
Best jammer inderdaad. Was toch wel benieuwd waar het precies heenging.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:23 schreef Tim86 het volgende:
Awake![]()
![]()
Niet dat het verrassend is, maar toch..
PP inderdaad 13 afleveringen ; en het word waarschijnlijk het laatste seizoen. Kate Walsh heeft maar een contract getekend voor 13 afleveringen en heeft aangegeven na die tijd te willen stoppen. Daarnaast zijn de kijkcijfers niet meer heel erg goed ; dus ze stoppen waarschijnlijk na seizoen 6. Wel blij dat ze een final season krijgen! Verder zijn er qua series die ik kijk ook weinig gestopt. Alleen OTH en Desperate stoppen dit jaar. Terwijl er wel series bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd GG is maar een half seizoen dus dat is zo afgelopen. En PP kreeg ook maar 13 afleveringen toch?
Hart of Dixie-topic!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef loezzzje het volgende:
Hmm misschien HoD toch nog maar een keer proberen nu het een 2de seizoen krijgt. En Nikita had toch zo'n slechte cijfers? Nou wordt de kans wel kleiner dat Secret Circle renewed wordt (niet dat ik dat kijk)
Ik vond de pilot echt heel slecht maar ze zeggen dat het daarna beter wordt. Toch maar eens proberen van de zomer.quote:
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden bekend, daarom was het ook ineens afgelopen met de uitzendingen
Oh ik dacht echt dat het maanden terug al definitief wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er was nog een kleine kans op een tweede seizoen hoor. Jammer voor ze zo win je in één week een Rose d'or en zo ben je gecanceld.
quote:ABC
Cancelled
Charlie's Angels
Cougar Town (moving to TBS)
GCB
Man Up
Missing
Pan Am
The River
Work It!
Ending
Desperate Housewives
Renewed
Body of Proof
Castle
Don't Trust the B---- in Apt. 23
Grey's Anatomy
Happy Endings
Last Man Standing
Modern Family
Once Upon a Time
Private Practice
Revenge
Rookie Blue (summer 2012)
Scandal
Suburgatory
The Middle
quote:CBS
Cancelled
A Gifted Man
CSI: Miami
How To Be a Gentleman
NYC 22
Rob
Unforgettable
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
CSI: NY
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Two And A Half Men
Goed
Rules of Engagement
quote:FOX
Cancelled
Alcatraz
Allen Gregory
Breaking In
I Hate My Teenage Daughter
Napoleon Dynamite
Terra Nova
The Finder
Ending
House
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show
Family Guy
Fringe (final season)
Glee
New Girl
Raising Hope
The Simpsons
Touch
quote:NBC
Cancelled
Awake
Bent
Best Friends Forever
Chelsea, Are You There?
Free Agents
Harry's Law
Prime Suspect
The Playboy Club
Ended
Chuck
Renewed
30 Rock (final season)
Community
Grimm
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
Smash
The Office
Up All Night
Whitney
Tot nu toe één fout in mijn overzicht. Van Body of Proof was ik zeker dat het gecanceld zou worden, maar krijgt toch nog een derde seizoen.quote:CW
Cancelled
Ringer
The Secret Circle
Ending
One Tree Hill
Renewed
90210
Gossip Girl (final season)
Hart of Dixie
Nikita
Supernatural
The Vampire Diaries
Heel slecht
The L.A. Complex
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat slecht met de CSI'tjes? Goede zaak
Finally. Tijd voor een frisse windquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Niet zozeer echt slecht, maar de rek is er inmiddels wel uit als je naar de kijkcijfers kijkt.
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik zit te bedenken maar volgens mij is alles renewed wat ik kijk. Wat is er nog over?
Thanks. Zitten echt series tussen waarvan ik zelfs nog nooit van heb gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
http://tvbythenumbers.zap(...)11-12-season/133799/
Was toch ook wel redelijk zo?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat een serie het na tien jaar wel verdient om een 'echt' einde aan het verhaal te krijgen waar een seizoen naar toegewerkt kan worden... best zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |